SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom.Conscience do cost.
Ja. alleen dan worden die nooit goed bekeken. Zegt ook niks over de kwaliteit van een spel. Maar Overwatch werd heel erg goed bekeken. En nu niet meer. Dat is een prima indicatie om te zien dat steeds minder mensen om overwatch gevenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik speel zoveel games die ook qua multiplayer springlevend zijn maar niet gekeken worden op twitch. Boeiend.
Bovendien is marvel eventjes nieuw en interessant. Ik geef het een maandje of 2-3 voordat die ook weer wegzakt en dan kan je de vergelijking wat treffender maken met overwatch.
[..]
Overwatch toen het net uit kwam samen met 5 vrienden hele avond door gamen
Ik zou direct terugkomen als iedereen weer zou spelen. Helaas zijn mensen ouder geworden en hebben ze zich voortgeplant en al dat soort onzin
Ik in Generation Zeroquote:
Het zit in de heel de game wel, dat het rijden steeds iets moeilijker wordt. Zowel ETS als ATS.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
in american truck wel geprobeerd maar wtf dat luistert extreem nauw
ja, maar de moeilijkere insteek maneuvres vind ik makkelijker dan die driving academy..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zit in de heel de game wel, dat het rijden steeds iets moeilijker wordt. Zowel ETS als ATS.
Ik ben nog niet door de driving academy, ben eerst Greece aan het doen. Dus weet niet hoe moeilijk die uiteindelijk wordt (zit ergens nog in het eerste stuk).quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, maar de moeilijkere insteek maneuvres vind ik makkelijker dan die driving academy..
ik ben er ook niet door heen hoor.. maar het begin vind ik al raar moeilijk terwijl ik dat in de game zonder problemen doequote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet door de driving academy, ben eerst Greece aan het doen. Dus weet niet hoe moeilijk die uiteindelijk wordt (zit ergens nog in het eerste stuk).
Ik vond het best een leuk spelletje maar in de verste verte kwam het niet in de buurt bij deel 2.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb na 80 uur m’n tweede playtrough Baldurs Gate 3 erop zitten. Dat is toch wel top 5 aller tijden materiaal.
Daar gaat het toch om, moeilijk doen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben er ook niet door heen hoor.. maar het begin vind ik al raar moeilijk terwijl ik dat in de game zonder problemen doe
klinkt alsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben er ook niet door heen hoor.. maar het begin vind ik al raar moeilijk terwijl ik dat in de game zonder problemen doe
Serieus ja? Ik vind het echt in elk aspect beter. Echt alles klopt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vond het best een leuk spelletje maar in de verste verte kwam het niet in de buurt bij deel 2.
3 ook nog niet uitgespeeld. In die laatste act vond ik het een beetje saai worden.
Ik ben te dom voor rpg's, vrees ikquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb na 80 uur m’n tweede playtrough Baldurs Gate 3 erop zitten. Dat is toch wel top 5 aller tijden materiaal.
Och, we kunnen niet in alles goed zijnquote:
Ik vond deel 1 nog het best, vooral vanwege het verkennen van de worldmap, dat was meer een raster dan de afzonderlijke maps van deel 2.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vond het best een leuk spelletje maar in de verste verte kwam het niet in de buurt bij deel 2.
3 ook nog niet uitgespeeld. In die laatste act vond ik het een beetje saai worden.
Ik wist geeneens dat ze dat toegevoegd hadden aan ETS2, wilde hem binnenkort weer proberen in VR met m'n nieuwe GPU en nu heb ik nog meer zin. Helaas is het een heel gedoe om m'n stuur aan te sluiten op m'n playseat, die staat nu ingesteld op flight simulators.quote:
Gameplay vond ik geweldig. Verhaal vond ik meh. 2 voelde veel groter en epischer. 2 voelde als een goed boek, 3 als een leuke strip.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Serieus ja? Ik vind het echt in elk aspect beter. Echt alles klopt.
Is het nou echt leuker in VR?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:25 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik wist geeneens dat ze dat toegevoegd hadden aan ETS2, wilde hem binnenkort weer proberen in VR met m'n nieuwe GPU en nu heb ik nog meer zin. Helaas is het een heel gedoe om m'n stuur aan te sluiten op m'n playseat, die staat nu ingesteld op flight simulators.
Snap ik, ik kijk ook veel youtube en twitch ter lering en vermaak.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel grappig.. maar vind die game nog steeds te overweldigend
Ik kan niet meer zonder, daarvoor een tijdje met TrackIR gespeeld maar het is veel leuker om echt het gevoel te hebben dat je in je vrachtwagen zit en ook nog eens diepte kan zien. Het is zelfs leuker dan flight simmen in VR want daar zijn de afstanden vaak te groot om diepte te zien, dat is alleen in de cockpit zelf en als je dichtbij andere vliegtuigen of de grond vliegt. In ETS2 rijdt je tussen het verkeer en heb je er meer baat bij.quote:
Divine Divinity 2 heb ik bijna 1000 uur in zitten, dat gaat met BG3 niet gebeuren. De teller staat op 300 uur en hoger gaat het niet worden. Op een bepaalde manier is DD2 leuker om te herspelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:23 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 nog het best, vooral vanwege het verkennen van de worldmap, dat was meer een raster dan de afzonderlijke maps van deel 2.
3 heb ik ook nog niet uitgespeeld, ik was er al na 30 uur op uitgekeken, het had gewoon niet dezelfde sfeer van deel 1 en 2. Het heeft meer weg van Divinity Original Sin met een Baldur's Gate jasje aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |