abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games vrijdag 7 februari 2025 @ 15:51:07 #151
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_216583796
Wat zelfgemaakte KCD2 screenshots in superwide (rip modem users):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_216584235
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_216591507
KCD2 gold gekocht bij gamesplanet fr en die was ook nog incl preorder DLC _O-

morgen eens kijken of ik wat aan de FOV kan doen..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_216592202
Ik wou the Sims legacy collectie kopen, maar wacht nog even als ik de reviews zo lees op steam.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Eindredactie Games zaterdag 8 februari 2025 @ 08:31:19 #155
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_216592232
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 00:56 schreef mschol het volgende:
KCD2 gold gekocht bij gamesplanet fr en die was ook nog incl preorder DLC _O-

morgen eens kijken of ik wat aan de FOV kan doen..
Er is een ingame slider maar die gaat slechts tot max 110, console command is cl_fov
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_216592591
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 08:31 schreef 2dope het volgende:

[..]
Er is een ingame slider maar die gaat slechts tot max 110, console command is cl_fov
^O^ thnx, had het gelezen inderdaad..
  zaterdag 8 februari 2025 @ 10:17:10 #157
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216593002
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wou the Sims legacy collectie kopen, maar wacht nog even als ik de reviews zo lees op steam.
Ja uhh gewoon kijken op die zee waar die boten allemaal varen

In plaats van 40 euro voor zulke oude stukjes software

Maarja das mijn tip
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_216593011
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 10:17 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ja uhh gewoon kijken op die zee waar die boten allemaal varen

In plaats van 40 euro voor zulke oude stukjes software

Maarja das mijn tip
misschien moet jij eens voorstellen aan je baas alles gratis weg te geven ;)

das mijn tip :)
  zaterdag 8 februari 2025 @ 10:28:12 #159
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216593070
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 10:18 schreef mschol het volgende:

[..]
misschien moet jij eens voorstellen aan je baas alles gratis weg te geven ;)

das mijn tip :)
Ik snap je, maar het is EA. Dat zijn gewoon greedy geldwolven die jaarlijks al miljarden binnen harken.

Voor de rest vooral games kopen die het waard zijn.

Maar van wat ik heb gelezen is dat er in deze versies nog steeds vrij wat bugs en fouten zitten.

Wat spijtig is natuurlijk
pi_216595405
Kingdom Come Deliverance 2 klinkt spannend:
twitter
anonieme razernist
pi_216595621
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 10:28 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik snap je, maar het is EA. Dat zijn gewoon greedy geldwolven die jaarlijks al miljarden binnen harken.
en? geen enkele reden dan maar gratis een product te gebruiken
want dan ken ik er nog wel een paar: ziggo maakt ook onmogelijke winsten, ook maar gratis gebruik van maken
energieleverancier, maakt ook flinke winsten, kan ook wel gratis.. :{
pi_216596125
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 10:28 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Voor de rest vooral games kopen die het waard zijn.

Maar van wat ik heb gelezen is dat er in deze versies nog steeds vrij wat bugs en fouten zitten.

Wat spijtig is natuurlijk
EA investeert natuurlijk ook miljarden in de ontwikkeling van nieuwe games. En ook zo'n quality of Life update als het speelbaar maken van een vijfentwintig jaar oud spel op een moderne PC, is niet geheel gratis.

Als je het spel (nou ja, twee spellen met alle uitbreidingen) geen ¤40 waard vindt, dan koop je het toch gewoon lekker niet of je wacht tot het in de aanbieding is. "Probeer het illegaal te downloaden" is gewoon verkeerd advies.

Merk dan op dat je zowel op Steam als Epic je geld terug kan krijgen, als je minder dan twee speeluren hebt en binnen twee weken na aankoop reageert.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 16:40:57 #163
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216596557
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 15:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
EA investeert natuurlijk ook miljarden in de ontwikkeling van nieuwe games. En ook zo'n quality of Life update als het speelbaar maken van een vijfentwintig jaar oud spel op een moderne PC, is niet geheel gratis.

Als je het spel (nou ja, twee spellen met alle uitbreidingen) geen ¤40 waard vindt, dan koop je het toch gewoon lekker niet of je wacht tot het in de aanbieding is. "Probeer het illegaal te downloaden" is gewoon verkeerd advies.

Merk dan op dat je zowel op Steam als Epic je geld terug kan krijgen, als je minder dan twee speeluren hebt en binnen twee weken na aankoop reageert.
Er is nagenoeg geen moeite ingestoken er zitten nog meer bugs en problemen in dan de oude releases dus fuck EA met hun matige producten waar ze de volle map voor vragen :r zie de Steam reviews

Of je het kan refund en of niet het is het gewoon niet waard. Als je de originele games hebt liggen op cd zie ik geen probleem.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 18:31:38 #164
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_216597666
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 14:16 schreef NoCigar het volgende:
Kingdom Come Deliverance 2 klinkt spannend: [ x ]
12 uur bezig en net een paard gevonden :D. Jesus Christ be praised.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 10 februari 2025 @ 23:15:47 #165
194233 Friday12
Originele kloon
pi_216628200
quote:
Valve Cracks Down By Banning Steam Games With Ads
nice

Ik weet nog dat EA dit probeerde te verwerken in toekomstige games :')

[ Bericht 38% gewijzigd door Friday12 op 10-02-2025 23:22:40 ]
pi_216673786
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 18:31 schreef PirE het volgende:

[..]
12 uur bezig en net een paard gevonden :D. Jesus Christ be praised.
Ik vind het intro al erg lang duren: ik kam me er moeilijk toe zetten om al die dialogen af te luisteren. Pff, na anderhalf uur begon het spel pas echt.
anonieme razernist
pi_216673811
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2025 23:27 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik vind het intro al erg lang duren: ik kam me er moeilijk toe zetten om al die dialogen af te luisteren. Pff, na anderhalf uur begon het spel pas echt.
Herkenbaar, ik heb daar geen geduld voor.

En soms voelt het ook als opvulling voor niets. Als ik zakken moet opruimen, hoe ik geen uitleg over de 3 soorten mens :')

Andere kant, er zit wel werk in en heel veel mensen waarderen het.
Mocht wel weer eens een keer een AAA game uitkomen.
Hell To The Liars
pi_216676409
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 23:30 schreef Droopie het volgende:

[..]
Herkenbaar, ik heb daar geen geduld voor.

En soms voelt het ook als opvulling voor niets. Als ik zakken moet opruimen, hoe ik geen uitleg over de 3 soorten mens :')

Andere kant, er zit wel werk in en heel veel mensen waarderen het.
Mocht wel weer eens een keer een AAA game uitkomen.
Ik ben nog heel positief, hoor. Maar mijn god, wat duurde dat lang.
anonieme razernist
pi_216676716
Ik wilde eigenlijk beginnen aan Civ 7, maar ben nog bezig met Fantasian Neo Dimension en dan komt het nieuwe deel in de legend of heroes serie vandaag uit en de nieuwe Yakuza game volgende week. IK heb een maandje vakantie nodig om de backlog weg te werken. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_216729345
Vreemd genoeg na al het geweld met releases als Civ 7 en KC:D2 vind ik Avowed vooralsnog veruit eruit springen als het "leukst". Leuke rpg, leuke combat, leuk verhaal. Ziet er goed uit en werkt gewoon. Pareltje weer van Obsidian.
Conscience do cost.
  FOK!Fotograaf dinsdag 18 februari 2025 @ 10:41:45 #171
364681 over_hedge
pi_216729567
Ik heb hem zelf niet gespeeld. Maar na kc2 spelen en dan een stream van Avowed zien had ik precies het tegenovergestelde :P

Ziet er allemaal zo plastic uit. Met veel te grote damage cijfers wat je vaak bij mobile games ziet.
Karakters zijn niet erg boeiend. Verhaal vind ik ook niet erg boeiend. Al zal dat vast beter worden want heb maar 2 uurtjes gezien of zo. Dus verhaal moet nog opgang komen. Maar heel dat idee van die dingen op je kop vind ik er maar dom uitzien

Nee geef mij maar kc2. Wat ook helemaal prima is. Scheelt me weer een spel kopen :P 2 rpgs tegelijk is toch niet handig :D

kc2 zal ook wel mijn goty worden. Hooguit gta6 die er overheen kan. Maar ook dat zie ik niet gebeuren eigenlijk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_216729852
KCD2 is mijn GTA VI.

De laatste GTA die ik echt heel veel gespeeld heb is Vice City en IV. Andere delen alleen het verhaal. Red Dead Redemption vind ik een leuker IP, deel twee helemaal kapot gespeeld, wat een fantastische wereld is dat.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 11:56:45 #173
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216730859
quote:
8s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 10:24 schreef ems. het volgende:
Vreemd genoeg na al het geweld met releases als Civ 7 en KC:D2 vind ik Avowed vooralsnog veruit eruit springen als het "leukst". Leuke rpg, leuke combat, leuk verhaal. Ziet er goed uit en werkt gewoon. Pareltje weer van Obsidian.
Echt? De hele wereld is statisch, npc's reageren niet eens op je. Er zijn geen guards. Jatten kan je niet want alles kan je sws oppakken, zonder consequenties. Nul,nul interactie in de steden. Mensen staan stil op 1 plek en bewegen niet eens.

De combat ziet er super spammy uit, en de vijanden redelijk spongy. En dertien in dozijn vijanden, hier een beer, daar een beer.

Verhaal kan ik niets over zeggen maar qua gameplay lijkt het me echt drie keer niks

Snap dat niet iedereen zin heeft in een medieval RPG maar Avowed ziet er echt extreem simpel en matig uit voor iets uit 2025.

[ Bericht 6% gewijzigd door MMaRsu op 18-02-2025 12:02:25 ]
  dinsdag 18 februari 2025 @ 21:29:49 #174
136 V.
Like tears in rain...
pi_216739496
Ja inderdaad, V. ja.
pi_216740163
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 11:56 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Echt? De hele wereld is statisch, npc's reageren niet eens op je. Er zijn geen guards. Jatten kan je niet want alles kan je sws oppakken, zonder consequenties. Nul,nul interactie in de steden. Mensen staan stil op 1 plek en bewegen niet eens.
Klopt. Het is geen innovatieve game. Gameplay focus ligt niet op bethesda-esque realiteit. Dat moet je ook niet van deze game verwachten. Het is meer gewoon een first person Pillars of Eternity
quote:
De combat ziet er super spammy uit, en de vijanden redelijk spongy. En dertien in dozijn vijanden, hier een beer, daar een beer.
True, ook daar niets spannends. Maar de combat is juist heel leuk en veelzijdig. Daar kunnen de bethesda games dan wel weer juist een hoop van leren. Doet me nog het meest denken aan Dark Messiah of might and magic. En dat is goed.
quote:
Verhaal kan ik niets over zeggen maar qua gameplay lijkt het me echt drie keer niks

Snap dat niet iedereen zin heeft in een medieval RPG maar Avowed ziet er echt extreem simpel en matig uit voor iets uit 2025.
Dat vond ik ook. Toch geprobeerd en zoals gezegd staan Civ 7 en KC:D nu even op pauze :) Het klikt gewoon goed. Het is ook lastig uit te leggen want toen ik het spel niet had gespeeld dacht ik er hetzelfde over.
Conscience do cost.
pi_216740724
Ik probeerde vanmiddag in Stalker 2 bloemen te plukken om daar later een potion van te brouwen.
anonieme razernist
  Moderator / Redactie FP dinsdag 18 februari 2025 @ 23:24:24 #177
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216741052
quote:
81s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 22:50 schreef NoCigar het volgende:
Ik probeerde vanmiddag in Stalker 2 bloemen te plukken om daar later een potion van te brouwen.
Als dat zou kunnen was je kerngezond :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator donderdag 20 februari 2025 @ 18:48:02 #178
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_216767290
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 20 februari 2025 @ 18:49:47 #179
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_216767320
Maar wat is KCD2 meesterlijk _O_ Blijf het maar willen spelen.

Jesus christ be praised.
  Moderator donderdag 20 februari 2025 @ 18:51:19 #180
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_216767340
quote:
8s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 22:09 schreef ems. het volgende:
et is meer gewoon een first person Pillars of Eternity
Het lijkt nauwelijks meer op POE.

Zelfde als dat Dragon age Veilguard geen Dragon age meer is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')