Ik weet helemaal nergens vanquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Je kan nog steeds stemmen op de site van RTL
Heb je daar nu the Sims voor uitgezetquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb nu een bewustwordingsmoment... om half tien in de avond zit ik te staren naar mensen die de was doen en praten over het doen van de was
En ik noem dat vermaak
wat is dat dan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heftig verhaal wat ze gisteren vertelde.
Haar vader zat bij de maffia en haar moeder is met haar en haar zus gevluchtquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Haar vader zat bij de maffia en haar moeder is met haar en haar zus gevlucht
etc
Dit gaat allemaal over dezelfde persoonquote:
Volgens mij wel een zus, meende ik maar ouders zijn idd overledenquote:
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat allemaal over dezelfde persoon?
Ja ik was fout. Maar ze zei dat ze geen familie meer heeft dus wat is er met haar zus gebeurd ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij wel een zus, meende ik maar ouders zijn idd overleden
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja ik was fout. Maar ze zei dat ze geen familie meer heeft dus wat is er met haar zus gebeurd ?
Ik wist helemaal niet dat je al kon stemmen , heb ik ook nergens zien staanquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ging net naar de rtl-site maar kon niet meer stemmen
Is toch raar?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:41 schreef odie22 het volgende:
ik ben ook niet ingelicht hoor dat je kan stemmen
aha ok, maar heeft ze nog wel der moeder en zus dan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
etc
Er kan nog niet gestemd wordenquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ouders zijn overleden , zus is mij een raadselquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok, maar heeft ze nog wel der moeder en zus dan?
@:DKG-tegengas heb jij dit stukje misschien opgenomen
En op wie kunnen wij stemmen dan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee dat weet ik maar als iemand zegt dat je nog steeds kan stemmen wil ik weten op wie dan...quote:
Alles is anders dit jaar!quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee dat weet ik maar als iemand zegt dat je nog steeds kan stemmen wil ik weten op wie dan...
oh mannquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
etc
Nee overleden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
voll erg,maar met zus en moeder is zij toch nog goed?
Je kan stemmen bij RTLquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:52 schreef Puzzie het volgende:
Maar ik snap er ook nog weinig van, moet ik nu ook nog een RTL account aan gaan maken om te kunnen stemmen waar dat vorig jaar heel makkelijk ging
Raarquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je kan stemmen bij RTL
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Je videoland account is hetzelfde als het RTL account.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |