abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 maart 2025 @ 12:59:39 #76
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217030826
  woensdag 19 maart 2025 @ 18:16:25 #77
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_217108119
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 11:53 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Er zijn er bij die doen in het in de bus , tram , trein en enzz
Sommige hebben zelfs gewoon seks met hun partner.

Dit is de gevolgen van jaren afbreken van normen en waarden.
Waar schaamte vroeger normaal was en de meiden met gesloten benen zaten.
Is vandaag de dag een compleet uitzicht op de Vochtige spleet .
Volgens mij wordt Schuiling niet heet
van open benen en een vochtige spleet.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_217108695
Eén keer ontmoet deze gast, chagrijnige eikel. Blij dat ik hem geen hand hoefde te geven (ivm corona).
pi_217108708
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 18:16 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]
Volgens mij wordt Schuiling niet heet
van open benen en een vochtige spleet.
Een vochtige bilspleet van een kerel wellicht.
pi_217189906
twitter

Zweepslagen. @RamboDirk
  woensdag 26 maart 2025 @ 18:57:38 #81
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217190034
Wat boeit het nou dat die kerel zich in een auto ligt af te rukken?
Alsof dat van enige invloed is op zijn bestuur als burgemeester.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217190056
Ik denk dat hij blij mag zijn dat hij alleen een boete kreeg voor schennis van de eerbaarheid, en niet voor het in gevaar brengen van de verkeersveiligheid.

Rukken tijdens het rijden is op grond van Artikel 5 van de Wegenverkeerswet verboden. Helaas krijgt hij daar geen boete voor.
pi_217190182
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 19:05 schreef Cockwhale het volgende:
Eén keer ontmoet deze gast, chagrijnige eikel. Blij dat ik hem geen hand hoefde te geven (ivm corona).
Ivm corona of omdat je bang was dat er wat sperma op je handen kwam?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 26 maart 2025 @ 19:14:35 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217190184
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 18:57 schreef Harvest89 het volgende:
Wat boeit het nou dat die kerel zich in een auto ligt af te rukken?
Alsof dat van enige invloed is op zijn bestuur als burgemeester.
Het maakt hem chantabel en dat moet een openbaar bestuurder te allen tijde voorkomen.
Bovendien ondermijnt het zijn gezag, o.a. als onderdeel van de veiligheidsdriehoek. Zijn wekelijkse overleg met de korpschef bijvoorbeeld, raakt volledig uit balans als diezelfde korpschef tegelijkertijd een dossier over zijn schennispleging met zijn mensen behandelt.

Het gaat er dus niet zozeer om wát deze burgemeester precies deed, maar wel om het feit dát hij het deed. Dat ondermijnt nu eenmaal je positie. Je moet je een paar jaar koest houden en je in dienst stellen van stabiel gezag voor je gemeente en de inwoners. Niet rukken in de auto, niet jatten, geen zwartwerkende Polen in je huis. Het beschermen van en zorgdragen voor je gezag is onderdeel van het ambt, omdat je als burgemeester niet daadkrachtig kan besturen en leidinggeven als je mogelijk chantabel bent of niet serieus wordt bejegend.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_218735103
Vandaag ook weer een lang stuk in de NRC.

Kort samengevat: de beste man heeft medische problemen, heeft in 2 noodgevallen onderweg zijn broek los gedaan om de druk op zijn buik te verlichten, kan helemaal niet mastuberen, en men is bij de politie/ openbaar ministerie uiteindelijk vanwege de associaties die men had bij zijn homoseksualiteit ervan uitgegaan dat hij aan het cruisen en mastuberen was.

De rechter heeft hem op basis van enkel 1 getuigenverklaring, en in het bezit zijnde van zijn medisch dossier, alsnog veroordeeld.
pi_218736428
In het lange artikel in de NRC lees ik nu voor het eerst dat Koen Schuiling naar eigen zeggen niet zat te masturberen, maar dat hij de pijn in zijn onderbuik die sinds een darmoperatie regelmatig komt opspelen, probeerde weg te masseren. Op een of andere manier kwam zijn verklaring nog best geloofwaardig over.
pi_218736788
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:15 schreef nostra het volgende:
Rijdend rukken lijkt me al een hele opgave, klaarkomen hoe dan?
Je weet niet hoe je klaar komt of wat is je vraag?
U MAD?
pi_218736995
Dit verhaal bereikt nu wel zo'n beetje z'n climax
pi_218737134
Echt heel sneu voor hem dit. Hij was een goede burgemeester.
pi_218748571
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 07:00 schreef Tommeke het volgende:
Echt heel sneu voor hem dit. Hij was een goede burgemeester.
Hitler was ook een goede schilder.

Maar het verhaal helemaal gelezen, en dan ga je toch meer de kant van de burgermeester geloven.
pi_218753041
Zo’n OM gaat dit verhaal natuurlijk ook lezen, geef ‘m een goede kans voor het hoger beroep.

Ik dacht in 1e aanleg ook: zwak verweer ouwe rukker maar als je dit giga verhaal leest kan je eigenlijk niet anders dan zien dat hem onrecht is aangedaan.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 12 september 2025 @ 21:45:10 #92
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_218754461
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
In het lange artikel in de NRC lees ik nu voor het eerst dat Koen Schuiling naar eigen zeggen niet zat te masturberen, maar dat hij de pijn in zijn onderbuik die sinds een darmoperatie regelmatig komt opspelen, probeerde weg te masseren. Op een of andere manier kwam zijn verklaring nog best geloofwaardig over.
Niet echt aannemelijk dat een trucker daar een melding van maakt, dat zijn doorgaans kerels die wel wat kunnen hebben en niet zomaar ergens aanstoot aan nemen. De stap om de politie in te lichten is al best groot, ik acht de kans vrij groot dat hij gewoon in z'n blote reet achter het stuur zat te rukken.
pi_218754918
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Dat heb ik vanaf het begin eigenlijk al gevonden. I mean, dat kan toch? Dat je je knoop losmaakt omdat je last van je buik/maag hebt.
Somebody that I used to know
pi_218758558
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:45 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Niet echt aannemelijk dat een trucker daar een melding van maakt, dat zijn doorgaans kerels die wel wat kunnen hebben en niet zomaar ergens aanstoot aan nemen. De stap om de politie in te lichten is al best groot, ik acht de kans vrij groot dat hij gewoon in z'n blote reet achter het stuur zat te rukken.
Gelukkig ben jij geen rechter.
pi_219519419
quote:
Koen Schuiling wil politie- en justitiebaas laten getuigen
Ex-burgemeester van Groningen Koen Schuiling (66) vindt dat er geen eerlijk proces is geweest toen hij werd veroordeeld tot 250 euro boete voor ‘schennis van de eerbaarheid’. Het dossier bevat ‘tal van eigenaardigheden’, betoogde zijn advocaat Peter Koops woensdag in het gerechtshof Zwolle. Schuiling werd eerder dit jaar veroordeeld, omdat hij zou hebben gemasturbeerd tijdens het autorijden.

Koops wees op een reconstructie die NRC in september publiceerde. „Daaruit bleek dat alles, maar dan ook alles erop gericht was om hem veroordeeld te krijgen.”

Zo was het Openbaar Ministerie bang dat Schuiling - toen nog burgemeester - chantabel zou worden toen de melding over zijn vermeende gedrag binnenkwam. Ook zou er angst zijn geweest voor klassenjustitie als ze hem níét zouden veroordelen. „Schuiling werd niet veroordeeld ondanks dat hij burgemeester was, maar juist omdát hij burgemeester was.”

‘Gelekt uit het dossier om hem zwart te maken’
Ook werd binnen de politie gesproken over ‘die homo-burgemeester die op zoek was naar seksuele bevrediging’. Advocaat Koops zei woensdag in het gerechtshof in Zwolle, tijdens een niet-inhoudelijke zitting in het kader van het hoger beroep, dat hij verbijsterd was toen hij het las.

Bovendien, zei Koops woensdag, lijkt er bewust (door iemand binnen het OM) te zijn gelekt uit het dossier om Schuiling zwart te maken. Schuiling verloor door de rel zijn baan als burgemeester van Groningen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-getuigen~a9adbb03/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 17 december 2025 @ 20:10:49 #96
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219519885
Pfffff, slachtofferrol en ontkennende verdachte :')

Own het gewoon joh, en als je dat niet kunt, had je ook de keus om je normaal te gedragen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')