Dat doen al die botox lip personen, zou het een gevoelloos iets zijn?quote:
Dacht ook dat hij iemand thuis heeft..quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:20 schreef ben34567 het volgende:
Jeffrey heeft toch al een vriendin thuis of heb ik dat gedroomd ?
Dat heb je gedroomd. Hij heeft vanmiddag tegen Jolien gezegd dat hij geen vriendin heeft.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:20 schreef ben34567 het volgende:
Jeffrey heeft toch al een vriendin thuis of heb ik dat gedroomd ?
Ik ben er zo zeker van dat hij gezegd heeft dat hij iemand thuis heeft en daardoor niet graag had dat er werd gespeculeerd over zijn goede band met Milena. Vreemd dat hij nu tegen Jolien zegt dat hij single is.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb je gedroomd. Hij heeft vanmiddag tegen Jolien gezegd dat hij geen vriendin heeft.
heeft hij wel gezegd ja..quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik ben er zo zeker van dat hij gezegd heeft dat hij iemand thuis heeft en daardoor niet graag had dat er werd gespeculeerd over zijn goede band met Milena. Vreemd dat hij nu tegen Jolien zegt dat hij single is.
Nu ja alles kan kapot.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik ben er zo zeker van dat hij gezegd heeft dat hij iemand thuis heeft en daardoor niet graag had dat er werd gespeculeerd over zijn goede band met Milena. Vreemd dat hij nu tegen Jolien zegt dat hij single is.
Nu ja alles kan kapot.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ben je dat gewend in je leven dat je niet mag huilen?
Milena : Niet perse, ik huil veel...
quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ben je dat gewend in je leven dat je niet mag huilen?
Milena : Niet perse, ik huil veel...
Dit werk ook niet lekker voor de goede sfeer daar....Ze krijgt toch aandacht zat van iedereen.....quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:34 schreef Puzzie het volgende:
Dit is ook niet eerlijk om iemand hier zo te laten terwijl anderen wel echt ervoor willen gaan
Plus dat ze enorm rancuneus isquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit werk ook niet lekker voor de goede sfeer daar....Ze krijgt toch aandacht zat van iedereen.....
Keanu is een schatjequote:Op donderdag 9 januari 2025 20:38 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu is een lieve gesprekspartner
Heeft ze geldzorgen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:38 schreef Puzzie het volgende:
Ik mag toch hopen dat Milena na vandaag sowieso weg wordt gestemd , geld gedoe , huilen om de kinderen, boos omdat ze genomineerd is en daar in blijven hangen. Dat is nog niet te doen?
Die verbaast me ook met de dag. Aanvankelijk kwam hij mij als een verwaand iemand over (met mijn vooroordelen), maar blijkt een rustige jongen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:39 schreef ben34567 het volgende:
Keanu is wel sociaal enorm sterk en matuur voor een 22-jarige
Er was eentje die was single maar wel een beetje aan het daten was met een meisje. Weet niet meer wie dat zei.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb je gedroomd. Hij heeft vanmiddag tegen Jolien gezegd dat hij geen vriendin heeft.
quote:
Niels heb ik horen zeggen dat hij twee maanden bezig was met iemand maar bewust als single het huis in gegaan is.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er was eentje die was single maar wel een beetje aan het daten was met een meisje. Weet niet meer wie dat zei.
Mooi, BB grijpt in.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:43 schreef Kissingbird het volgende:
We mogen het jank gezicht niet zien?
de ZC was omdat ze geen microfoon om hebben denk ik.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi, BB grijpt in.
Het is toch van de zotte en volwassen vrouw een dekentje over heen sluipend door de slaagkamer.....
Ben jij een belg die aan de rand van Duitsland woont?quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:44 schreef mario390 het volgende:
dat meid doet me leiden bb is leider geen goede plek vor haar
Ja, omdat je niet mag praten zonder en moeten te horen zijn. Maar ze gaan gewoon door.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
de ZC was omdat ze geen microfoon om hebben denk ik.
oostenrijkquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ben jij een belg die aan de rand van Duitsland woont?
Het is een mengelmoes van talen he:)
Vind ik wel grappig.
En moet je nu haar gezicht zien....zo vals als ik weet niet wat.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:48 schreef engine het volgende:
Wat hebben die zenders voor zin als ze gaan fluisteren
Dit jaar veel deelnemers met deprimerende achtergrondverhalen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:48 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt wat afgejankt daar, was dat de vorige BB ook zo erg?
Kan het me niet herinneren dat het meteen in de eerste week al was.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:48 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt wat afgejankt daar, was dat de vorige BB ook zo erg?
je bent wel verplicht zo verslag te doen van dit gesprekquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Volume op 600% ... heb al medelijden met mijn oren zo bij de ZC
Idd, sancties.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:49 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het slecht dat BB dit toe laat
Ja echt he...geen lief mensquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
En moet je nu haar gezicht zien....zo vals als ik weet niet wat.
nur op fok gelerdquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
En Nederlands aangeleerd?
Ik snap het over het algemeen prima hoor
quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey : Ik denk, mocht dat binnen een maand of 2 maand groeien tot iets, dan is dat zo. Maar dat hoeft niet direct vanaf dag 1 gepusht te worden.
Gepush van wat?quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:51 schreef Kissingbird het volgende:
Het gepush vindt hij niet leuk. Hij vindt het ongemakkelijk
je bedoelt dat ze fluisteren?quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:49 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het slecht dat BB dit toe laat
ja zij moet echt een vette zendercheck krijgen zij smoest niet alleen maar dekt het ook nog eens af, vanmiddag had ze zelfs der microfoon in der handquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:44 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel wat treurig allemaal
[ afbeelding ]
Kan zij niet even rollen naar de slaapkamer en wat etherdiscipline bijbrengen.quote:
Dit gaat over Jolien. Dat is een meisje met een bijzonder mooi gezicht.quote:
Jordy kan er ook wat van, was net in de tv uitzendingquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren dat het meteen in de eerste week al was.
Milena is blijkbaar wel erg emotioneel flexibel, zei zelf dat ze veel huilt.
Vergeet steeds dat er ook tv uitzendingen zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jordy kan er ook wat van, was net in de tv uitzending
Ik kan het niet eens verstaan maar ik vind het ook niet normaal dat gefluister.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey : Ik had vanaf het begin het gevoel dat ze me in deze situatie wouden duwen of zo .... de liefdeskaart
Ik kan Milena ook vrijwel niet verstaan, die heeft haar microfoon nog steeds ver weg. Jeffrey wel, met een plugin die geluid op 600% doet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens verstaan maar ik vind het ook niet normaal dat gefluister.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik kan Milena ook vrijwel niet verstaan, die heeft haar microfoon nog steeds ver weg. Jeffrey wel, met een plugin die geluid op 600% doet.
Hier ook al, ik haat dat gepushquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat er meer zou zijn tussen Jeffrey en Jolien.. als stelletje
Ik ga niet meer kijken naar de stream met Mileentje. ik erger me kapot aan haarquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:00 schreef zodeju het volgende:
Begrijp dit eigenlijk niet....Milena die vond het zo niet terecht dat hij op haar zijn stem had gezet......was vol wraak als ze mocht blijven......
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, ik denk dat Milena best een leuke vrouw is ,maar dit is niet haar ding, ze is er niet voorbereid in gegaan , heeft niet alles goed geregeld en volgens mij ook niet goede doorgenomen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:04 schreef zodeju het volgende:
Krijg het idee dat Nawel nog een zacht gekookt eitje was bij Milena.....was een geraffineerd vrouwmens is dat zeg.
is al geweest, een gifje geloof ik zelfsquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:10 schreef Joyce-43 het volgende:
wie van hier zou als eerste een foto hebben van FLeur zonder pruikeven een gedachtegang
Die zijn er geloof ik alquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:10 schreef Joyce-43 het volgende:
wie van hier zou als eerste een foto hebben van FLeur zonder pruikeven een gedachtegang
Daar is een filmpje van, foto's al van gepost hier.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Netjesquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:59 schreef Droopie het volgende:
Beste BB,
Vanavond heb ik mijn televisie op standje 70 moeten zetten om Jeffrey en Milena te kunnen verstaan.
Toen de microfoon op de grond is mijn soundbar opgeblazen.
Graag verneem ik welke sancties u de spelleider en kandidaten gaat geven.
Het bonnetje voor een nieuwe soundbar komt uw kant op.
Groetjes
Droopie
ik vind hem te gemaaktquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:11 schreef Folies het volgende:
Jordy heeft toch wel een mooie zangstem.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:11 schreef Folies het volgende:
Deze voormiddag nog eentje van Mario waar Fleur uit of in de douche ging zonder pruik.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Kan zijn dat ik er naast zit....maar het is jantje lacht jantje huilt en als je zo verdrietig bent dan zit dat in je hele lijf....en verandert niet per minuut. En misschien denk ik over een paar weken anders over.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, ik denk dat Milena best een leuke vrouw is ,maar dit is niet haar ding, ze is er niet voorbereid in gegaan , heeft niet alles goed geregeld en volgens mij ook niet goede doorgenomen.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar is een filmpje van, foto's al van gepost hier.
Ziet ,vind ik , leuker uit zonder pruik
Dat zei ik ook toen hij net de poort door kwam. Ik dacht: ja hoor weer zo’n liplikkertikquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:52 schreef danilel het volgende:
Ik word gek van dat gelik aan zijn lippen van Remi
Van de week al een paar keer screenshots zonder pruik. Niks mis meequote:Op donderdag 9 januari 2025 21:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Deze voormiddag nog eentje van Mario waar Fleur uit of in de douche ging zonder pruik.
Zou Milena de kijker/ander bewoners proberen te manipuleren met haar 'vrouwelijke charmes' ?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik er naast zit....maar het is jantje lacht jantje huilt en als je zo verdrietig bent dan zit dat in je hele lijf....en verandert niet per minuut. En misschien denk ik over een paar weken anders over.
Wel leuk dat ie weer wat vrolijker is. Maar het zingen mag ie beperken tot onder de douche ofzo.quote:
Beter zelfs eigenlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Van de week al een paar keer screenshots zonder pruik. Niks mis mee
laat hem maar gewoon playbacken onder de douchequote:Op donderdag 9 januari 2025 21:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wel leuk dat ie weer wat vrolijker is. Maar het zingen mag ie beperken tot onder de douche ofzo.
Je maakt een grap hoop ik. Die kerel kan totaal niet zingen. Erger me er mateloos aan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:11 schreef Folies het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:13 schreef danilel het volgende:
[..]
dat zegt ie nu zeker extra zodat wij het kunnen horen
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:10 schreef Joyce-43 het volgende:
was dat niet linda?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Deze voormiddag nog eentje van Mario waar Fleur uit of in de douche ging zonder pruik.
Grapjasquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:11 schreef Folies het volgende:
Nee. Linda vertelde vanmiddag wel dat ze normaal een weave op heeft met lang prinsessenhaarquote:
Ik heb meer moeite met andere mensen. Bepaalde stemmen of uiterlijke trekjes. Dan liever een zingende Jordy.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:14 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Je maakt een grap hoop ik. Die kerel kan totaal niet zingen. Erger me er mateloos aan.
Weet ik niet, ze heeft er ied ergeval voor gezorgd dat ik liever Fleur laat blijven dan Milena.....quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:14 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zou Milena de kijker/ander bewoners proberen te manipuleren met haar 'vrouwelijke charmes' ?
Jordy blijft nog ffquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:16 schreef danilel het volgende:
Jordy mag van mij het eerst weg, dan milena
niet in foto topic daar had ik gekeken namelijkquote:
maar waar staan die dan?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar is een filmpje van, foto's al van gepost hier.
Ziet ,vind ik , leuker uit zonder pruik
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze heeft er ied ergeval voor gezorgd dat ik liever Fleur laat blijven dan Milena.....
ja helaas gemist dan maar in foto topic stond niets nog, zal nu eens kijken danquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
rinardo post het hier net 2xquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja helaas gemist dan maar in foto topic stond niets nog, zal nu eens kijken dan
Nee dat is Lindaquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:18 schreef mario390 het volgende:
mijn cap,maar volgens me kann dat niet fleur zijn
[ afbeelding ]
Dat is Linda tochquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:18 schreef mario390 het volgende:
mijn cap,maar volgens me kann dat niet fleur zijn
[ afbeelding ]
ja heb ze gezien nu thnx haha ja heb 4 topics open naast elkaar dus ben af en toe de weg kwijtquote:
Dank je wel Rinardoquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja dus.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:20 schreef danilel het volgende:
Linda ten Jordy; "ze waren hier net klaar met jouw gezang"
Linda; "ik zei al dat ik het je wel tegen jou zou zeggen, Lennie zou het je ook nog wel zeggen maar zei dat ze een hoge tolerantie heeft"
Ja, maar vooral om de boodschap van de rest over te brengen...quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
Zegt linda nu tegen jordy dat hij niet zo veel moet zingen, of gewoon helemaal niet meer en dat daarom iedereen weg ging?
Klopt, ze heeft het keurig gedaan ook. De rest zijn een beetje lafjes.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar vooral om de boodschap van de rest over te brengen...
ze zei dat de rest het anders zelf wel zou zeggenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ze heeft het keurig gedaan ook. De rest zijn een beetje lafjes.
Ietsjes minder mag wel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:23 schreef Ireth het volgende:
Heb het niet gezien of gehoord, maar dat vind ik best sneu voor jordi...![]()
Laat die jongen lekker zingen...
ik denk dat Linda Jordi tegen zichzelf wil beschermenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:23 schreef Ireth het volgende:
dat hoorde ik ook inderdaadquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
Zegt linda nu tegen jordy dat hij niet zo veel moet zingen, of gewoon helemaal niet meer en dat daarom iedereen weg ging?
Zoiets ja, ik dacht ff dat ik zat te flippen of zo omdat ik net las dat dat zingen irritant is, wat ik ook vind en ineens hoor ik het haar zeggen op de stream en ik dacht echt WTFquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:23 schreef danilel het volgende:
[..]
ze zei dat de rest het anders zelf wel zou zeggen
Kan, maar die jongen loopt deze week al met magere heijn ademend in zijn nek...krijgt ie dit er ook nog bij... had dan ff gewacht tot na deze exit...quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:23 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk dat Linda Jordi tegen zichzelf wil beschermen
post 201 schrev ik,is lindaquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, alleen dat het Fleur niet kon zijn.
welke kleur hahaquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien toen ik kleintjes was had ik deze kleur
okay dann was zij niet altijd blondquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : Ik ben blond, maar niet zo blond... Zie je mijn uitgroei?
Lennie : Nee... ik heb een getraind oog.
Jolien : Ik heb mijn eigen haarkleur al in jaren niet meer gezien.
Jawel, maar meer donkerblond.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
okay dann was zij niet altijd blond
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:29 schreef engine het volgende:
Dus ze gaan weg bij Jordy om in een andere kamer te gaan zingen
Daarna volgens mij wel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Je mag toch niet over de nominaties praten
geen problemquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh je heb het twee keer erop gezet....ik antwoorde op jou post 217......maar sorry.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja goede vraag dat zei ze dan weer niet
En nu Fleur die het lastig heeft.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
op s2 jordy die het lastig heeft
Hij ergert zich erg aan fake gedoe... ze hadden het over het zingen en blij zijn van Jordyquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:34 schreef Kissingbird het volgende:
Aan wie ergert Lennie zich heel erg?
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:35 schreef Li0nHeart het volgende:
'haar kop waarmee ze stront geroken heeft'.
Milena?
net in de uitzending zei lennie in de DBK dat ze Milena ging nomineren omdat ze een kantje had waar ze zich snel aan zou gaan ergeren.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:34 schreef Kissingbird het volgende:
Aan wie ergert Lennie zich heel erg?
Gaat over.een zij dus niet over jordyquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij ergert zich erg aan fake gedoe... ze hadden het over het zingen en blij zijn van Jordy
Nee, toch Milena, daar had ze het eerder over.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat over.een zij dus niet over jordy
Ze zegt het ook tegen henzelf ... dus vind het wel meevallen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
Lennie heeft al wat meer opmerkingen gemaakt over anderen die niet positief waren. Valt me tegen van haar
Nee dit nietquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zegt het ook tegen henzelf ... dus vind het wel meevallen.
Ik durfde het hier nog niet zeggenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
Lennie heeft al wat meer opmerkingen gemaakt over anderen die niet positief waren. Valt me tegen van haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik durfde het hier nog niet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje jammer wat je in je spoiler hebt staan.My age is very
Inappropriate
for my behavior
[..]
Ik durfde het hier nog niet zeggenGewoon doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zingende mensen hebben een gelukkige ziel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:23 schreef Ireth het volgende:
Ze is eerlijk, en ook kritisch over zichzelfquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik durfde het hier nog niet zeggenKan je gewoon zeggen hier hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet het formule1 topic hier
Hell To The Liars
[..]
Ik durfde het hier nog niet zeggenJe mag gewoon zeggen waar het op staat. Niemand is perfect ook Lennie niet. Ze is dan wel mijn favoriet maar als ze achterlijk doet, doet ze achterlijk. Simpel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan je gewoon zeggen hier hoor.
Het is niet het formule1 topic hier
Dat is wel een kut conclusie om over jezelf te moeten trekken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Fleur : Ik lijk wel niks door te hebben in dit huis. Waarom ben ik zo dom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |