Dit is niet Kinderen voor Kinderen...quote:Op maandag 13 januari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je tegen twee andere zegt het was zo zielig voor jullie... maar voor jou niet? Dat is gewoon stom. Dan ben je eigenlijk iemand aan het kwetsen.
Het is een snelkookpan en een rollercoaster!quote:Op maandag 13 januari 2025 10:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar hun hadden dit wel erg snel hoor
Je doet aan BB meequote:Op maandag 13 januari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je tegen twee andere zegt het was zo zielig voor jullie... maar voor jou niet? Dat is gewoon stom. Dan ben je eigenlijk iemand aan het kwetsen.
Eensquote:Op maandag 13 januari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens opquote:Op maandag 13 januari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dat weet hij ook. Waarschijnlijk maakt het hem onzeker.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt altijd genomineerd worden, dat is het programma. Als je je dan als een kleuter gaat gedragen, gaat dat je niet helpen.
Maar goed dat zou ik hem als ik Jordy was wel voor de voeten gooien maar dat zou ik dan weer zijn. Ik ging niet mokken maar zou wel de redenen voor zijn voeten gooienquote:Op maandag 13 januari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dan moet hij daar wat mee doenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:19 schreef marky het volgende:
[..]
Dat weet hij ook. Waarschijnlijk maakt het hem onzeker.
Ja dat ook inderdaad. Ik zou meteen hebben geroepen: nou fijn..dus voor mij is het niet zielig?quote:Op maandag 13 januari 2025 10:20 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar goed dat zou ik hem als ik Jordy was wel voor de voeten gooien maar dat zou ik dan weer zijn. Ik ging niet mokken maar zou wel de redenen voor zijn voeten gooien
Jij kijkt ook al jarenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:20 schreef marky het volgende:
[..]
Tuurlijk wel je wil toch een echte reden niet zoiets doms.
Inderdaad, zo zwart wit hoeft het niet te zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is "his way of life"quote:
Ja ben ik met je eensquote:
Het heeft niet met tere zieltjes te maken. Dit jaar zijn het allemaal tere zieltjes. Ze moeten het knopje van Axel nog vinden.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je doet aan BB mee
Dat is niet voor de tere zieltjes
Daar moet hij nu wel voor gaan uitkijken , want het siert hem niet dat gemok.quote:
Je mag 20 minuten even boos zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar moet hij nu wel voor gaan uitkijken , want het siert hem niet dat gemok.
BB kan dat op TV ook uitvergrotenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar moet hij nu wel voor gaan uitkijken , want het siert hem niet dat gemok.
Dit keer langer dan 20 minquote:Op maandag 13 januari 2025 10:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je mag 20 minuten even boos zijn.
- Fleur, 2025
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |