Of op varianten voor vrije trappen.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze hebben in Marbella vooral Squid Game spelletjes gespeeld zo te zien
Jens mag shirtje ruilen met een Feyenoorderquote:Op zondag 12 januari 2025 14:43 schreef fetX het volgende:
Haal alsjeblieft nog een middenvelder. Zonder Timber en Hwang is het niet veel. Milambo nog veel te jong om het in zijn eentje te doen.
Graag jouw review tot dusver.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Men is hier weer overdreven negatief hoor.
Ik heb gehoord dat Rijnsburgse Boys uit een pittig potje wordt.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben er wel tevreden mee. Mogen wel meer kansen creëren, maar het is verder gewoon prima.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Bij elke andere scheids had die schopploeg idd al een paar gele kaarten gehad... Maar goed, weet je als Nijhuis fluitquote:
Is het hele seizoen al niet top.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:54 schreef hhh38 het volgende:
Het veld ziet er matig uit. Is toch 3 weken niet op gespeeld?
duidelijk de beste op het middenveld, ik vind milambo matig en stengs wel voldoende ook maar ook niet goed.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind zelfs Zerrouki goed spelen.
kloptquote:Op zondag 12 januari 2025 14:54 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Bij elke andere scheids had die schopploeg idd al een paar gele kaarten gehad... Maar goed, weet je als Nijhuis fluit
en terwijl je dat zegt, maakt ie zo'n foutquote:Op zondag 12 januari 2025 14:55 schreef snabbi het volgende:
[..]
duidelijk de beste op het middenveld, ik vind milambo matig en stengs wel voldoende ook maar ook niet goed.
quote:Op zondag 12 januari 2025 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb niks gezegd.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |