Ik moest even opzoeken wie Fleur ook al weer wasquote:Op maandag 13 januari 2025 10:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je mag 20 minuten even boos zijn.
- Fleur, 2025
hahaha... joh Axel. Hij is een vrij botte hork.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Het rondje rond de vijver
Nele is gevoeliger dan ik aldus Axel
Hier kan ik mij prima in vinden.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie van deze 6 mag naar huis? Kom ik zelf op Jordy, Niels of Jeffrey
Lieg het dan goed verhaal bijelkaar en zorg dat het klopt. Axel zorgt er alleen maar voor dat niemand hem vertrouwt. Er zal wel weer een groep zijn die hem geweldig gaat vinden om zijn harde spel maar deze is niet uit sluwheid maar uit Westlandse kortzichtigheid. Niet verder kijken dan de grens van het dorp.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij kijkt ook al jaren
Hoevaak krijgen mensen een legitieme reden ??
Denk het ookquote:
Ik weet het nietquote:
Dat zouden ze ook gaan doen , er zijn al genoeg ergernissen naar hem toequote:Op maandag 13 januari 2025 10:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel ik weet 100% zeker dat Niels, Jeffrey of Jordy mij er op had gezet
Dan had hij dat moeten zeggen.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Behalve natuurlijk dat dat helemaal niet kon deze week.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Hij hoeft helemaal niets te zeggen of uit te leggenquote:
Ik remiquote:Op maandag 13 januari 2025 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie van deze 6 mag naar huis? Kom ik zelf op Jordy, Niels of Jeffrey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |