Nee want dat volg ik ook. Ik hoef Fleur daar niet terug te zienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
De verliezer mag direct het huis van de bondgenoten in.
Knap, maar hij zal het lastig krijgen daarmee.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy blijft bij zijn principes
Ook als dat betekend dat hij 6 weken lang zijn koffer moet inpakken
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee want dat volg ik ook. Ik hoef Fleur daar niet terug te zien
Ik geloof dat hij dat nu zelf gelooft. Maar dat zal wel veranderen met de tijd.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Hij wil écht heel graag mensen overtuigen van z'n eerlijkheid. Jammer dat hij voelt dat dit een must is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:56 schreef Ebinas het volgende:
"Oprecht" is een favoriet woordje van Jordy.
Jordy heeft er de hele week last van gehad dat hij genomineerd/getarget is...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Je moet het spel ook leren spelen, dingen veranderen en mensen laten steeds meer hun ware gezicht zien.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij dat nu zelf gelooft. Maar dat zal wel veranderen met de tijd.
En dat is juist zo tof om te zien, toch ?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je moet het spel ook leren spelen, dingen veranderen en mensen laten steeds meer hun ware gezicht zien.
Ik weet ook niet of dat nou altijd zo goed is en of het terechte principes zijn of een beeld wat hij van zichzelf en een situatie heeft..quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Knap, maar hij zal het lastig krijgen daarmee.
Zeker, die maskers die ze nu nog op hebben en niet echt zichzelf zijn, dat maakt het voor ons leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat is juist zo tof om te zien, toch ?
Klopt daar heeft hij last van maar heb het idee dat het meer is omdat hij net in het spel zit en meteen een pin kreeg. Dan bv mensen die hem eruit willen hebben wat ik bij Milena en Fleur wel denk te zien.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordy heeft er de hele week last van gehad dat hij genomineerd/getarget is...
Jordy zal een enorme opkikker krijgen als hij mag blijven vandaag. Gun ik hem ook wel!
En dat zou bij mij juist twijfel oproepen hoe oprecht, oprecht' dan is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij wil écht heel graag mensen overtuigen van z'n eerlijkheid. Jammer dat hij voelt dat dit een must is.
Lennie is dan ook sterker, zij heeft meer zelfliefde.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat nou altijd zo goed is of terechte principes zijn of een beeld wat hij van zichzelf en een situatie heeft..
Op zich zijn principes heel mooi maar ik ben me aan het afvragen in hoeverre die ook echt kloppen.
Ik kom dan toch bij Lennie die veel natuurlijker laat zien of heeft. En dat ook niet zo hoeft te roepen.
Ja precies , daarom heb ik ook mijn vraagtekens bij Jordy wat dat betreft.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lennie is dan ook sterker, zij heeft meer zelfliefde.
Klopt. Bij het eerste spel vond ik Jordy leuk. Tijdens de 1ste dag streams niet meer. Omdat hij toen zo hyper was en overal ongevraagde adviezen gaf. Dag 2 van de streams was hij heel kalm, tot s'avonds. En nu zie ik hem eigenlijk steeds meer ontdooien. Maar ik begrijp wel dat hij het moeilijk heeft.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zeker, die maskers die ze nu nog op hebben en niet echt zichzelf zijn, dat maakt het voor ons leuk om naar te kijken.
De eerste dagen las ik hier veel, Jordy mag meteen weg en dat is hier nu al gedraaid.
Lenni is vlaams die zijn heel goed in het een doen en het ander denkt of doet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat nou altijd zo goed is en of het terechte principes zijn of een beeld wat hij van zichzelf en een situatie heeft..
Op zich zijn principes heel mooi maar ik ben me aan het afvragen in hoeverre die ook echt kloppen.
Ik kom dan toch bij Lennie die zichzelf veel natuurlijker laat zien of heeft. En dat ook niet zo hoeft te roepen.
Ik ben benieuwd hoe hij is als hij niet genomineerd is. Dus daarom krijgt hij nog een kans van mij.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordy heeft er de hele week last van gehad dat hij genomineerd/getarget is...
Jordy zal een enorme opkikker krijgen als hij mag blijven vandaag. Gun ik hem ook wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |