SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jan (58) - ZwedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jorik (27) - OostenrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Judith (37) FrankrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarten (76) EstlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mike (33) - OostenrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LET OP hier niet praten wat je op videoland ziet
Bron en foto's RTL![]()
Info in de OP bij Jan; wat is een peperkoekenhart
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 12-01-2025 17:42:09 ]![]()
Een zachtaardig iemand.. Lijkt me lastig worden bij zo'n botterik.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:36 schreef Blues het volgende:
Info in de OP bij Jan; wat is een peperkoekhartAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ik begin er net aan, maar mijn god: die skiënde Tino Martin met z'n dominante moeder
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ja dat is toch prachtige TV.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin er net aan, maar mijn god: die skiënde Tino Martin met z'n dominante moederAnd what rough beast, its hour come round at last,
Je gelooft bijna niet dat dit echt is, geldt ook voor de ski-Barbie die langskomt. Voelt in alles als een actquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat weet ze zelf ook volgens mijquote:Op zondag 12 januari 2025 19:01 schreef freaky40 het volgende:
Denise is de Amy Rose dit seizoen, daar is ze op gecast.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ze nam diezelfde houding aan toen ze aan kwam. Van 'kijk mij nou eens, hier helemaal in de sneeeeeuww, met mijn stemmetje en mijn attitude en totaal undressed voor de locatie waar ik ben'. Zo kwam Amy Rose ook aan maar die heeft er nog wat aan overgehouden....quote:Op zondag 12 januari 2025 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat weet ze zelf ook volgens mijAllemaal cabaretteketet!![]()
Raar wijf, vragen of ze wel kinderen wil. Bemoei je met je eigen lillike trolquote:Op zondag 12 januari 2025 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin er net aan, maar mijn god: die skiënde Tino Martin met z'n dominante moeder
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Waarom zegt de voice-over telkens “de hypersensitieve Jan”, over een ongelooflijk botte (“laat hem die koffers zelf maar binnen dragen”), ongezellige (“ kerst vind ik niks”) plurk met een eq, even laag als de wintertemperatuur daar?![]()
Omdat hij dat zelf aan had gegeven en het blijkbaar nogal overkomt alsof hij dat totaal niet is. Stukje sarcasmequote:Op zondag 12 januari 2025 23:05 schreef Battlecruiser het volgende:
Waarom zegt de voice-over telkens “de hypersensitieve Jan”, over een ongelooflijk botte (“laat hem die koffers zelf maar binnen dragen”), ongezellige (“ kerst vind ik niks”) plurk met een eq, even laag als de wintertemperatuur daar?![]()
Waarom spreekt maarten de taal niet van het land waar hij al 1000 jaar woont? [1992 om precies te zijn]
Dertig jaar ruim....![]()
Idd, hij zegt de hele tijd zo nuchter te zijn en alles prima te vinden en in de intro zegt hij zelfs dat hij een onverbeterlijke kletskous is.. Maar hij heeft na al die jaren nog steeds niet door dat hij een sociaal onhandige norse en botte autist is die zich aan vanalles ergert. Zelfkennis is ver te zoeken.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:51 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Omdat hij dat zelf aan had gegeven en het blijkbaar nogal overkomt alsof hij dat totaal niet is. Stukje sarcasmeAnd what rough beast, its hour come round at last,
Wat is dat toch met horkerige mannen en dat ze ook de hele tijd een holmaatje in de buurt moeten hebben als ze dates ontvangen. Thijz had dat ook al.![]()
Om het ongemak te compenseren dat ze voelen in de omgang met nieuwe mensen denk ik. Zoals een kind graag een knuffel in bed heeft om zichzelf te kalmeren.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:14 schreef Stepperoller het volgende:
Wat is dat toch met horkerige mannen en dat ze ook de hele tijd een holmaatje in de buurt moeten hebben als ze dates ontvangen. Thijz had dat ook al.And what rough beast, its hour come round at last,
Jan is hypersensitief in de zin van dat ie snel overprikkeld is, oa door geluiden. Daar wordt ie idd een botte hork van. Een overprikkelde, botte hork.![]()
![]()
Weet niet of dat man-eigen is, Iris uit Griekenland had ook de hele tijd die troela in de buurt rondlopen.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:14 schreef Stepperoller het volgende:
Wat is dat toch met horkerige mannen en dat ze ook de hele tijd een holmaatje in de buurt moeten hebben als ze dates ontvangen. Thijz had dat ook al.Gourmetten of steengrillen?![]()
😂 Hij lijkt mij ook best een onzeker mannetje.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Om het ongemak te compenseren dat ze voelen in de omgang met nieuwe mensen denk ik. Zoals een kind graag een knuffel in bed heeft om zichzelf te kalmeren.![]()
Dat was alleen in de week van die goochelaar. En bij die vriendin was wel duidelijk dat ze op bezoek was. De productie moedigt het ook aan dat de kandidaten vrienden en familie over de vloer hebben.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Weet niet of dat man-eigen is, Iris uit Griekenland had ook de hele tijd die troela in de buurt rondlopen.
De figuren waar ik het over heb lijken inwonend te zijn? Bij Thijz iig wel, maar bij Jan is het me niet duidelijk.![]()
Ik denk dat ze daar gewoon logeren tijdens de periode van de opnames. In ieder geval die vriend van Jan.![]()
Voor de kandidaten is dat wel ongemakkelijk, zo'n buddy die een (groot) deel van de aandacht van je gastheer wegslurpt.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:26 schreef -Spring het volgende:
Ik denk dat ze daar gewoon logeren tijdens de periode van de opnames. In ieder geval die vriend van Jan.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: