SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Er is een ingame slider maar die gaat slechts tot max 110, console command is cl_fovquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:56 schreef mschol het volgende:
KCD2 gold gekocht bij gamesplanet fr en die was ook nog incl preorder DLC
morgen eens kijken of ik wat aan de FOV kan doen..
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er is een ingame slider maar die gaat slechts tot max 110, console command is cl_fov
Ja uhh gewoon kijken op die zee waar die boten allemaal varenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wou the Sims legacy collectie kopen, maar wacht nog even als ik de reviews zo lees op steam.
misschien moet jij eens voorstellen aan je baas alles gratis weg te gevenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja uhh gewoon kijken op die zee waar die boten allemaal varen
In plaats van 40 euro voor zulke oude stukjes software
Maarja das mijn tip
Ik snap je, maar het is EA. Dat zijn gewoon greedy geldwolven die jaarlijks al miljarden binnen harken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien moet jij eens voorstellen aan je baas alles gratis weg te geven
das mijn tip
en? geen enkele reden dan maar gratis een product te gebruikenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik snap je, maar het is EA. Dat zijn gewoon greedy geldwolven die jaarlijks al miljarden binnen harken.
EA investeert natuurlijk ook miljarden in de ontwikkeling van nieuwe games. En ook zo'n quality of Life update als het speelbaar maken van een vijfentwintig jaar oud spel op een moderne PC, is niet geheel gratis.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik snap je, maar het is EA. Dat zijn gewoon greedy geldwolven die jaarlijks al miljarden binnen harken.
Voor de rest vooral games kopen die het waard zijn.
Maar van wat ik heb gelezen is dat er in deze versies nog steeds vrij wat bugs en fouten zitten.
Wat spijtig is natuurlijk
Er is nagenoeg geen moeite ingestoken er zitten nog meer bugs en problemen in dan de oude releases dus fuck EA met hun matige producten waar ze de volle map voor vragenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
EA investeert natuurlijk ook miljarden in de ontwikkeling van nieuwe games. En ook zo'n quality of Life update als het speelbaar maken van een vijfentwintig jaar oud spel op een moderne PC, is niet geheel gratis.
Als je het spel (nou ja, twee spellen met alle uitbreidingen) geen ¤40 waard vindt, dan koop je het toch gewoon lekker niet of je wacht tot het in de aanbieding is. "Probeer het illegaal te downloaden" is gewoon verkeerd advies.
Merk dan op dat je zowel op Steam als Epic je geld terug kan krijgen, als je minder dan twee speeluren hebt en binnen twee weken na aankoop reageert.
12 uur bezig en net een paard gevondenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:16 schreef NoCigar het volgende:
Kingdom Come Deliverance 2 klinkt spannend: [ x ]
nicequote:Valve Cracks Down By Banning Steam Games With Ads
Ik vind het intro al erg lang duren: ik kam me er moeilijk toe zetten om al die dialogen af te luisteren. Pff, na anderhalf uur begon het spel pas echt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:31 schreef PirE het volgende:
[..]
12 uur bezig en net een paard gevonden. Jesus Christ be praised.
Herkenbaar, ik heb daar geen geduld voor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:27 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind het intro al erg lang duren: ik kam me er moeilijk toe zetten om al die dialogen af te luisteren. Pff, na anderhalf uur begon het spel pas echt.
Ik ben nog heel positief, hoor. Maar mijn god, wat duurde dat lang.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb daar geen geduld voor.
En soms voelt het ook als opvulling voor niets. Als ik zakken moet opruimen, hoe ik geen uitleg over de 3 soorten mens
Andere kant, er zit wel werk in en heel veel mensen waarderen het.
Mocht wel weer eens een keer een AAA game uitkomen.
Echt? De hele wereld is statisch, npc's reageren niet eens op je. Er zijn geen guards. Jatten kan je niet want alles kan je sws oppakken, zonder consequenties. Nul,nul interactie in de steden. Mensen staan stil op 1 plek en bewegen niet eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:24 schreef ems. het volgende:
Vreemd genoeg na al het geweld met releases als Civ 7 en KC:D2 vind ik Avowed vooralsnog veruit eruit springen als het "leukst". Leuke rpg, leuke combat, leuk verhaal. Ziet er goed uit en werkt gewoon. Pareltje weer van Obsidian.
Klopt. Het is geen innovatieve game. Gameplay focus ligt niet op bethesda-esque realiteit. Dat moet je ook niet van deze game verwachten. Het is meer gewoon een first person Pillars of Eternityquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt? De hele wereld is statisch, npc's reageren niet eens op je. Er zijn geen guards. Jatten kan je niet want alles kan je sws oppakken, zonder consequenties. Nul,nul interactie in de steden. Mensen staan stil op 1 plek en bewegen niet eens.
True, ook daar niets spannends. Maar de combat is juist heel leuk en veelzijdig. Daar kunnen de bethesda games dan wel weer juist een hoop van leren. Doet me nog het meest denken aan Dark Messiah of might and magic. En dat is goed.quote:De combat ziet er super spammy uit, en de vijanden redelijk spongy. En dertien in dozijn vijanden, hier een beer, daar een beer.
Dat vond ik ook. Toch geprobeerd en zoals gezegd staan Civ 7 en KC:D nu even op pauzequote:Verhaal kan ik niets over zeggen maar qua gameplay lijkt het me echt drie keer niks
Snap dat niet iedereen zin heeft in een medieval RPG maar Avowed ziet er echt extreem simpel en matig uit voor iets uit 2025.
Als dat zou kunnen was je kerngezondquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:50 schreef NoCigar het volgende:
Ik probeerde vanmiddag in Stalker 2 bloemen te plukken om daar later een potion van te brouwen.
Het lijkt nauwelijks meer op POE.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:09 schreef ems. het volgende:
et is meer gewoon een first person Pillars of Eternity
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |