Jullie hebben maar 1 voetballer , hwang. En die valt ook alleen maar op omdat de rest domme dravers zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:28 schreef Vis1980 het volgende:
Ik ben van mening dat je met dit team veel beter kan als je tactisch goed bent onderlegt.
Deze trainer weet z’n selectie totaal niet te motiveren.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Priske vond dat Feyenoord eigenlijk een prima pot speelde en de spelers weinig kan verwijten.
Kijk, dan weet je dat we met deze trainer niet verder gaan komen.
Daar begin ik ook bang voor te worden. Ze kunnen prima voetballen, maar qua mentaliteit lijkt het niet best.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Deze trainer weet z’n selectie totaal niet te motiveren.
Je voelt geen moment de urgentie van het ‘moeten’.
Meer het kunnen eigenlijk, ook na de 1-2 was het kip zonder kop voetbal.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Deze trainer weet z’n selectie totaal niet te motiveren.
Je voelt geen moment de urgentie van het ‘moeten’.
Totaal nutteloos als je de bal niet hebt en nauwelijks meerwaarde aan de bal (vandaag). Dan moet je heel snel naar de bank inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoe kan zo'n Stengs zo'n kuthouding hebben? Geen reet gepresteerd, oprotten.
Echt in alles een absolute non-voetballer. En wat nou precies de kwaliteiten van Paixao zijn is me iedere week een groter raadsel.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoe kan zo'n Stengs zo'n kuthouding hebben? Geen reet gepresteerd, oprotten.
Dat klinkt als vriend @Pistoleroquote:Op zondag 12 januari 2025 18:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe heet die user ook alweer die het geweldig vond gaan aan het begin van het seizoen? Hij zou de pessimisten later nog wel spreken.
Benieuwd hoe hij daar nu tegenaan kijkt.
Zo gruwelijk mad. 3-0 maar? Waarom niet direct 6-0.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je voor deze post een account aanmaakt moet je wel echt een bizar treurig bestaan hebben
Verder zonde, eerste helft moet je eigenlijk gewoon met 3-0 voorstaan. Einde seizoen.
Dit hele topic roept al het gehele jaar dat Feyenoord makkelijk 2e/3e wordt.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe heet die user ook alweer die het geweldig vond gaan aan het begin van het seizoen? Hij zou de pessimisten later nog wel spreken.
Benieuwd hoe hij daar nu tegenaan kijkt.
Je maakt het er niet echt beter op voor jezelf pik.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:38 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zo gruwelijk mad. 3-0 maar? Waarom niet direct 6-0.
Ben jij tevreden over Paixao?quote:Op zondag 12 januari 2025 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je maakt het er niet echt beter op voor jezelf pik.
Buitenspeler met een prima rendement, elk seizoen ietsjes beter. Maar als er een club zo gek is om er 25 voor neer te leggen zou ik hem ook meteen wegdoen eigenlijk.quote:
opvolger van salah, echt wie dat verzonnen heeftquote:Op zondag 12 januari 2025 18:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Echt in alles een absolute non-voetballer. En wat nou precies de kwaliteiten van Paixao zijn is me iedere week een groter raadsel.
Ja, wie was dat dan?quote:Op zondag 12 januari 2025 18:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
opvolger van salah, echt wie dat verzonnen heeft
Snap ik. Heb het idee dat het er niet uitkomt of hij echt een stuk minder kwaliteit heeft dan standaard van ‘m wordt verwacht.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Buitenspeler met een prima rendement, elk seizoen ietsjes beter. Maar als er een club zo gek is om er 25 voor neer te leggen zou ik hem ook meteen wegdoen eigenlijk.
Tegelijkertijd zijn zo’n 25 goals en 25 assists in 100 potjes meer dan prima voor een wat grillige buitenspeler.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Snap ik. Heb het idee dat het er niet uitkomt of hij echt een stuk minder kwaliteit heeft dan standaard van ‘m wordt verwacht.
Die kan alles een beetje en blinkt nergens in uit. Top Eredivisie, middenmoot Bundesliga, Lique 1 of serie A. Onderkant premier league pakweg.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegelijkertijd zijn zo’n 25 goals en 25 assists in 100 potjes meer dan prima voor een wat grillige buitenspeler.
Maar als je me vraagt wat nou écht zijn kwaliteiten zijn moet ik je ergens dat antwoord ook schuldig blijven.
Ja, die gaat naar de Benfica’s van deze wereld. En daar is niks mis mee, mag ook best bij Feyenoord blijven.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die kan alles een beetje en blinkt nergens in uit. Top Eredivisie, middenmoot Bundesliga, Lique 1 of serie A. Onderkant premier league pakweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |