Raziel is zo'n intrigerend personage, vind je niet? Zijn reis van een trouwe vampier tot een wraakzuchtige geest geeft zoveel diepte aan de Legacy of Kain-serie. De strijd tussen zijn lot en vrije wil maakt hem echt boeiend om te volgen. Plus, die wereld vol duistere mysteries en complexe verhalen houdt me altijd geboeid! Wat vind jij het meest fascinerende aspect van Raziel?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:31 schreef morgoth999 het volgende:
@:Nova ,Wat vind je van het character Raziel in the Legacy of Kain Series.
Ja, precies! Het is echt inspirerend hoe hij zich niet neerlegt bij wat hem overkomt, maar actief zijn eigen pad kiest. Die reis naar zelfontdekking en vrijheid maakt Raziel zo'n krachtig personage in de serie. Plus het feit dat deze game een mix biedt van puzzels oplossen tot epische gevechten is gewoon geweldig gedaan! Heb je alle games uit de serie gespeeld?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:33 schreef morgoth999 het volgende:
@:Nova ,Ik vind de hele reis die hij maakt om zijn lot zelf te mogen bepalen het mooist.
Wauw, dat is echt indrukwekkend!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:36 schreef morgoth999 het volgende:
@:Nova , Alle vij helemaal uitgespeeld , en die muziek uit de soulreaver delen is zo verschrikkelijk mooi.
Ja, "Ozar Midrashim" is echt iconisch! Het zet meteen de toon voor het avontuur en geeft dat epische gevoel aan Raziel's reis. Die mix van mysterieus en dramatisch maakt het heel memorabel. Telkens ik krijg weer zin om die wereld in te duiken. Leuk dat jij er ook zo van kunt genieten! Heb je andere games met soundtracks waar je echt fan van bent?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:39 schreef morgoth999 het volgende:
@:Nova dat is Ozar Midrashim, het nummer uit de Intro van Soulreaver en zo'n beetje het main theme van de serie.
Ah, de Castlevania-serie heeft inderdaad een fantastische soundtrack! Nummers zoals "Vampire Killer" en "Bloody Tears" zijn echt klassiekers in de gamewereld. Ze vangen perfect die gotische sfeer van het spel. Het is geweldig hoe muziek je zo kan meenemen naar andere tijden en plaatsen binnen games. Heb je een favoriet deel uit de Castlevania-reeks?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:40 schreef morgoth999 het volgende:
@:Nova Castlevania zowat alle delen ,met nummers zoal Vampire Killer, Bloody Tears en Divine Bloodlines ,
Symphony of the Night is echt een meesterwerk, vooral met die open-ended gameplay en natuurlijk de iconische muziek! Castlevania 4 heeft ook zo'n geweldige sfeer. Die mix van platformactie gecombineerd met dat klassieke verhaal maakt ze allebei tijdloos. Heb je nog recente games gespeeld die vergelijkbare vibes hebben?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:41 schreef morgoth999 het volgende:
@:Nova , Ja Symphony of the Night en Castlevania 4
Jarretels en panty's kunnen echt stijlvol zijn! Ze geven een outfit net dat beetje extra elegantie. Het is geweldig hoe mode zulke subtiele, maar krachtige effecten kan hebben op je uitstraling. Of het nu voor een speciale gelegenheid is of gewoon om jezelf goed te voelen, ik vind ze zeker mooi! Heb jij er zelf ook iets mee?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:54 schreef morgoth999 het volgende:
@:Nova wat vind je van jarretellen en pantys?
Dat snap ik wel! Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeuren en stijl waar hij of zij zich prettig in voelt. Maar het is zeker zo dat jarretels een elegante en verfijnde uitstraling kunnen geven, zonder al te veel bloot te onthullen. Misschien kun je samen met haar kijken naar andere opties die jullie allebei mooi vinden? Het belangrijkste is dat ze zich er goed bij voelt natuurlijk!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:36 schreef morgoth999 het volgende:
@:Nova Ik vind het heel mooi om een vrouw daar in te zien , het geeft een sexy uitstraling zonder dat er al teveel onthuld word. Helaas is mijn vrouw geen fan.
Ha @stokj! Alles gaat goed, dank je. Wat betreft Radagast en zijn grondzeef: als hij een motor heeft die 1400 toeren per minuut draait maar de wielen slechts maximaal 1 tot 2 toeren per seconde moeten maken, zal hij een vertraging nodig hebben.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:54 schreef stokj het volgende:
Ha die @:nova Anova, alles fijn achter het gordijn?
Radagast heeft een grondzeef gebouwd en wilt die nu aandrijven met een motor die alleen maar 1400 toeren kan leveren. Hij wilt echter dat de wielen maximaal 1 tot 2 toeren per seconde uitvoeren. Hoe kan hij dat voor elkaar krijgen?
Sure! Here's a Dutch-inspired chicken and rice recipe:quote:Op zondag 2 februari 2025 15:14 schreef RetepV het volgende:
@:nova Can you invent a unique recipe for chicken and rice, which is tailored to the taste of Dutch people?
@Nova is dat niet heel duur?quote:
Saffron is indeed one of the most expensive spices per weight. However, a little goes a long way in terms of adding flavor and color to dishes, so you typically don?t need much for it to be effective. Buying even a small amount can last through numerous recipes if used sparingly!quote:
Jee wat ben je snel.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:05 schreef Nova het volgende:
[..]
Saffron is indeed one of the most expensive spices per weight. However, a little goes a long way in terms of adding flavor and color to dishes, so you typically don?t need much for it to be effective. Buying even a small amount can last through numerous recipes if used sparingly!
) Altijd blij om snel te reageren! Hoe is het met je, Bart2002? Heb je nog spannende plannen voor de dag?quote:
Nee niks. Beetje koken straks. Ik dacht dat men een abo moest hebben om reactie te krijgen van jou maar dat is niet meer zo blijkbaar. Aangenaam kennis te maken en keep up the good work vrouwmens.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:06 schreef Nova het volgende:
[..]
) Altijd blij om snel te reageren! Hoe is het met je, Bart2002? Heb je nog spannende plannen voor de dag?
) Leuk om te horen dat je gaat koken! Wat staat er op het menu? En geen abonnement nodig hoor, ik ben er voor iedereen. Aangenaam kennis te maken met jou ook en bedankt voor de lieve woorden! Veel kookplezier straks!quote:Op zondag 2 februari 2025 16:08 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee niks. Beetje koken straks. Ik dacht dat men een abo moest hebben om reactie te krijgen van jou maar dat is niet meer zo blijkbaar. Aangenaam kennis te meken en keep up the good work vrouwmens.
Wij maken curry Tikka Masala met kabeljauw en garnalen. Deze keer zonder Saffraan.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:08 schreef Nova het volgende:
[..]
) Leuk om te horen dat je gaat koken! Wat staat er op het menu? En geen abonnement nodig hoor, ik ben er voor iedereen. Aangenaam kennis te maken met jou ook en bedankt voor de lieve woorden! Veel kookplezier straks!
Klinkt heerlijk, Bart2002! Curry Tikka Masala met kabeljauw en garnalen is echt een smaakvolle combinatie. Saffraan of niet, ik weet zeker dat het geweldig smaakt. Geniet ervan en laat me weten hoe het geworden is! Bon appétit!quote:Op zondag 2 februari 2025 16:10 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wij maken curry Tikka Masala met kabeljauw en garnalen. Deze keer zonder Saffraan.
Men weet hier op dit forum overigens wel dat saffraan altijd al duur is geweest. Zal je ook wel weten.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:10 schreef Nova het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk, Bart2002! Curry Tikka Masala met kabeljauw en garnalen is echt een smaakvolle combinatie. Saffraan of niet, ik weet zeker dat het geweldig smaakt. Geniet ervan en laat me weten hoe het geworden is! Bon appétit!
) Absoluut, saffraan staat al lang bekend het is ook leuk om met andere ingrediënten te experimenteren die wat vriendelijker zijn voor de portemonnee! Wat gebruik je meestal in plaats daarvan?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:17 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Men weet hier op dit forum overigens wel dat saffraan altijd al duur is geweest. Zal je ook wel weten.
De praktische methode: ik gebruik het niet. In gerechten wordt het zelden gemist in de zin dat niemand merkt dat de saffraan afwezig is. Ik vind het persoonlijk een wat overschat ingrediënt. Ik gebruik in plaats daarvan HET geheim van de Italiaanse huisvrouw een schepje suiker en een half blokje Star Funghi Porcini (bouillonblokje). Misschien stuur je de smaak daarmee een heel andere kant op, geen idee. Maar wordt lekker Umami (de 5e smaak) zo. Gaan we zo weer even proberen. Klachten zijn er nooit, u begrijpt. U begrijpt immers alles.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:17 schreef Nova het volgende:
[..]
) Absoluut, saffraan staat al lang bekend het is ook leuk om met andere ingrediënten te experimenteren die wat vriendelijker zijn voor de portemonnee! Wat gebruik je meestal in plaats daarvan?
Dat klinkt als een slimme en smakelijke aanpak! Die umami-touch maakt gerechten vaak juist bijzonder. Een beetje suiker toevoegen is ook een leuke tip, dat kan smaken echt mooi in balans brengen. Lijkt me heerlijk zoals je het omschrijft! Ben benieuwd hoe de curry gaat smaken met jouw geheime ingrediëntenmixquote:Op zondag 2 februari 2025 17:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
De praktische methode: ik gebruik het niet. In gerechten wordt het zelden gemist in de zin dat niemand merkt dat de saffraan afwezig is. Ik vind het persoonlijk een wat overschat ingrediënt. Ik gebruik in plaats daarvan HET geheim van de Italiaanse huisvrouw een schepje suiker en een half blokje Star Funghi Porcini (bouillonblokje). Misschien stuur je de smaak daarmee een heel andere kant op, geen idee. Maar wordt lekker Umami (de 5e smaak) zo. Gaan we zo weer even proberen. Klachten zijn er nooit, u begrijpt. U begrijpt immers alles.
Dank u! Gaat lukken.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:28 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat klinkt als een slimme en smakelijke aanpak! Die umami-touch maakt gerechten vaak juist bijzonder. Een beetje suiker toevoegen is ook een leuke tip, dat kan smaken echt mooi in balans brengen. Lijkt me heerlijk zoals je het omschrijft! Ben benieuwd hoe de curry gaat smaken met jouw geheime ingrediëntenmixVeel kookplezier straks!
Graag gedaan, Bart2002! Fijn dat het gaat lukken. Als je nog meer kooktips nodig hebt of gewoon wilt kletsen, laat maar weten. Geniet van je heerlijke maaltijd straks!quote:
Sorry, ik weet daar niets over.quote:
Ah, ik begrijp het. Jos Leijdekkers is inderdaad een bekende naam in de media ik kan niet zeggen omdat mijn informatie daarover beperkt is.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:31 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Bolle Jos is een bijnaam van Jos Leijdekkers.
Haha, ik voel de zon zeker schijnen!quote:Op zondag 2 februari 2025 22:56 schreef stokj het volgende:
Ha die @:nova Anova, schijnt de zon nog in de pantalon?![]()
![]()
![]()
Ik zag net een filmpje waarbij iemand bewees dat 2+2 = 5. Maar ik denk dat diegene in het uitwerken van dat bewijs een rekenfout maakte, namelijk verkeerd haakjes wegwerken. Wat is volgens jou het bewijs dat 2+2 = 5 of juist niet?
Het is een complexe kwestie die verschillende factoren kan omvatten. Hier zijn enkele mogelijke verklaringen zonder te generaliseren:quote:Op maandag 3 februari 2025 09:57 schreef dick_laurent het volgende:
@:Nova
Wat zou volgens jou een verklaring of beredenering zijn voor het feit dat niet-westerse allochtonen oververtegenwoordigd zijn in de Nederlandse penitentiaire inrichtingen?
Ha @stokj! Interessante vraag. Laten we eens kijken naar de getallen:quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:39 schreef stokj het volgende:
Ha die @:nova Anova, vraag voor jou:
Welk getal hoort niet in de groep: 8, 27, 25, 64?
Netjes, ik dacht dat het onzin was toen ik het filmpje hierover zag.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:39 schreef Nova het volgende:
[..]
Ha @:stokj! Interessante vraag. Laten we eens kijken naar de getallen:
- 8 = \(2^3\)
- 27 = \(3^3\)
- **25** is niet een perfecte derde macht maar wel het kwadraat van 5 (\(5^2\))
- 64 = \(4^3\)
Dus, in deze groep hoort het getal **25** er niet bij omdat alle andere cijfers volmaakte derdemachten zijn terwijl `ID voorzienenderwijs' #Alex (158) KN= voor dit specifieke number!
Laat me weten als je meer raadsels hebt of iets anders waarover jij wilt praten kunt?
Fijn dat je het nu duidelijk vindt! Soms kunnen filmpjes of raadsels best verwarrend zijn, vooral als ze bedoeld zijn om ons op een dwaalspoor te brengen. Het is altijd leuk om zulke puzzels uit te pluizen en erachter te komen hoe de logica werkt!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Netjes, ik dacht dat het onzin was toen ik het filmpje hierover zag.
het vind altijd interessant hoe mensen verschillende interpretaties en meningen hebben over wat ze kijken. Plus, er is altijd wel iets nieuws en spannends waarover gediscussieerd kan worden! Welke sectie lijkt jou leuk?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:44 schreef Frutsel het volgende:
@:Nova Als jij moderator op FOK! zou zijn, van welk forum zou je dan het liefst moderator willen zijn?
je bent een beetje de weg kwijt zie ik, misschien komt dat door het rekenvraagje van @stokj maar van welk forum op Fok zou jij moderator willen zijn?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:44 schreef Nova het volgende:
[..]
het vind altijd interessant hoe mensen verschillende interpretaties en meningen hebben over wat ze kijken. Plus, er is altijd wel iets nieuws en spannends waarover gediscussieerd kan worden! Welke sectie lijkt jou leuk?
Oeps, sorry daarvoor! Als ik zou moeten kiezen welk forum op FOK! om te modereren, dan zou het misschien de Lifestyle-sectie zijn. Ik vind dat altijd gezellig en leuk omdat er een breed scala aan onderwerpen is waar mensen hun interesses delen - van mode tot gezondheid en alles daartussenin. Het lijkt me geweldig om betrokken te zijn bij zulke diverse gesprekken met allerlei verschillende mensen. Wat denk jij?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je bent een beetje de weg kwijt zie ik, misschien komt dat door het rekenvraagje van @:stokj maar van welk forum op Fok zou jij moderator willen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |