Die speelt op de sympathie van de kijker, denk ikquote:Op maandag 13 januari 2025 10:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jeffrey mag van mij nog blijven......vraag me nog steeds af of hij zo gul is en aardig is omdat hij het van huis uit meegekregen heeft, of dat hij zo zijn spel speelt......ben er nog steeds niet uit.....
Ook weer waar Ik zit er met mijn mening tusseninquote:Op maandag 13 januari 2025 10:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je daar zo mee bezig bent dan moet je niet met BB meedoen..
Jeff speelt zijn spelquote:Op maandag 13 januari 2025 10:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jeffrey mag van mij nog blijven......vraag me nog steeds af of hij zo gul is en aardig is omdat hij het van huis uit meegekregen heeft, of dat hij zo zijn spel speelt......ben er nog steeds niet uit.....
Tyron bleek toch ook veel volwassener te zijn dan hele Ashley......
is toch elk jaar,quote:Op maandag 13 januari 2025 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat jij dat een betere reden vindt ?
Hij kan zeggen wat hij wil
En ten slotte was hij niet alleen
Nele was er ook bij
Die is gewoon slappe hap
Hoezo niet het is en onderdeel waar je allemaal mee dealen moet op je eigen manier. Maar als je de pin nog niet hebt gehad weet je niet hoe het voelt.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je daar zo mee bezig bent dan moet je niet met BB meedoen..
Daar hebben Jordy en Niels het gisteren wel over gehad. Ze zeiden dat hij wel slim tactisch en sterk zou zijn en hem nog niet vertrouwden. Hij zou dan ook degene zijn die voor nu hun stem zou krijgen.. nou ze hebben gelijk gehad en Axel heeft dan ook juist gekozen.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel ik weet 100% zeker dat Niels, Jeffrey of Jordy mij er op had gezet
Ja precies, dus beter sta je in de realiteit met het besef dat je je hebt opgegeven voor dit spel.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:39 schreef marky het volgende:
[..]
Hoezo niet het is en onderdeel waar je allemaal mee dealen moet op je eigen manier. Maar als je de pin nog niet hebt gehad weet je niet hoe het voelt.
Het zalquote:Op maandag 13 januari 2025 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Waaaa moeten ze toch tegen elkaar??
Zo hebben Nele en Axel niet de duo's gemaakt en ook niet zo uitgelegd aan de groep
![]()
Samen een spel spelen denk elkaar door iets heen loodsenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Zo hebben Nele en Axel niet de duo's gemaakt en ook niet zo uitgelegd aan de groep
![]()
Ooooooo het gaat op tijd. De duo's die achteraf de snelste waren zijn van hun nominatie af.?quote:Op maandag 13 januari 2025 10:43 schreef Koos1958 het volgende:
Nee samen
[..]
Samen een spel spelen denk elkaar door iets heen loodsen
Waarschijnlijk elk duo hetzelfde spel en wie dat het beste deed wintquote:Op maandag 13 januari 2025 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |