Die speelt op de sympathie van de kijker, denk ikquote:Op maandag 13 januari 2025 10:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jeffrey mag van mij nog blijven......vraag me nog steeds af of hij zo gul is en aardig is omdat hij het van huis uit meegekregen heeft, of dat hij zo zijn spel speelt......ben er nog steeds niet uit.....
Ook weer waar Ik zit er met mijn mening tusseninquote:Op maandag 13 januari 2025 10:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je daar zo mee bezig bent dan moet je niet met BB meedoen..
Jeff speelt zijn spelquote:Op maandag 13 januari 2025 10:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jeffrey mag van mij nog blijven......vraag me nog steeds af of hij zo gul is en aardig is omdat hij het van huis uit meegekregen heeft, of dat hij zo zijn spel speelt......ben er nog steeds niet uit.....
Tyron bleek toch ook veel volwassener te zijn dan hele Ashley......
is toch elk jaar,quote:Op maandag 13 januari 2025 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat jij dat een betere reden vindt ?
Hij kan zeggen wat hij wil
En ten slotte was hij niet alleen
Nele was er ook bij
Die is gewoon slappe hap
Hoezo niet het is en onderdeel waar je allemaal mee dealen moet op je eigen manier. Maar als je de pin nog niet hebt gehad weet je niet hoe het voelt.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je daar zo mee bezig bent dan moet je niet met BB meedoen..
Daar hebben Jordy en Niels het gisteren wel over gehad. Ze zeiden dat hij wel slim tactisch en sterk zou zijn en hem nog niet vertrouwden. Hij zou dan ook degene zijn die voor nu hun stem zou krijgen.. nou ze hebben gelijk gehad en Axel heeft dan ook juist gekozen.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel ik weet 100% zeker dat Niels, Jeffrey of Jordy mij er op had gezet
Ja precies, dus beter sta je in de realiteit met het besef dat je je hebt opgegeven voor dit spel.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:39 schreef marky het volgende:
[..]
Hoezo niet het is en onderdeel waar je allemaal mee dealen moet op je eigen manier. Maar als je de pin nog niet hebt gehad weet je niet hoe het voelt.
Het zalquote:Op maandag 13 januari 2025 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Waaaa moeten ze toch tegen elkaar??
Zo hebben Nele en Axel niet de duo's gemaakt en ook niet zo uitgelegd aan de groep
![]()
Samen een spel spelen denk elkaar door iets heen loodsenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Zo hebben Nele en Axel niet de duo's gemaakt en ook niet zo uitgelegd aan de groep
![]()
Ooooooo het gaat op tijd. De duo's die achteraf de snelste waren zijn van hun nominatie af.?quote:Op maandag 13 januari 2025 10:43 schreef Koos1958 het volgende:
Nee samen
[..]
Samen een spel spelen denk elkaar door iets heen loodsen
Waarschijnlijk elk duo hetzelfde spel en wie dat het beste deed wintquote:Op maandag 13 januari 2025 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Ja jammer iddquote:Op maandag 13 januari 2025 10:45 schreef lojanda het volgende:
Maar stille Linda is er weer mooi tussendoor gerold. Die had voor mij wel een nominatie mogen krijgen. Wat een saai mens
Duo’s!!quote:Op maandag 13 januari 2025 10:45 schreef marky het volgende:
Opvallend spel op tijd Niels en Jordy eerst. Spel op tijd is ruimte om te rommelen voor BB om te zorgen wie er genomineerd staan. Ideaal scenario voor BB is Niels, Jordy en Jeffrey genomineerd. Veel gejank van Jolien om mogelijk vertrek van Jeffrey.
We weten het nu wel Mario. Dat gemopper keer op keer hoeft hier niet. Hier gaat het over dingen die op de streamquote:Op maandag 13 januari 2025 10:14 schreef mario390 het volgende:
deze bb bringt geen liveshow te stande
zondern de doen nur de bewohner tegen
ophetzen dat ruzie is
Ik verwacht nog geen vier ik verwacht drie dat er nog ergens wat weggespeeld kan worden.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Duo’s!!
Dus dan zou Lennie er ook op komen
Ik lees hier net dat dat niet zo isquote:Op maandag 13 januari 2025 10:47 schreef Clasientje het volgende:
Dus toch in duo's ik dacht dat al.
Dan denk ik toch dat Niels wint van jordy. Jordy dan weer genomineerd.
Ja die valt amper op en glipt overal doorheen net zoals Randy vorig seizoenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:45 schreef lojanda het volgende:
Maar stille Linda is er weer mooi tussendoor gerold. Die had voor mij wel een nominatie mogen krijgen. Wat een saai mens
Nee duo's spelen samen dus beide genomineerd als je verliest.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:47 schreef Clasientje het volgende:
neequote:Op maandag 13 januari 2025 10:47 schreef Clasientje het volgende:
Het gaat erom welk duo de beste tijd heeft. Niet tegen elkaar maar met elkaar.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:47 schreef Clasientje het volgende:
Ja dat was ook zo’n natte scheet..quote:Op maandag 13 januari 2025 10:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja die valt amper op en glipt overal doorheen net zoals Randy vorig seizoen
BB was in 1ste instantie best onduidelijk in de gameroomquote:Op maandag 13 januari 2025 10:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik lees hier net dat dat niet zo is
Idd hij moest nog heel goed nadenken hoe 449 door twee te verdelenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:51 schreef marky het volgende:
Remi zegt dat hij goed kan rekenen... Gister had hij al moeite om de helft van het bedrag te bepalen.
Nee de duo's spelen tegen duo's niet onderling. Dus het ene duo speelt het andere duo eruit.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:53 schreef Clasientje het volgende:
Mijn voorspelling:
Niels wint van Jordy: Jordy genomineerd opnieuw.
Jeffrey wint van lennie: Lennie genomineerd.
Jolien en Remi: Geen idee wie van de 2 zou winnen hun zijn denk ik beetje gelijk waardig.
Die zijn samen sterkquote:Op maandag 13 januari 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn beetje bang voor Jeff en Lennie
( Jolien en Remi )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |