Ik moest even opzoeken wie Fleur ook al weer wasquote:Op maandag 13 januari 2025 10:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je mag 20 minuten even boos zijn.
- Fleur, 2025
hahaha... joh Axel. Hij is een vrij botte hork.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Het rondje rond de vijver
Nele is gevoeliger dan ik aldus Axel
Hier kan ik mij prima in vinden.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie van deze 6 mag naar huis? Kom ik zelf op Jordy, Niels of Jeffrey
Lieg het dan goed verhaal bijelkaar en zorg dat het klopt. Axel zorgt er alleen maar voor dat niemand hem vertrouwt. Er zal wel weer een groep zijn die hem geweldig gaat vinden om zijn harde spel maar deze is niet uit sluwheid maar uit Westlandse kortzichtigheid. Niet verder kijken dan de grens van het dorp.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij kijkt ook al jaren
Hoevaak krijgen mensen een legitieme reden ??
Denk het ookquote:
Ik weet het nietquote:
Dat zouden ze ook gaan doen , er zijn al genoeg ergernissen naar hem toequote:Op maandag 13 januari 2025 10:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel ik weet 100% zeker dat Niels, Jeffrey of Jordy mij er op had gezet
Dan had hij dat moeten zeggen.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Behalve natuurlijk dat dat helemaal niet kon deze week.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Hij hoeft helemaal niets te zeggen of uit te leggenquote:
Ik remiquote:Op maandag 13 januari 2025 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Zeg dat dan gewoon als reden daar zou ik me dus als speler wel in kunnen vinden.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat FEBO dat niet laat gebeuren omdat hij een fake bewoner is, daar zal nog wel een verhaallijn aan vast zittenquote:
Waarom?quote:
Dit idd.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat jij dat een betere reden vindt ?
Hij kan zeggen wat hij wil
En ten slotte was hij niet alleen
Nele was er ook bij
Die is gewoon slappe hap
quote:Op maandag 13 januari 2025 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik denk dat FEBO dat niet laat gebeuren omdat hij een fake bewoner is, daar zal nog wel een verhaallijn aan vast zitten
Ik Jeffrey, Jolien ( want nee stelletje in het huis bah nee en Jeffrey is bij mij heel erg gezakt) dan Niels denk ik.quote:
Misschien juist de tegenstelling met bijvoorbeeld een Axelquote:Op maandag 13 januari 2025 10:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Nele is gewoon slappe hap, hoe die door de casting heen is gekomen is mij echt een raadsel.
Jolien voegt heel weinig toe dan alleen mooi koppie.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:33 schreef Clasientje het volgende:
Ik denk zelf tussen Jordy of Niels.
Jeffrey, Jolien gaat Big Brother echt niet eruit gooien nu hun met elkaar bezig zijn geeft kijkcijfers op. Lennie ook niet.
Gaat tussen Niels en Jordy denk ik.
Hij hoeft niets maar het is wel dom. Als hij daar bang voor was had hij ze moeten paaien. Nu maakt hij ze vijand.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niets te zeggen of uit te leggen
De casting draait om tegenstellingen , tegenwicht etcquote:Op maandag 13 januari 2025 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien juist de tegenstelling met bijvoorbeeld een Axel
Nee nu ff nietquote:Op maandag 13 januari 2025 10:35 schreef greysbones het volgende:
Milena is nog steeds met dr make up bezig?
Zou het juist jammer vinden als deze 3 gaan. Zij zijn juist al bezig met het spel. Denk dat ze nog harder kunnen gaan spelen. Toch iets waarvoor we naar BB kijken!quote:Op maandag 13 januari 2025 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey mag van mij nog blijven......vraag me nog steeds af of hij zo gul is en aardig is omdat hij het van huis uit meegekregen heeft, of dat hij zo zijn spel speelt......ben er nog steeds niet uit.....quote:Op maandag 13 januari 2025 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je daar zo mee bezig bent dan moet je niet met BB meedoen..quote:Op maandag 13 januari 2025 10:36 schreef marky het volgende:
De mensen die nog niet eerder genomineerd zijn kunnen het allemaal zo mooi vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |