1-1 bedoel je, intikker net van ToornGodquote:Op zondag 12 januari 2025 15:01 schreef ashardalan het volgende:
Het is, naar mijn mening, ondertussen wel ver voorbij de tijd dat een 1-0 terecht genoemd had mogen worden.
Nee, ik ben volledig partijdigquote:Op zondag 12 januari 2025 15:02 schreef Paul het volgende:
[..]
1-1 bedoel je, intikker net van ToornGod
Komt doordat @Zipportal geen "Tijd voor de 1-0" heeft gepost, anders was hij al gevallen.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:01 schreef ashardalan het volgende:
Het is, naar mijn mening, ondertussen wel ver voorbij de tijd dat een 1-0 terecht genoemd had mogen worden.
Correct, ik probeerde hem ook subtiel te porren...quote:Op zondag 12 januari 2025 15:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Komt doordat @:zipportal geen "Tijd voor de 1-0" heeft gepost.
Ik aan Neil Diamondquote:Op zondag 12 januari 2025 15:04 schreef ashardalan het volgende:
Elke keer als één van Rijnmond Cathline noemt, denk ik meteen aan K3... Heel raar...
Als Utrecht stopt met schoppen?quote:Op zondag 12 januari 2025 15:07 schreef Paul het volgende:
Wanneer stoppen die Feyenoordspelers eens met die domme pleistertjes op de neusjes
HET geluk van UTrecht dit seizoenquote:Op zondag 12 januari 2025 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iedereen en zijn moeder krijgt een penalty cadeau dit weekend en wij krijgen Nijhuis.
Een Feyenoord pingel zou niet terecht zijn atm.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iedereen en zijn moeder krijgt een penalty cadeau dit weekend en wij krijgen Nijhuis.
quote:Op zondag 12 januari 2025 15:09 schreef H.FR het volgende:
Dat was wel vasthouden ja, zeker een penalty
Nijhuis heeft niets gezien, dit is op het conto van de VARquote:Op zondag 12 januari 2025 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
heel zijn shirt wordt uitgetrokken debiele nijhuis
Klopt, als je bij zo'n moment niet ingrijpt als VAR heb je geen bestaansreden.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:10 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nijhuis heeft niets gezien, dit is op het conto van de VAR
Nijhuis fluit verder primaquote:
Ik snap dat, als je of blind, of zwak van zinnen, bent dat je dit Nijhuis aanrekent... Met die mensen moeten we eigenlijk ook een klein beetje rekening houden.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, als je bij zo'n moment niet ingrijpt als VAR heb je geen bestaansreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |