dan wordt het vanzelluf minder bleekquote:Op zondag 12 januari 2025 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
zit van die speciale stoofpeertjes suiker in
quote:Op zondag 12 januari 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh wat is zwemmen toch lekker johKnap je echt van op
quote:Op zondag 12 januari 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even fok!ken met jullie totdat die twee biertjes uit de minibar op zijn en dan ga ik naar bed
hoe is het weer daar?quote:Op zondag 12 januari 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even fok!ken met jullie totdat die twee biertjes uit de minibar op zijn en dan ga ik naar bed
Biertjes Mini en Bar?quote:Op zondag 12 januari 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Net als daar. Koud. Nog geen gladheid gelukkig.quote:
Los houdt hem wel tegen voordat ie daar is denk ik.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt alsof je in de auto bent gesprongen op weg naar Duitsland.
dan is het een extreem goede manier om uit te rustenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net als daar. Koud. Nog geen gladheid gelukkig.
Is hier niet eens zo heel ver vandaan.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt alsof je in de auto bent gesprongen op weg naar Duitsland.
het veld in Spanje was nog niet klaar?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:10 schreef Koen66 het volgende:
Man man man, Barcelona - Real Madrid in Saoedi Arabië, het moet niet gekker worden
Nee, de sjeiks wapperden met wat miljoenenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
het veld in Spanje was nog niet klaar?
ow nog betere reden. centen pakkenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, de sjeiks wapperden met wat miljoenen
Alles heeft een prijskaartjequote:Op zondag 12 januari 2025 20:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met geld is alles te koop, ook principes
Eh, wel.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer op Booking te kijken. Als je zelf al een annuleringsverzekering hebt hoef je toch niet de kamer "met gratis annuleren voor..." te kiezen?
ligt denk ik aan de voorwaarden van je annuleringsverzekeringquote:Op zondag 12 januari 2025 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer op Booking te kijken. Als je zelf al een annuleringsverzekering hebt hoef je toch niet de kamer "met gratis annuleren voor..." te kiezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |