Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ik geef Floris helemaal gelijkquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja preview zag er veel erger uit
Stelde niet zoveel voor eigenlijk
Het is te gek voor woorden.. puur vergifquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Botox en dan bij zo'n jonge meid, echt gestoord.
Ik ook wel, maar hij is ook gevallen op wie ze is.quote:
Die zit in gedachte al thuis, blijkbaar kan het hem allemaal niet meer boeien. Beetje dom om dat zo te spelen.quote:
Mokerdomquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit in gedachte al thuis, blijkbaar kan het hem allemaal niet meer boeien. Beetje dom om dat zo te spelen.
Ja erg he? En Winter vol liefde en ik moet ook nog de laatste Paradise hotel kijken Ik bewaar wat voor het weekeindquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
En door naar de aflevering van BB. Drukdrukdruk.
Alles tegelijk ook weer jaquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja erg he? En Winter vol liefde en ik moet ook nog de laatste Paradise hotel kijken Ik bewaar wat voor het weekeind
Geloof mij....Charissa weet niet eens wat HBO is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 04:06 schreef DutchBlend het volgende:
Sylvia (dacht ik) zei dat Charissa schijnbaar hbo gedaan heeft
Nu weet ik dat sommige hbo opleidingen niet zo gek veel (meer) voorstellen, maar dit vind ik lastig te geloven.
Of zou ze het misschien wel 'gedaan' hebben maar niet afgerond?
Ik zat me eerder eigenlijk af te vragen of ze überhaupt d'r middelbare school wel heeft afgemaakt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elche die mag zichzelf ondertussen wel weggooienThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
Geen idee of het een spoiler isWas van gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elche die mag zichzelf ondertussen wel weggooien
Maar die maakt inderdaad zowel daar als erbuiten geen vrienden met hoe hij over anderen praatIedereen mag z'n eigen spel spelen, maar de een meer dan de ander..
Denk eerder dat Emma HBO heeft dan Charissa. Maar zou het voor het verhaal wel hilarisch vinden dat Charissa inderdaad HBO heeft gestudeeuuurrrd.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 04:06 schreef DutchBlend het volgende:
Nu weet ik dat sommige hbo opleidingen niet zo gek veel (meer) voorstellen, maar dit vind ik lastig te geloven.
Ik zat me eerder eigenlijk af te vragen of ze überhaupt d'r middelbare school wel heeft afgemaakt...
Dat zei die kale, weet eens zijn naam niet, die doet daar ook niks. Zijn altijd dezelfde die wat doen, waarom, doe je dan mee. Ook Moraima doet nooit iets, moeten ze verplichten dat van elk bondje iedereen iets moet doen. Want ook saai als Floris altijd alles doet. Hioj weet ook het meeste maar ik vind dat ze die keuze niet meer moeten kunnen maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 04:06 schreef DutchBlend het volgende:
Dacht ik ook, asociaal kutjochquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
Wat een vreselijk asociaal jong
Elche
Dat Senna dat zegt bedoel je ?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom zegt Emma "ik weet dat emma bij Flo en mij wil blijven maar bij jou weet ik niet" wat is dit voor vals iets om te zeggen, dat hoeft ze toch niet te doen.
Ja dat bedoel ik, ze kan het in het midden laten en laat Charissa daar lekker zelf naar informeren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat Senna dat zegt bedoel je ?
Lekker afschuiven
Ik geloof dat Flo het al eens heeft gezegdquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
Spreekbuis spelen, joh laat ze het lekker zelf doen.
Stand-in, orginele bewoners zijn ff naar de Psychquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Wie zijn die 3 mensen op die bank? Nieuw?
Zondequote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is de kinderkamer van de loods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |