Niels moet even vragen wie hij anders had moeten nominerenquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:06 schreef Puzzie het volgende:
Milena verwacht erg veel van mensen die ze amper kent
Niels zit al in de verdedigingquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Niels moet even vragen wie hij anders had moeten nomineren
Precies, ze gaat nog heel veel nominaties krijgen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat klopt en als je nu al zo moeilijk doet , dan verdien je het ook om weggestemd te worden.
Van mij mag ze weg.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:07 schreef mario390 het volgende:
milena mag in huis blijven, zij doet me erg leid met dit verhaal
Heb een tijdstip en stream nodig .... maar vandaag was mijn stream gecrashed, dus dan lukt het niet ....quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:48 schreef Joyce-43 het volgende:
aha ok, maar heeft ze nog wel der moeder en zus dan?
@:DKG-tegengas heb jij dit stukje misschien opgenomen
Amai, ze zit bij mij niet in de irritatiezone, maar haar karakter en voorkomen zou haar makkelijk een paar maanden in het huis kunnen houden.quote:
Ze is wel irritant en nu helemaal.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij is niet irritant, en met dit verhaal is zij zeker soms an water gebouwt
Ja ik vrees dat mensen haar door dit gesprek gaan wegstemmen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Amai, ze zit bij mij niet in de irritatiezone, maar haar karakter en voorkomen zou haar makkelijk een paar maanden in het huis kunnen houden.
Maar dit gaat tegen haar werken.
Ik zou sowieso op Remy stemmen, maar ik snap je puntquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja ik vrees dat mensen haar door dit gesprek gaan wegstemmen.
ik denk wel dat kijkers egal is, welk verhaal zij vertelt bb isquote:
Heeft Remi de soep al op?quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zit gelukkig op stream 2, een veel leuker gesprek .....
Haar verhaal is haar verhaal , haar gedrag nu is te treurig voor woordenquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk wel dat kijkers egal is, welk verhaal zij vertelt bb is
niet en goede plek vor zo en person
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |