quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Je neemt even een koninklijke slok en het escaleert weer uit dr klauwen
Deze bevalt me niet echt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Je neemt even een koninklijke slok en het escaleert weer uit dr klzuwen
Ik noemde mijn ex altijd duf konijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:14 schreef ToT het volgende:
Nou ja, "Akelige tuthola" om precies te zijn!
Ow .....quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze bevalt me niet echt.
Ze hebben eentje van 5, eentje van 7 en eentje van 9 euro.
Dit is de middelste, maar hij bevalt me het minste.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik noemde mijn ex altijd duf konijnuitgesproken als "duf kenein" op z'n haags
Hahaha schattig manquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja dit is een mormel van 8.Ik zit haar altijd te pesten!
Kijk maar uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja dit is een mormel van 8.Ik zit haar altijd te pesten!
Haha jawel!quote:
Oh we zitten alledrie elkaar continu te pesten!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk maar uit.
Vandaag of morgen heeft mini dat in de gaten.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Ik dacht nog; o leuk, ToT reageert.
En vergeet te bolken
Doet me denken aan dat een vrachtwagenchauffeur een keer na het afleveren van een bestelling vervolgens bij me op de pot ging zitten kakken.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat een vrachtwagenchauffeur een keer na het afleveren van een bestelling vervolgens bij me op de pot ging zitten kakken.
Hooooooly fucking shit, wat een mest!!!!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Die stortbak had een veel te kleine capaciteit voor wat hij geproduceerd had, dus probeerde hij het allemaal met de wc-borstel weg te duwen, wat niet lukte dus gaf hij het maar op, en plaatste hij die borstel met een enorme hoeveelheid van z'n bolus er aan terug in de houder.......wat vervolgens dus helemaal over de vloer uit liep!!!quote:
Poopknife an option?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Die stortbak had een veel te kleine capaciteit voor wat hij geproduceerd had, dus probeerde hij het allemaal met de wc-borstel weg te duwen, wat niet lukte dus gaf hij het maar op, en plaatste hij die borstel met een enorme hoeveelheid van z'n bolus er aan terug in de houder.......wat vervolgens dus helemaal over de vloer uit liep!!!![]()
![]()
Zei er niks van, ik kwam er pas achter toen hij weer weg was!![]()
![]()
Manmanman, nooit een vrachtwagen chauffeur laten bouten bij je thuisquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Die stortbak had een veel te kleine capaciteit voor wat hij geproduceerd had, dus probeerde hij het allemaal met de wc-borstel weg te duwen, wat niet lukte dus gaf hij het maar op, en plaatste hij die borstel met een enorme hoeveelheid van z'n bolus er aan terug in de houder.......wat vervolgens dus helemaal over de vloer uit liep!!!![]()
![]()
Zei er niks van, ik kwam er pas achter toen hij weer weg was!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat een vrachtwagenchauffeur een keer na het afleveren van een bestelling vervolgens bij me op de pot ging zitten kakken.
Hooooooly fucking shit, wat een mest!!!!![]()
![]()
![]()
Echt he!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Manmanman, nooit een vrachtwagen chauffeur laten bouten bij je thuis
Hahaha. Waarom moet ik denken aan Rijk en Sam Hofman bij de Poopknife?!quote:
Ik heb in de loop der jaren veel te veel toegegeven en getolereerd.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Ik laat mensen hier meestal niet naar 't toilet gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |