dan wordt het vanzelluf minder bleekquote:Op zondag 12 januari 2025 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
zit van die speciale stoofpeertjes suiker in
quote:Op zondag 12 januari 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh wat is zwemmen toch lekker johKnap je echt van op
quote:Op zondag 12 januari 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even fok!ken met jullie totdat die twee biertjes uit de minibar op zijn en dan ga ik naar bed
hoe is het weer daar?quote:Op zondag 12 januari 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even fok!ken met jullie totdat die twee biertjes uit de minibar op zijn en dan ga ik naar bed
Biertjes Mini en Bar?quote:Op zondag 12 januari 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Net als daar. Koud. Nog geen gladheid gelukkig.quote:
Los houdt hem wel tegen voordat ie daar is denk ik.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt alsof je in de auto bent gesprongen op weg naar Duitsland.
dan is het een extreem goede manier om uit te rustenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net als daar. Koud. Nog geen gladheid gelukkig.
Is hier niet eens zo heel ver vandaan.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt alsof je in de auto bent gesprongen op weg naar Duitsland.
het veld in Spanje was nog niet klaar?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:10 schreef Koen66 het volgende:
Man man man, Barcelona - Real Madrid in Saoedi Arabië, het moet niet gekker worden
Nee, de sjeiks wapperden met wat miljoenenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
het veld in Spanje was nog niet klaar?
ow nog betere reden. centen pakkenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, de sjeiks wapperden met wat miljoenen
Alles heeft een prijskaartjequote:Op zondag 12 januari 2025 20:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met geld is alles te koop, ook principes
Eh, wel.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer op Booking te kijken. Als je zelf al een annuleringsverzekering hebt hoef je toch niet de kamer "met gratis annuleren voor..." te kiezen?
ligt denk ik aan de voorwaarden van je annuleringsverzekeringquote:Op zondag 12 januari 2025 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer op Booking te kijken. Als je zelf al een annuleringsverzekering hebt hoef je toch niet de kamer "met gratis annuleren voor..." te kiezen?
en dit verbaast,... wie?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:20 schreef Koen66 het volgende:
Wijnaldum met z'n principes over slavernij en Black lives matter was ook te koop
Ziekte?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eh, wel.
Dat gratis annuleren is poep makkelijk. Een annuleringsverzekering is een heel traject en keert bovendien alleen maar uit als er een sterfgeval is of een andere belangrijke reden.
Is maar de vraag.quote:
Niemand, maar iedere uitspraak van hem vanaf nu over dergelijke onderwerpen wordt niet echt serieus meer genomenquote:
nam ik sowieso al niet van mensen die zo veel betaald krijgen voor hun hobby/werk.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niemand, maar iedere uitspraak van hem vanaf nu over dergelijke onderwerpen wordt niet echt serieus meer genomen
Ja duh, maar dat doe ik echt nooit.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is maar de vraag.
Je kunt ook gewoon 2 hotels vastleggen en er nog even over nadenken. Ze worden alleen maar duurder naarmate de dag zelf nadert. En als je eruit bent annuleer je die andere.
Geen annuleringsverzekering die dat dekt hoor
mwha dat valt de eerste paar uur wel mee, en alleen de keuken gelukkigquote:Op zondag 12 januari 2025 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das wel het nadeel ja. Zit je uren in de stoofpeertjeslucht en je kan ze nog niet eten.
Beter ga je dan even een rondje lopen ofzo. Om dan thuis te komen met die heerlijke geur en dan meteen een paar opetenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das wel het nadeel ja. Zit je uren in de stoofpeertjeslucht en je kan ze nog niet eten.
Nachtje in een Duits hotel boeken ver verwijderd van de beschaving.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beter ga je dan even een rondje lopen ofzo. Om dan thuis te komen met die heerlijke geur en dan meteen een paar opeten
Maar het KAN WELquote:Op zondag 12 januari 2025 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh, maar dat doe ik echt nooit.
Scheelt 200 euro.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het KAN WEL![]()
Het is gewoon een stuk makkelijker
is ook een goed idee ja...quote:Op zondag 12 januari 2025 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nachtje in een Duits hotel boeken ver verwijderd van de beschaving.
Bij de totaalprijs voor vier nachten. Dan is met gratis annuleren 200 euro duurder.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor 1 kamer voor een paar nachten??
Oh dat gaat wel ver dan ja.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de totaalprijs voor vier nachten. Dan is met gratis annuleren 200 euro duurder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |