Het is in die zin ieder jaar anders omdat de bewoners anders zijn , vorig jaar stond Ash er iedere week op , en die blonde ook een paar keer , het zegt nog helemaal nietsquote:Op maandag 13 januari 2025 10:12 schreef marky het volgende:
[..]
Vorig jaar was het anders het jaar daarvoor stond Jason er steeds op.
Ashley is helemaal voor Jordy he die roept om op hem te stemmen.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is in die zin ieder jaar anders omdat de bewoners anders zijn , vorig jaar stond Ash er iedere week op , en die blonde ook een paar keer , het zegt nog helemaal niets
Precies. Hij voelt die heftige emotie en die kan hij niet weg stoppen. Dus in plaats van huilen of schelden of stampvoeten haha gaat hij zich ff verstoppen.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:14 schreef Droopie het volgende:
Jordy heeft toch gelijk.
Dat zijn gezicht op half zeven staat kan ie niet veel aan doen.
Maar hij heeft een punt.
De reden doet er nog helemaal niet toe. Dit is het beginquote:Op maandag 13 januari 2025 10:14 schreef marky het volgende:
Hij heeft wel gelijk dat de reden gewoon onzin is. Die stonden er al op hij stond er wel echt op. vorige week. Lieg dan niet zo dom zeker niet als je zgn zo stoer bent.
Maar dat was mijn punt dus nietquote:Op maandag 13 januari 2025 10:15 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ashley is helemaal voor Jordy he die roept om op hem te stemmen.
quote:Op maandag 13 januari 2025 10:15 schreef Hunter het volgende:
Westlander vanaf vanavond te zien in Big Brother
7:02 - 13 januari 2025
Naaldwijk
Nieuws
Westland 13.01.2025 – Het televisieprogramma Big Brother op RTL 5 krijgt vanaf maandagavond 13 januari te maken met een Westlandse deelnemer.
Cynthia van der Ende en Joyce van Wingerden hebben het volgende over hem bericht:
‘Onze vriend/broer doet momenteel mee aan het televisieprogramma Big Brother van RTL. Zijn naam is Axel van Wingerden, hij is 28 jaar oud en hij komt uit Naaldwijk. Axel is een echte Westlander, hij is ondernemend en duikt graag de kroeg in met zijn vrienden. Afgelopen zaterdagmiddag is hij live op Videoland het Big Brother huis binnengekomen. Vanaf dat moment is hij 24-7 live te zien op Videoland en op maandag t/m vrijdag om 20.30 uur in de afleveringen op RTL5.
Op maandag 13 januari is zijn intrede in het huis te zien in de aflevering op RTL5. Het doel van Axel zijn deelname is om een beetje nuchterheid en reuring te brengen in het Big Brother huis, het spel écht te spelen en natuurlijk om te winnen. In zijn tijd in het Big Brother huis zal hij door het spelen van de spellen zo veel mogelijk geld bij elkaar proberen te verdienen. Hiermee kan hij naast sparen, ook eten of bepaalde privileges kopen.
Nominaties
Axel heeft de hulp van zijn mede Westlanders hard nodig om te kunnen winnen. Door de bewoners in het huis worden wekelijks drie bewoners genomineerd, waarbij de kijkers thuis beslissen welke bewoner er op vrijdagavond naar huis gestuurd wordt en wie er mogen blijven. Hiervoor kan gestemd worden via de website van RTL. Mocht Axel genomineerd worden, heeft hij jullie stemmen hard nodig om te mogen blijven in het Big Brother huis. Want hoe gaaf zou het zijn als een Westlander de winnaar wordt van Big Brother 2025!
https://westlanders.nu/ni(...)zien-in-big-brother/
Wat is het punt dan?quote:Op maandag 13 januari 2025 10:14 schreef Droopie het volgende:
Jordy heeft toch gelijk.
Dat zijn gezicht op half zeven staat kan ie niet veel aan doen.
Maar hij heeft een punt.
ja maar ik vind dat deze groep toch al doet alsof ze er al 2 maanden in zitten ofzoquote:Op maandag 13 januari 2025 10:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De reden doet er nog helemaal niet toe. Dit is het begin
Dat heb je nou eenmaal als je dag en nacht met elkaar in een huis leeft. Dat is vrij normaal..quote:Op maandag 13 januari 2025 10:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ik vind dat deze groep toch al doet alsof ze er al 2 maanden in zitten ofzo
ja maar hun hadden dit wel erg snel hoorquote:Op maandag 13 januari 2025 10:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb je nou eenmaal als je dag en nacht met elkaar in een huis leeft. Dat is vrij normaal..
Ja heel stiekem. Helaas heeft niemand haar nog door.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Linda vlees nog vis
Saai
Stiekem
Tuurlijk wel. Als je tegen twee andere zegt het was zo zielig voor jullie... maar voor jou niet? Dat is gewoon stom. Dan ben je eigenlijk iemand aan het kwetsen.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De reden doet er nog helemaal niet toe. Dit is het begin
Dat is wat ze elk jaar roepenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar hun hadden dit wel erg snel hoor
Dat is normaal , ik heb dat zelf ook meegemaaktquote:Op maandag 13 januari 2025 10:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat ze niet hadden moeten zeggen dat ze nu mensen genomineerd hebben die de vorige keer niet genomineerd warenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is het punt dan?
Dat ze hem niet mogen nomineren?
Dit is niet Kinderen voor Kinderen...quote:Op maandag 13 januari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je tegen twee andere zegt het was zo zielig voor jullie... maar voor jou niet? Dat is gewoon stom. Dan ben je eigenlijk iemand aan het kwetsen.
Het is een snelkookpan en een rollercoaster!quote:Op maandag 13 januari 2025 10:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Je doet aan BB meequote:Op maandag 13 januari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je tegen twee andere zegt het was zo zielig voor jullie... maar voor jou niet? Dat is gewoon stom. Dan ben je eigenlijk iemand aan het kwetsen.
Eensquote:Op maandag 13 januari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens opquote:Op maandag 13 januari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dat weet hij ook. Waarschijnlijk maakt het hem onzeker.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt altijd genomineerd worden, dat is het programma. Als je je dan als een kleuter gaat gedragen, gaat dat je niet helpen.
Maar goed dat zou ik hem als ik Jordy was wel voor de voeten gooien maar dat zou ik dan weer zijn. Ik ging niet mokken maar zou wel de redenen voor zijn voeten gooienquote:Op maandag 13 januari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dan moet hij daar wat mee doenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:19 schreef marky het volgende:
[..]
Dat weet hij ook. Waarschijnlijk maakt het hem onzeker.
Ja dat ook inderdaad. Ik zou meteen hebben geroepen: nou fijn..dus voor mij is het niet zielig?quote:Op maandag 13 januari 2025 10:20 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar goed dat zou ik hem als ik Jordy was wel voor de voeten gooien maar dat zou ik dan weer zijn. Ik ging niet mokken maar zou wel de redenen voor zijn voeten gooien
Jij kijkt ook al jarenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:20 schreef marky het volgende:
[..]
Tuurlijk wel je wil toch een echte reden niet zoiets doms.
Inderdaad, zo zwart wit hoeft het niet te zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is "his way of life"quote:
Ja ben ik met je eensquote:
Het heeft niet met tere zieltjes te maken. Dit jaar zijn het allemaal tere zieltjes. Ze moeten het knopje van Axel nog vinden.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je doet aan BB mee
Dat is niet voor de tere zieltjes
Daar moet hij nu wel voor gaan uitkijken , want het siert hem niet dat gemok.quote:
Je mag 20 minuten even boos zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar moet hij nu wel voor gaan uitkijken , want het siert hem niet dat gemok.
BB kan dat op TV ook uitvergrotenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar moet hij nu wel voor gaan uitkijken , want het siert hem niet dat gemok.
Dit keer langer dan 20 minquote:Op maandag 13 januari 2025 10:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je mag 20 minuten even boos zijn.
- Fleur, 2025
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |