quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en als er dan iets is, zoals net dat de bewoners binnen komen begint hij een gesprek![]()
Koptelefoon doet het, alleen op de ipad
Ja vervelend is hij somsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]![]()
... lekker ding die kerel van jou...
Nou ja, dat is in ieder geval iets..👍
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:37 schreef odie22 het volgende:
even aan de regels houden,
etenstijd,
tot strakjes
Ja volgens mij was dat Glenn die uiteindelijk won.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, toen was er die geheime kamer. Maar daar zat toch ook iemand al vanaf dag 1?
Koningskamer/Kasteel, Ashley ging daar ook naar toe na haar 2e nominatie.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja volgens mij was dat Glenn die uiteindelijk won.
Dat is ook zo ja. Bizar hoe snel je dat vergeet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Koningskamer/Kasteel, Ashley ging daar ook naar toe na haar 2e nominatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna omgebouwd tot een pizza tent
[ afbeelding ]
En kroeg
[ afbeelding ]
Ik mis dat kamertje nu. Spiegelkamer was het ook nog, Halloween Hol van Dilano en Jimmy, Randy’s solo isolatiekamer. Wat ik me zo ff herinner. En dan had je nog het mooie huis, nu enkel een karig huisjequote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Koningskamer/Kasteel, Ashley ging daar ook naar toe na haar 2e nominatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna omgebouwd tot een pizza tent
[ afbeelding ]
En kroeg
[ afbeelding ]
O, die had ik vanmorgen al gekekenquote:Op zondag 12 januari 2025 10:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik niet nee. Daarom kijk ik nu B&B winter vol liefde
Morguh Kodiakquote:
Gebeurd niet veel in het BB huis.quote:
J daaromquote:Op zondag 12 januari 2025 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd niet veel in het BB huis.
Dit kan nog wel een uurtje of zo gaan duren
Ja ik las het elders. Geniet er lekker vanquote:Op zondag 12 januari 2025 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
J daaromEn ik ga straks nog ff naar kleindochter die nu bij haar papa is
Komt goedquote:Op zondag 12 januari 2025 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het elders. Geniet er lekker van
Zijn er streams bij de bondgenoten?quote:Op zondag 12 januari 2025 10:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal niet, alles lekt toch wel uit wel of geen streams, wel of geen SL. Dat is bij De Bongenoten ook. Denk dat je juist meer sympathie kweekt om het te laten zien of het programma zoals De Bondgenoten gewoon streamt.
Goedzo, mopper het maar van je afquote:
Nopequote:Op zondag 12 januari 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zijn er streams bij de bondgenoten?
Ik heb zo maar het idee dat we er de komende 3 maanden heel veel gaan krijgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |