Vorig jaar had je toch ook al een account nodig?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:52 schreef Puzzie het volgende:
Maar ik snap er ook nog weinig van, moet ik nu ook nog een RTL account aan gaan maken om te kunnen stemmen waar dat vorig jaar heel makkelijk ging
Die had ik via Videolandquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vorig jaar had je toch ook al een account nodig?
Weet ikquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Videoland is van RTL
Stemmen kan nog niet.
T was 24 uur geleden toch dat ze zei: even 20 minuten boos dat mag en dan weer verderquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:01 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel wat een aanstellerij van Milena
Echt hoor, dit slaat helemaal nergens op van haarquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
T was 24 uur geleden toch dat ze zei: even 20 minuten boos dat mag en dan weer verder
Ze krijgt wel goede feedback van Niels, maar hey alles is psychologie he.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt hoor, dit slaat helemaal nergens op van haar
Dat klopt en als je nu al zo moeilijk doet , dan verdien je het ook om weggestemd te worden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze krijgt wel goede feedback van Niels, maar hey alles is psychologie he.
balletjes uit wat ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
was een poging tot mop
geen idee of ze van de soep gegeten heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |