Dit past niet binnen ons mantra broeder Swebbe.quote:
Haha er is ook nog een andere swansjequote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het blijft toch een apenrots voor sommigen en daar ben je de baas als je veel lawaai maakt, erg groot bent en vooral stoer en dreigend om je heen kijkt. Mijn wereld is het ook niet, maar ik blijf er dan ook ver van vandaan.
[..]
Dit past niet binnen ons mantra broeder Swebbe.
Sorry, liet me even gaan broederquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het blijft toch een apenrots voor sommigen en daar ben je de baas als je veel lawaai maakt, erg groot bent en vooral stoer en dreigend om je heen kijkt. Mijn wereld is het ook niet, maar ik blijf er dan ook ver van vandaan.
[..]
Dit past niet binnen ons mantra broeder Swebbe.
Is Therapie. En ik wil een juicy ass.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:46 schreef knoopie het volgende:
Waarom zou je eigenlijk zo graag naar de “gym” willen? Dat is toch helemaal niet leuk?
Ja swsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:54 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Zeg gewoon dat je geil wordt van die gespierde mannen
Er zijn er genoeg.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:52 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Haha er is ook nog een andere swansje
Kan je dan niet veel beter gewoon buiten gaan sporten in het bos ofzo? Is psychologisch waarschijnlijk een stuk gezonder dan dat navelstaren in een sportschool.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:40 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Is Therapie. En ik wil een juicy ass.
Ik kan geen juicy ass in het bos creëerenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:49 schreef knoopie het volgende:
[..]
Kan je dan niet veel beter gewoon buiten gaan sporten in het bos ofzo? Is psychologisch waarschijnlijk een stuk gezonder dan dat navelstaren in een sportschool.
Ga aan de anabolen danquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:07 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik kan geen juicy ass in het bos creëeren
Ik wil mn klit niet groter maken.quote:
Ja dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
Ze voelen zich juist geïntimideerd door jou en gaan dan compenseren
Kreun je ook zo lekkerquote:Op zondag 12 januari 2025 18:40 schreef Filosoofert het volgende:
Ik flikker ook altijd mijn gewichten neer als er chickies in de gym zijn.
Ik ben meer van het tffssss als ik aanzetquote:
Kan je een voicememo sturen?quote:Op zondag 12 januari 2025 19:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ben meer van het tffssss als ik aanzet
Nee sorry dat is voor intimiquote:Op zondag 12 januari 2025 21:28 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Kan je een voicememo sturen?
Vind het wonderbaarlijk hoe mannen zo hard kreunen in de gym. Awkward soms
Schriel mannetje gespotquote:Op maandag 13 januari 2025 11:01 schreef SemperLibertas het volgende:
Mensen die naar de gym gaan zijn per definitie narcistische kneuzen, anabolen of niet
Wat is dit nou voor onzin?quote:Op maandag 13 januari 2025 11:01 schreef SemperLibertas het volgende:
Mensen die naar de gym gaan zijn per definitie narcistische kneuzen, anabolen of niet
Als je dat al awkward vindt, moet je je zus horen als ze op een 45cm squat.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:28 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Kan je een voicememo sturen?
Vind het wonderbaarlijk hoe mannen zo hard kreunen in de gym. Awkward soms
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |