quote:Op zondag 12 januari 2025 19:17 schreef mschol het volgende:
stoofpeertjes ruiken al goed.. alleen nog beetje witjes
kleurstofjes er bijquote:Op zondag 12 januari 2025 19:17 schreef mschol het volgende:
stoofpeertjes ruiken al goed.. alleen nog beetje witjes
Beetje zoals een Franse rotonde dus?quote:Op zondag 12 januari 2025 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stoplichten schaffen we af, wie het beste durft mag eerst oversteken.
Ik weet niet eens wie heel die yong hai is, waarom moet die gelijk zo vijandig zijnquote:
Gewoon zoals in Bangkok en Kuala Lumpur enzoquote:
Blijkbaar deed je iets verkeerdsquote:Op zondag 12 januari 2025 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie heel die yong hai is, waarom moet die gelijk zo vijandig zijn
Foei, yong haiquote:Op zondag 12 januari 2025 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar deed je iets verkeerds
Foei
dan wordt het vanzelluf minder bleekquote:Op zondag 12 januari 2025 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
zit van die speciale stoofpeertjes suiker in
quote:Op zondag 12 januari 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh wat is zwemmen toch lekker johKnap je echt van op
quote:Op zondag 12 januari 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even fok!ken met jullie totdat die twee biertjes uit de minibar op zijn en dan ga ik naar bed
hoe is het weer daar?quote:Op zondag 12 januari 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even fok!ken met jullie totdat die twee biertjes uit de minibar op zijn en dan ga ik naar bed
Biertjes Mini en Bar?quote:Op zondag 12 januari 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Net als daar. Koud. Nog geen gladheid gelukkig.quote:
Los houdt hem wel tegen voordat ie daar is denk ik.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt alsof je in de auto bent gesprongen op weg naar Duitsland.
dan is het een extreem goede manier om uit te rustenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net als daar. Koud. Nog geen gladheid gelukkig.
Is hier niet eens zo heel ver vandaan.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt alsof je in de auto bent gesprongen op weg naar Duitsland.
het veld in Spanje was nog niet klaar?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:10 schreef Koen66 het volgende:
Man man man, Barcelona - Real Madrid in Saoedi Arabië, het moet niet gekker worden
Nee, de sjeiks wapperden met wat miljoenenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
het veld in Spanje was nog niet klaar?
ow nog betere reden. centen pakkenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, de sjeiks wapperden met wat miljoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |