Ja, dat is het een beetje. Moeilijk om de vinger op de plek te leggen, maar ik vond hem voor m’n gevoel vorig seizoen constanter.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:05 schreef zondag 12 januari 2025 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegelijkertijd zijn zo’n 25 goals en 25 assists in 100 potjes meer dan prima voor een wat grillige buitenspeler.
Maar als je me vraagt wat nou écht zijn kwaliteiten zijn moet ik je ergens dat antwoord ook schuldig blijven.
Ja die slotfase was wel beschamend. Maar de eerste zestig minuten is er niet zoveel aan de hand, je voelt alleen de noodzaak niet zo om het doelpunt te maken. Het oogt te gemakzuchtig.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meer het kunnen eigenlijk, ook na de 1-2 was het kip zonder kop voetbal.
Of onze zwakbegaafde broeder @Dombohetolifantjequote:
Leuk, maar dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Of onze zwakbegaafde broeder @:Dombohetolifantje
Ja, dat vind ik nou juist niet. Hij deed het vooral in de rol als verkapte middenvelder ook heel goed eerder dit seizoen, bijna bepalend voor het spel van Feyenoord. Al zit daar dan ook meteen je zwakte.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat is het een beetje. Moeilijk om de vinger op de plek te leggen, maar ik vond hem voor m’n gevoel vorig seizoen constanter.
paxaio zat vandaag ook helemaal vastquote:Op zondag 12 januari 2025 19:50 schreef Slobeend het volgende:
Je kunt er veel uitlichten die het niet waar maken op dit moment, Paixao hoort daar niet echt bij.
Deze man heeft me goede gokwinsten opgeleverd. Van Dombo blijf je af die heeft uiteindelijk altijd gelijk.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Of onze zwakbegaafde broeder @:Dombohetolifantje
Toen heeft ie juist een vrij lange periode heel matig gespeeld. Dit seizoen één van de betere spelers, heeft ook een goede klik met Bueno en dat zag je vandaag ook wel, jammer dat Bueno iedere voorzet in de tribune schoot.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat is het een beetje. Moeilijk om de vinger op de plek te leggen, maar ik vond hem voor m’n gevoel vorig seizoen constanter.
Ook Krabby heeft inmiddels er een relaas op losgelaten. Veel te slap positief gelul achteraf, alsof dit allemaal wel oké is.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar begin ik ook bang voor te worden. Ze kunnen prima voetballen, maar qua mentaliteit lijkt het niet best.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-wedstrijd-verliestquote:Op zondag 12 januari 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook Krabby heeft inmiddels er een relaas op losgelaten. Veel te slap positief gelul achteraf, alsof dit allemaal wel oké is.
Laten we hopen dat de boel eindelijk een beetje wakker geschud is. We zijn een beetje aan het slaapwandelen naar een rampseizoen. Veel te lang zijn er excuses gemaakt, ja maar de data, ja maar blessures, ja maar de CL gaat beter dan onder Slot, ja maar je moet niet vergelijken met Slot. Alleen staan we er inmiddels echt slecht voor terwijl we geen goedkope selectie hebbenquote:Op zondag 12 januari 2025 21:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-wedstrijd-verliest
Of er werd verwezen naar die paar goede wedstrijden die we gehad hebben (die overigens op één hand te tellen zijn), en die ook net zo goed de andere kant op hadden kunnen vallen.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de boel eindelijk een beetje wakker geschud is. We zijn een beetje aan het slaapwandelen naar een rampseizoen. Veel te lang zijn er excuses gemaakt, ja maar de data, ja maar blessures, ja maar de CL gaat beter dan onder Slot, ja maar je moet niet vergelijken onder Slot. Maar we staan er inmiddels echt slecht voor terwijl we geen goedkope selectie hebben
Ik ben sowieso niet zo'n fan van strafschoppen. Voor het spelletje veel leuker als je ze heel spaarzaam geeft. Heen en weer is het bij standaard situaties altijd een getrouwtrek.quote:
Lekker rullevant om wakker geschud te worden als je je 3 uur verslapen hebt.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de boel eindelijk een beetje wakker geschud is.
We hebben Benfica scheelgespeeld dus alles is ok. We kunnen het heus wel. Het komt nog wel een keer goed. Ofzo.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of er werd verwezen naar die paar goede wedstrijden die we gehad hebben (die overigens op één hand te tellen zijn), en die ook net zo goed de andere kant op hadden kunnen vallen.
#topsportklimaatquote:Op zondag 12 januari 2025 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waar mijn frustratie ook een beetje zit is dat sommige spelers enkel slechter worden. Milambo was (los van Trauner) denk ik de zwakste vandaag. Bueno en Read ook weer heel matig. En dan heb je nog een berg spelers die veel minder zijn dan vorig jaar. Het excuus van ‘ja maar ze zijn zo moe’ gaat ook niet echt meer op.
De reacties na de wedstrijd klinken ook niet echt getergd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |