SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alweer een nieuw topic.
Goeie TT, bytheway
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
poessssssssssssWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 18:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eens wat langer wachten he.![]()
![]()
![]()
Echt hequote:Op zondag 12 januari 2025 18:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eens wat langer wachten he.Well, life can be a riot
Ja die van jou is een stuk beterquote:Op zondag 12 januari 2025 18:35 schreef Harrie het volgende:
Slecht aftreksel van een goeie TT dus best kansloos eigenlijk![]()
![]()
@sinterklaaskapoentje We Can't Dance en Invisible Touch zijn toch vooral Phil Collins solo platen met Genesis als band?Zo klinkt het. Vind het allemaal maar wat zoetsappig. Behind The Lines staat zelfs bewerkt op Face Value
Well, life can be a riot
Correct. Maar ik mis de echte Genesis sound. Het voelt voor mij vooral als Phil Collins die de muzikanten van Genesis heeft ingehuurd en 't voor 't gemak maar een Genesis plaat heeft genoemd terwijl het vooral aspecten heeft van een Phil solo plaat.quote:Well, life can be a riot
Eenschquote:Op zondag 12 januari 2025 18:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Correct. Maar ik mis de echte Genesis sound. Het voelt voor mij vooral als Phil Collins die de muzikanten van Genesis heeft ingehuurd en 't voor 't gemak maar een Genesis plaat heeft genoemd terwijl het vooral aspecten heeft van een Phil solo plaat.![]()
![]()
Nee heWell, life can be a riot
altijd weer het juiste moment vinden om punten te pakken zonder dat het een normaal en leuk leven beinvloed.quote:![]()
Ja dat ookquote:Op zondag 12 januari 2025 18:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
altijd weer het juiste moment vinden om punten te pakken zonder dat het een normaal en leuk leven beinvloed.![]()
![]()
Oh doordenkertje wel.....quote:Op zondag 12 januari 2025 18:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
altijd weer het juiste moment vinden om punten te pakken zonder dat het een normaal en leuk leven beinvloed.![]()
Ik ben flip de beer,quote:
Bij wie mag ik logeren wie is dat deze keer ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoi kom maar bij mijquote:Op zondag 12 januari 2025 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben flip de beer,
Bij wie mag ik logeren wie is dat deze keer ?
dan heb ik een grote blij![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat dan?quote:Op zondag 12 januari 2025 19:07 schreef maily het volgende:
[..]
Aah Emily ....
Heeft Phil Collins netjes gedaan![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
9.14:
De sneltrein komt niet voorbij in Harmelen Aansluiting wegens 6 minuten vertraging.
De treindienstleider stelt voor de stoptrein een rijweg in van Woerden richting Breukelen, want de sneltrein heeft zich nog niet gemeld.
9.18:
De stoptrein rijdt het laatste sein voor Harmelen Aansluiting voorbij om daar gelijkvloers de aftakking naar Breukelen te berijden.
De sneltrein komt in de buurt van Harmelen Aansluiting en meldt zich automatisch bij de treindienstleider.
De sneltrein rijdt met 125 km/u het gele sein voorbij dat op remwegafstand voorafgaat aan het rode sein voor de splitsing. De machinist merkt, waarschijnlijk door de dichte mist, dit gele sein niet op.
9.19:
De machinist van de sneltrein ziet het rode sein, zet een remming in, maar kan niet voorkomen dat hij met 107 km/u vrijwel frontaal in botsing komt met de stoptrein.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bij het kijken van die docu zag ik eigenlijk gelijk een film in.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee helaasquote:Op zondag 12 januari 2025 19:15 schreef ToT het volgende:
Kunt u ons de weg naar Harmelen vertellen, meneer?![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
stoptreinen hebben we al een tijdje niet meer..... van wanneer is ditquote:Op zondag 12 januari 2025 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
9.14:
De sneltrein komt niet voorbij in Harmelen Aansluiting wegens 6 minuten vertraging.
De treindienstleider stelt voor de stoptrein een rijweg in van Woerden richting Breukelen, want de sneltrein heeft zich nog niet gemeld.
9.18:
De stoptrein rijdt het laatste sein voor Harmelen Aansluiting voorbij om daar gelijkvloers de aftakking naar Breukelen te berijden.
De sneltrein komt in de buurt van Harmelen Aansluiting en meldt zich automatisch bij de treindienstleider.
De sneltrein rijdt met 125 km/u het gele sein voorbij dat op remwegafstand voorafgaat aan het rode sein voor de splitsing. De machinist merkt, waarschijnlijk door de dichte mist, dit gele sein niet op.
9.19:
De machinist van de sneltrein ziet het rode sein, zet een remming in, maar kan niet voorkomen dat hij met 107 km/u vrijwel frontaal in botsing komt met de stoptrein.![]()
![]()
Uit de tijd dat chirurgijnen nog aderlatingen deden.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
stoptreinen hebben we al een tijdje niet meer..... van wanneer is dit![]()
1962quote:Op zondag 12 januari 2025 19:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
stoptreinen hebben we al een tijdje niet meer..... van wanneer is dit![]()
man dat was uit de tijd dat je poep nog met een lange oe schreef en dat de tuinslang nog beetquote:Op zondag 12 januari 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Uit de tijd dat chirurgijnen nog aderlatingen deden.![]()
Uhu..quote:Op zondag 12 januari 2025 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ook wel superleuk om te zien
Wat is dit? De Treinbijbel of het script van een tv-film?quote:Op zondag 12 januari 2025 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
9.14:
9.18:
9.19:
De machinist van de sneltrein ziet het rode sein, zet een remming in, maar kan niet voorkomen dat hij met 107 km/u vrijwel frontaal in botsing komt met de stoptrein.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Jaquote:Op zondag 12 januari 2025 19:22 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wat is dit? De Treinbijbel of het script van een tv-film?![]()
Aderlating wordt nog steeds gedaan!quote:Op zondag 12 januari 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Uit de tijd dat chirurgijnen nog aderlatingen deden.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ohja, die had ik ook in m'n lijst gezetquote:Op zondag 12 januari 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.filmvandaag.n(...)adserie-genombrottet![]()
Ga ik vanavond aan beginnenquote:Op zondag 12 januari 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.filmvandaag.n(...)adserie-genombrottet
Altijd tof die Scandinavische series![]()
![]()
Leuke serie wel en maar 4 afleveringenquote:Op zondag 12 januari 2025 19:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja, die had ik ook in m'n lijst gezet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 19:28 schreef maily het volgende:
[..]
Ga ik vanavond aan beginnen
![]()
Klopt ik hou er wel vanquote:Op zondag 12 januari 2025 19:28 schreef maily het volgende:
[..]
Ga ik vanavond aan beginnen
Sowieso politie en detective series"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik was aan Departure begonnen, ook leukquote:Op zondag 12 januari 2025 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt ik hou er wel van![]()
Sowieso politie en detective series![]()
![]()
duurt wel lang danquote:Op zondag 12 januari 2025 19:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik was aan Departure begonnen, ook leuk![]()
![]()
Volgens mij verwar je me met een actquote:Op zondag 12 januari 2025 19:34 schreef Harrie het volgende:
Nee afscheid nemen van al je fans kost veel tijd dat snap ik wel![]()
jij was bezig met je departure of kan ik ook al niet meer lezenquote:Op zondag 12 januari 2025 19:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je me met een act![]()
![]()
Maar ik heb geen fansquote:Op zondag 12 januari 2025 19:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij was bezig met je departure of kan ik ook al niet meer lezen![]()
![]()
Als jij al geen fan bent, dan is de kans klein dat iemand anders dat wel isquote:Op zondag 12 januari 2025 19:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat ik geen fan ben hoeft niks te betekenen![]()
![]()
Staat in mijn lijstquote:Op zondag 12 januari 2025 19:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik was aan Departure begonnen, ook leuk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja ik ben echt een grote fanboy die er op kicked om helemaal idolaat van populaire acts te zijnquote:Op zondag 12 januari 2025 19:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als jij al geen fan bent, dan is de kans klein dat iemand anders dat wel is![]()
Daar sta ik om bekend ook![]()
![]()
Je bent zelluf een actquote:Op zondag 12 januari 2025 19:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik ben echt een grote fanboy die er op kicked om helemaal idolaat van populaire acts te zijn![]()
Daar sta ik om bekend ook![]()
![]()
Ow, dat waren die containers nietquote:Op zondag 12 januari 2025 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop dat die containers daar deze keer wat minder ranzig stinkende zooi er in hebben!![]()
![]()
Ik ben een actquote:Op zondag 12 januari 2025 19:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen idee, maar blijkbaar is iedereen hier een act
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze zwamt wel veelquote:Op zondag 12 januari 2025 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]Shii is een act? Bedoel je dat ze niet een echte zwam is?!?
![]()
![]()
Ik heb geen moeite met acts, wel met users die de ene act geweldig vinden en de ander belachelijk maken.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen idee, maar blijkbaar is iedereen hier een act![]()
Er is dan ook wel verschil in actsquote:Op zondag 12 januari 2025 19:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met acts, wel met users die de ene act geweldig vinden en de ander belachelijk maken.![]()
Owwww
Is het al zo laat
Ik moet snel mijn wandelende tak uitlaten
Het was gezellig
Ja was weer gezelligquote:Op zondag 12 januari 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
Owwww
Is het al zo laat
Het was gezellig![]()
![]()
Jawelquote:Op zondag 12 januari 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!Zijn we hier niet van haar gewend!!!!
Wandelende tak met de hont er omheen?quote:Op zondag 12 januari 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
Owwww
Is het al zo laat
Het was gezellig![]()
![]()
Maar niet iedereen is oké met bepaalde actsquote:Op zondag 12 januari 2025 19:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Als iedereen oké is met een bepaalde act, who cares?![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!Zijn we hier niet van haar gewend!!!!
![]()
![]()
Ik zie echt het verschil niet, maar laat het me graag uitleggen.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar niet iedereen is oké met bepaalde acts![]()
Okquote:Op zondag 12 januari 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
Mensen verschillen van mening
Deal with It
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat er gewoon stoptreinen bestaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er komt zo breaking news aanMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Sommige doen een act waarbij ze grapjes vertellen en andere acts komen alleen om te trollen en doen juist de dingen waarvan ze weten dat het veel users irriteert.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zie echt het verschil niet, maar laat het me graag uitleggen.
Maar zoals greysie al zei.. laten we er maar gewoon mee dealen![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Mwah, rustig aan. Btje gewandeld, beetje Netflixquote:Op zondag 12 januari 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuks gedaan vandaag ?![]()
Jij dan?![]()
chill!quote:Op zondag 12 januari 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mwah, rustig aan. Btje gewandeld, beetje Netflix![]()
Jij dan?![]()
![]()
Zoveel users zoveel meningen, de een vindt het trollen de ander vindt het helemaal geweldig. Nou sommige acts vind ik ook tenenkrommend hier. Ga ik ook niets over zeggen, tot nu dan.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sommige doen een act waarbij ze grapjes vertellen en andere acts komen alleen om te trollen en doen juist de dingen waarvan ze weten dat het veel users irriteert.
Maar zoals greysie al zei.. laten we er maar gewoon mee dealen![]()
Beetje in de tuinquote:Op zondag 12 januari 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mwah, rustig aan. Btje gewandeld, beetje Netflix![]()
Jij dan?
Beetje schoon gemaakt
Beetje gewandeldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou prima toch. Iedereen zit er anders inquote:Op zondag 12 januari 2025 20:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Zoveel users zoveel meningen, de een vindt het trollen de ander vindt het helemaal geweldig. Nou sommige acts vind ik ook tenenkrommend hier. Ga ik ook niets over zeggen, tot nu dan.![]()
![]()
En beetje BB?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje in de tuin
Beetje schoon gemaakt
Beetje gewandeld![]()
![]()
Ja precies, snap ook de reacties op andere acts niet zo goed.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou prima toch. Iedereen zit er anders in![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Scheelde niet veel bij die containers![]()
![]()
![]()
Die komt in de after talkquote:Op zondag 12 januari 2025 20:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Had je geen leuke blonde dame er bij in kunnen zetten?! Ik ben geen grumpy oude man![]()
![]()
Maar ook geen ruk meer aan zo met de gepushte bolkking en bolkqueen, het constant benoemen in TT'squote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1962quote:Op zondag 12 januari 2025 19:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
stoptreinen hebben we al een tijdje niet meer..... van wanneer is ditThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar ook geen ruk meer aan zo met de gepushte bolkking en bolkqueen, het constant benoemen in TT'sEr zijn mensen die successen in het leven verwarren met bolken heb ik gemerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schijnt ongeneeslijk te zijn.
![]()
Beter roep je gewoon kut en neem je eenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die successen in het leven verwarren met bolken heb ik gemerktschijnt ongeneeslijk te zijn.
![]()
![]()
Dat zijn wel mijn grootste hobby's dat klopt welquote:Op zondag 12 januari 2025 20:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beter roep je gewoon kut en neem je een![]()
![]()
Hopelijk heb je daar succes meequote:Op zondag 12 januari 2025 20:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat zijn wel mijn grootste hobby's dat klopt wel![]()
![]()
Oh, alweer bijna vol.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: