quote:Op zondag 12 januari 2025 23:30 schreef Homijn het volgende:
* Homijn zal uit solidariteit met Shii even stil zijn.
Waarom las ik weer "kwarktet"quote:
Ik heb gisteren toevallig wel in een trein gezeten vanaf Den Bosch Richting Maastrichtquote:Op zondag 12 januari 2025 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde even laten weten dat zonder aanwijzingen van een man, ik nu in de trein richting Den Bosch/Maastricht had gezeten.
Ik zit ook weleens in die trein.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toevallig wel in een trein gezeten vanaf Den Bosch Richting Maastricht![]()
Ben wel in Eindhoven uitgestaapt dat dan weer wel
quote:Op zondag 12 januari 2025 23:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Ik maar heel zeldenmeestal als ik in de trein zit is het die van/naar Venlo/Dordrecht
omdat je honger hebtquote:
27quote:Op zondag 12 januari 2025 23:36 schreef Homijn het volgende:
Mooi, ik sta weer 37e, waar ik hoor. Bedankt
Wat ga je eten?quote:
Ik niet, ik moet boek lezen.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Moeten jullie niet slapen?
Ik vraag dit vooral aan mezelf
Ik wel, maar geen zin.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Bloemetjeskaas?quote:Op zondag 12 januari 2025 23:55 schreef drakin het volgende:
Oude kaas en die bloemetjeskaas en echt hele goede droge worst
Verstandige vraag!quote:Op zondag 12 januari 2025 23:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Moeten wel van mezelf. Willen nog niet, ga zo nog even op de bank hangenquote:Op zondag 12 januari 2025 23:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja je schraapt deze kaas en dan lijken het net bloemetjesquote:
Oh dat is schattigquote:Op zondag 12 januari 2025 23:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja je schraapt deze kaas en dan lijken het net bloemetjes
quote:Op zondag 12 januari 2025 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is precies de kaas die ik heb:
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |