SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 09-01-2025 16:06:01 ]![]()
Vind jij die nieuwe Puma écht een waardige drager van de naam Puma ja? Die cross-over SUV? Is niks sportiefs aan. Ja, het is snel. Maar qua looksWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
De naam is misschien wat apart, maar ik ben er erg blij meequote:Op donderdag 9 januari 2025 15:41 schreef Grotetijd het volgende:
Vind jij die nieuwe Puma écht een waardige drager van de naam Puma ja? Die cross-over SUV? Is niks sportiefs aan. Ja, het is snel. Maar qua looks![]()
En over smaak twisten is ietwat elitair , maar ach![]()
Ik zou niet durvenquote:
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Droom jij wel eens over mensen van FOK!?quote:![]()
![]()
En wat voor droom is het dan?quote:
Samen bolken in dts
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dat is prive hequote:Op donderdag 9 januari 2025 15:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat voor droom is dat?
Samen bolken in dts![]()
![]()
1. Gij zult nimmer de OP aanpassen, op het toevoegen/vervangen van de laatste en enige afbeelding na.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze staat er nog steeds in , al een tijdje, maar dat heeft niemand gemerkt
Staat er niets voor niets in he![]()
Staat er al een tijd als ik niks had gezegd zou niemand het merken. Zo vaak wordt erop gekliktquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
1. Gij zult nimmer de OP aanpassen, op het toevoegen/vervangen van de laatste en enige afbeelding na.
Staat er niets voor niets in he![]()
![]()
Kutverdoriequote:Op donderdag 9 januari 2025 16:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jussie, maandwinnaar 1 is aangepastTR gezet
![]()
Notesquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb er meerdere notes voor gehad![]()
![]()
Omdat met er van uit gaat dat hier wel volwassen mensen zitten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Staat er al een tijd als ik niks had gezegd zou niemand het merken. Zo vaak wordt erop geklikt
Fout gedacht dus.![]()
Ik ben cognitief 9quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Omdat met er van uit gaat dat hier wel volwassen mensen zitten.
Fout gedacht dus.![]()
Hahahahahahahaquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Omdat met er van uit gaat dat hier wel volwassen mensen zitten.
Fout gedacht dus.
Dat is de beste grap van vandaagTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hier wordt een spel gespeeldquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hele paginas spammen met emoji is niet kinderachtig![]()
Zeiken over emojis is wel kinderachtigquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hele paginas spammen met emoji is niet kinderachtig![]()
Ditquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zeiken over emojis is wel kinderachtig![]()
Dit is onzin. Dus alles onzin. Dus smileys mogenTrotste mama van Ambar
Toch 9 toppasquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Moet jij weten. Het stond er overigens nog geen dag in.![]()
![]()
Zellufquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is onzin. Dus alles onzin. Dus smileys mogen![]()
Ja dat weet iedereenquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is onzin. Dus alles onzin. Dus smileys mogen![]()
Yep, helaas stel me je iedere keer weer teleurquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hahahahahahaha
Dat is de beste grap van vandaag![]()
![]()
Met mijn kinderachtige gedrag? OKe.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, helaas stel me je iedere keer weer teleurTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ben een beetje gamen maar het leidt nog niet echt af:')![]()
Wat game je?quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben een beetje gamen maar het leidt nog niet echt af![]()
Wat game je?quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben een beetje gamen maar het leidt nog niet echt af![]()
Verse zeeuwse vis.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:13 schreef roos94 het volgende:
Ik ga maar eens koken. Vispotje vandaag
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik praat altijd tegen mijn kloon, want soms wil ik gewoon een goede mening horenTrotste mama van Ambar
Nu nog? In de staat hoe Sugar nu verkeerd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zou Sugar Lee Hopper prefereren boven Angela plat![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zou Sugar Lee Hopper prefereren boven Angela plat
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kan je nagaanquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nu nog? In de staat hoe Sugar nu verkeerd.![]()
Wist niet dat Schotie de inloggegevens van je kloon heeftquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik praat altijd tegen mijn kloon, want soms wil ik gewoon een goede mening horen![]()
Maar je kiest er altijd nog zelf voor of je wil meedoen ja/nee.quote:Well, life can be a riot
Ook datquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar je kiest er altijd nog zelf voor of je wil meedoen ja/nee.![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zou Sugar Lee Hopper prefereren boven Angela plat
Well, life can be a riot
Niemand heeft daar de inloggegevens vanquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wist niet dat Schotie de inloggegevens van je kloon heeftTrotste mama van Ambar
Blijkbaar wel. Misschien ben je gehacktquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand heeft daar de inloggegevens van![]()
![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Misschien ben je gehacktTrotste mama van Ambar
Oh lekker, gehaktquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Misschien ben je gehackt
Well, life can be a riot
Mijn kloon heeft namelijk geen FOK!account.Trotste mama van Ambar
Met chocola?quote:
Well, life can be a riot
Goeie gameseriequote:Op donderdag 9 januari 2025 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Life is Strange: Double Exposure![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vond vooral deel 1 meeslepend. Blij dat Max terug is voor dit deel.quote::')![]()
ook gespeeld. Goeie game. Duurde wel langquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond vooral deel 1 meeslepend. Blij dat Max terug is voor dit deel.![]()
Op welk device kun je dat spelen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond vooral deel 1 meeslepend. Blij dat Max terug is voor dit deel.♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Ik speel op mijn Xbox Series Xquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Op welk device kun je dat spelen?:')![]()
Allemaalquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Op welk device kun je dat spelen?![]()
Okquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik speel op mijn Xbox Series X♡♡♡♡![]()
Zowel op PS5 als Switch, Xbox en PCquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vast niet toch
Leek me leuk spel maar ik heb geen xboxsinterklaaskapoentje
![]()
Thankyouquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zowel op PS5 als Switch, Xbox en PC♡♡♡♡![]()
Misschien eens een album maken van mijn natuurlijke muziekproductiesquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zou kopenquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien eens een album maken van mijn natuurlijke muziekproducties![]()
VarkensbillenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lekker, smakelijkquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Varkensoester?wprov=sfla1
Mijn avondeten.![]()
![]()
Het geluid van een drol die uitgescheten wordt?quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:49 schreef JustinK het volgende:
HNMP
Hema's Natuurlijke Muziek Producties
In stereo!quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het geluid van een drol die uitgescheten wordt?sinterklaaskapoentje
![]()
Lekker!quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Varkensoester?wprov=sfla1
Mijn avondeten.:')![]()
Oehquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:01 schreef HappyCharly het volgende:
Geeft warme churros aan @:justinkDanku!
![]()
quote:@Rob riep dat hij thuisbezorgd wilde bestellen vanavond, maar a) het is geen vrijdag, b) ik ga liever uit eten en c) ik had geen trek in thuisbezorgd. Afgelopen dagen al genoeg pasta en rijst gehad, dus wilde iets simpels.quote:
Heb ook nog een doos oude kaas / bier bitterballen van de lidl meegenomen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Helemaal prima tochquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
@:Rob riep dat hij thuisbezorgd wilde bestellen vanavond, maar a) het is geen vrijdag, b) ik ga liever uit eten en c) ik had geen trek in thuisbezorgd. Afgelopen dagen al genoeg pasta en rijst gehad, dus wilde iets simpels.
Heb ook nog een doos oude kaas / bier bitterballen van de lidl meegenomen.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Morgen thuisbezorgd dusquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
@:Rob riep dat hij thuisbezorgd wilde bestellen vanavond, maar a) het is geen vrijdag, b) ik ga liever uit eten en c) ik had geen trek in thuisbezorgd. Afgelopen dagen al genoeg pasta en rijst gehad, dus wilde iets simpels.
Heb ook nog een doos oude kaas / bier bitterballen van de lidl meegenomen.
:')![]()
Vrijdag hequote:Op donderdag 9 januari 2025 17:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Morgen thuisbezorgd dus![]()
![]()
Thuisbezorgd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Morgen thuisbezorgd dus![]()
Handig, want je eten wordt thuisbezorgd. Lekker makkelijk.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Vrijdag, makkelijkdag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik mag het van mezelf een keer per week doenquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.![]()
Handig, want je eten wordt thuisbezorgd. Lekker makkelijk.:')![]()
En anders geef je jezelfquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik mag het van mezelf een keer per week doen![]()
![]()
AS said, ik ga liever uit eten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Morgen thuisbezorgd dusIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Ik eet bij mijn ouders. Lekker makkelijk...quote::')![]()
Ah dat is altijd fijnquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik eet bij mijn ouders. Lekker makkelijk...![]()
![]()
Mensen die ouders hebbenquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik eet bij mijn ouders. Lekker makkelijk...
Wees zijn en wezenpensioen krijgen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben zeker nu heel blij dat mijn ouders er voor me zijnquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mensen die ouders hebben
Wees zijn en wezenpensioen krijgen:')![]()
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben zeker nu heel blij dat mijn ouders er voor me zijn![]()
![]()
Snap het. Ik kreeg vorig jaar 4000 eu van mijn dooie pa. Was niet verkeerdquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben zeker nu heel blij dat mijn ouders er voor me zijn![]()
hier gezien dat je over geluid van en drol had
niet de drol doet het geluid,zondern de luftscheet wat bijkomt![]()
Ja @hemarookworst doet er ook wat luftscheten bijquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:29 schreef mario390 het volgende:
niet de drol doet het geluid,zondern de luftscheet wat bijkomt![]()
![]()
Mijn ouders zijn al respectievelijk 22 en 20 jaar dood, dus die luxe heb ik niet meer.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik eet bij mijn ouders. Lekker makkelijk...Ik heb er één en ik ben er trots op
Tik hem aan broquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn al respectievelijk 22 en 20 jaar dood, dus die luxe heb ik niet meer.![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben zeker nu heel blij dat mijn ouders er voor me zijn
♡♡♡♡![]()
Briljant topic was datquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Snap het. Ik kreeg vorig jaar 4000 eu van mijn dooie pa. Was niet verkeerd![]()
![]()
Van de ene pensioenfonds 34 euro. Heb daar uren voor krom moeten liggen bellen en heel veel gegevens. Voor die andere was 1 telefoontje kreeg ik 4000 euroquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die geen ouders hebben bestaan niet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mensen die ouders hebben
Wees zijn en wezenpensioen krijgen
Ik heb een aantal jaar geleden een slordige 50k geërfd van mijn vader, maar die had ik net zo lief door de pot gespoeld als ik mijn vader er mee terug had gekregen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Tenzij je pa een psychopate crackjunk was zoals de mijne, dan vast niet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mensen die geen ouders hebben bestaan niet.
Ik heb een aantal jaar geleden een slordige 50k geërfd van mijn vader, maar die had ik net zo lief door de pot gespoeld als ik mijn vader er mee terug had gekregen.![]()
![]()
Zit nu gewoon weer hardop te lachenquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Van de ene pensioenfonds 34 euro. Heb daar uren voor krom moeten liggen bellen en heel veel gegevens. Voor die andere was 1 telefoontje kreeg ik 4000 euro![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sterktequote:Op donderdag 9 januari 2025 17:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn al respectievelijk 22 en 20 jaar dood, dus die luxe heb ik niet meer.in bb zit ook en meid die heeft geen ouders meer
![]()
![]()
Na zo'n lange tijd heb ik er wel vrede mee hoor. Lief dat je me sterkte wenst, want soms mis ik ze nog wel degelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
sterktein bb zit ook en meid die heeft geen ouders meer
Magnetronquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:46 schreef devzero het volgende:
Was helemaal mijn thee vergetenNu lauwe thee drinken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:46 schreef devzero het volgende:
Was helemaal mijn thee vergetenNu lauwe thee drinken
![]()
Jij welquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Een lauwe popmuzikantKan ik hem in de magnetron proppen?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde iets onaardigs zeggen, maar kennelijk is Thee Lauw al een paar jaar dood![]()
![]()
Die is kennelijk de oven ingegaan ipv de magnetron?quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde iets onaardigs zeggen, maar kennelijk is Thee Lauw al een paar jaar doodIk heb er één en ik ben er trots op
Ik ook niet actief, maar je krijgt het meeste wel mee natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik volg ook niet echt wie in de nederlandse showbizz in de laatste 10 jaar is overleden![]()
Het is de schuld van @Paulquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ook niet actief, maar je krijgt het meeste wel mee natuurlijk.![]()
Hmmz...quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn grootste fan (ook de enigste)![]()
Ik ben er nogquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker rustig nu, dus tijd voor puntjes![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Van woede?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar als jij nu even gaat koken![]()
![]()
Ohja, straksquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou liever gewoon een maaltijd koken![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Deze scheiss kack professorquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:29 schreef mario390 het volgende:
niet de drol doet het geluid,zondern de luftscheet wat bijkomt
Uw ADH vitamine Worst
KensingTong80quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:11 schreef ToT het volgende:
Was ff wat paintjes aan het maken.
ToT in ONZ / [Paint] tong80 #6![]()
![]()
mario kan geruisloos uit z'n anus schijten?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze scheiss kack professor![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hij kan aerodynamisch kleienquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
mario kan geruisloos uit z'n anus schijten?Uw ADH vitamine Worst
mario heeft ook deze cdquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze scheiss kack professor:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik nou nooit een bal aan gevonden he dat Kensington.
Alles wat die man zong klonk hetzelfde, en er zaten mij te veel van die geforceerde (typische 3FM) "mee zing momenten" in.Well, life can be a riot
Haal mijn foto eens weg.quote:Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
mario heeft ook deze cd:
Darmgasgeluiden van verterende rookworsten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
mario heeft ook deze cd:
Ziet er wel beetje uit als een goa trance albumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Live opgenomen bij Hema op kantoorquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Darmgasgeluiden van verterende rookworsten?![]()
![]()
Hier raak je ook van in een trancequote:Op donderdag 9 januari 2025 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ziet er wel beetje uit als een goa trance album![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier raak je ook van in een trance
Uw ADH vitamine Worst
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
WelWell, life can be a riot
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Fogelein
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Live opgenomen bij Hema op kantoor![]()
![]()
in de darkroomquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Live opgenomen bij Hema op kantoor![]()
![]()
Hier vlakbij zit een autodealer. Er stond een auto te koop, met een bord met daarop: een goed uitgeruste auto.
Ik vroeg wat dat betekent. De dealer zei: "Deze auto heeft vijf jaar niet gereden" - Ik snap er niks van.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: