Die had potentie. Maar t was het allemaal niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar die heb ik dan ook nog nooit gespeeld dus kan er niet eerlijk over oordelen
Ik heb eigenlijk alleen BF1942, BF2 en BF1 gespeeldquote:Op maandag 13 januari 2025 15:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die had potentie. Maar t was het allemaal niet.
Weet je wat toendertijd een drama was, maar waar ik zo naar uitkeek
Battlefield: Hardline.
Beetje a la Battlefield mensen in de boeien slaan.
Dus je hebt de beste, Bad Company 1/2 en 1942 gemist?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen BF1942, BF2 en BF1 gespeeld
Nee, 1942 noem ik toch?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus je hebt de beste, Bad Company 1/2 en 1942 gemist?
Oh sorry, las eroverheenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, 1942 noem ik toch?
Bad Company was toch dat verlengstuk van BF2? of was dat Modern Combat?
Ik speelde alleen op de PC dus ik denk dat MC net een beetje op het eind van mijn shooter-tijdperk kwam.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh sorry, las eroverheendacht dat er 2042 stond haha.
Bad Company 1 was alleen voor consoles, maar was wel echt heel goed. Zeker omdat eigenlijk alles kapot kon.
Bad Company 2 was ook op de PC, maar zelf alleen op consoles gespeeld.
Bekijk deze YouTube-video
Zoals je ziet, it holds up. Het is gewoon nog goed.godverdomme wat was dat tering goed zeg. Echt alles maar dan ook alles kon kapot.
Snap niet dat ze niet op deze voet verder zijn gegaan. Mensen vragen al jaaaaren om Bad Company 3.
En deze theme
Nee.quote:
Nou, de meeste games zijn wel gewoon een kopie van iets anders.quote:
Ik vond BF42 altijd al kut, ook na de patches en nieuwe maps. Ik vind DF dan juist een stuk leuker en uitgebreider. En dat zeg ik als iemand die vrijwel elke BF plat heeft gespeeldquote:Op maandag 13 januari 2025 11:03 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Chinese plagiaat belonen is niet echt mijn ding. Heb het uiteraard wel even getest. Vond het een stuk minder fijn spelen dan BF42. Sowieso is BF42 best mooi nu met die twee nieuwe close range combat maps.
Ja, ook kapot gespeeld op de lan party's. Lekker elkaar snipen. Kijken of je pixels ziet bewegen in de vertequote:Op maandag 13 januari 2025 13:26 schreef RaXz het volgende:
Delta Force was leuk, vooral veel goede herinneringen aan multiplayer.
Ze hebben ook plannen voor console-release en crossplatform play. Dan zal het waarschijnlijk wel exploderen.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was eens benieuwd dus ff op steamcharts gekeken. 50k spelers gemiddeld online. En wel redelijk stabiel en zelfs nog klein beetje groeiend.
Hoor er alleen weinig over
Precies ja, zo herinner ik het mij ook!quote:Op maandag 13 januari 2025 19:21 schreef ems. het volgende:
Ja, ook kapot gespeeld op de lan party's. Lekker elkaar snipen. Kijken of je pixels ziet bewegen in de verte
Die single player missies komen ook later toch? Dat is wanneer ik het ga spelen.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vond BF42 altijd al kut, ook na de patches en nieuwe maps. Ik vind DF dan juist een stuk leuker en uitgebreider. En dat zeg ik als iemand die vrijwel elke BF plat heeft gespeeld
Netcode kan nog wel wat verbetering gebruiken. Plagiaat zou ik het niet noemen. Eerder hoe BF2042 had moeten zijn bij release.
[..]
Ja, ook kapot gespeeld op de lan party's. Lekker elkaar snipen. Kijken of je pixels ziet bewegen in de verte
[..]
Ze hebben ook plannen voor console-release en crossplatform play. Dan zal het waarschijnlijk wel exploderen.
Verder hebben dit soort spellen nooit zo'n gigantische following als een counterstrike of een CoD. Dus mensen erover horen hoeft ook niet
Zoiets begreep ik ja! De eventuele single player en dat Tarkov-like ding doe ik het niet voor. Ik ben er puur voor de conquest/rush alternatieven.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die single player missies komen ook later toch? Dat is wanneer ik het ga spelen.
Ok, dit is best erg misschien, maar toen ik dat las wist ik meteen waar die CD lagquote:Op maandag 13 januari 2025 19:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die single player missies komen ook later toch? Dat is wanneer ik het ga spelen.
Vroeger die map met een piramide een keer of 200 gedaan omdat die op een gratis demo stond bij een game blad
haha heel tof!quote:Op maandag 13 januari 2025 21:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ok, dit is best erg misschien, maar toen ik dat las wist ik meteen waar die CD lag![]()
[ afbeelding ]
Die CD zit dus al een jaar of 20 in het CD-vakje van de oude HP Pavilion van toen![]()
[ afbeelding ]
Meestal worden concepten overgenomen. WW3 bijvoorbeeld deed bij mij geen plagiaatbelletje rinkelen. Moet wel toegeven dat ik deze kort heb geprobeerd, en me vooral gebaseerd heb op screens van de overeenkomstige UI etc.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nou, de meeste games zijn wel gewoon een kopie van iets anders.
Maar vooral blijven janken want China
Maar leg me nou eens even in alle eerlijkheid uit wat er mis is met Chinese producten?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:09 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Meestal worden concepten overgenomen. WW3 bijvoorbeeld deed bij mij geen plagiaatbelletje rinkelen. Moet wel toegeven dat ik deze kort heb geprobeerd, en me vooral gebaseerd heb op screens van de overeenkomstige UI etc.
En ik sla sowieso aan op China ja. Zal mensen die voor Chinese producten gaan nooit begrijpen. Kortzichtigheid ten top. Zelfs als je van mening bent dat competitie nodig is. Wat zo is.
Het verschil is dat ze uit China komen. Heeft geen reet met de kwaliteit te maken. Maar goed, individualistische materialisten zijn moedwillend wars van elke geopolitieke realiteitszin.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar leg me nou eens even in alle eerlijkheid uit wat er mis is met Chinese producten?
Die mensen werken daar toch ook gewoon aan? Die moeten toch ook betaald worden?
Wat is nou het verschil tussen een game uit China of een game uit zuid korea?
Daadwerkelijk?
Wat is er mis met China in de eerste instantie?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:02 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het verschil is dat ze uit China komen. Heeft geen reet met de kwaliteit te maken. Maar goed, individualistische materialisten zijn moedwillend wars van elke geopolitieke realiteitszin.
lolquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:02 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is er mis met China in de eerste instantie?
Geef me nou gewoon antwoord, wat gebaseerd is op feiten?quote:
Ik moet gelijk aan Xi Jinping denken, dat zal vast ook wel de reden zijn dat het niet mag.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:52 schreef over_hedge het volgende:
Marvel rivals is wel grappig. Je kan geen winnie the pooh in de chat zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |