Ga je gang, maar ik vind het niet heel kies. Daarbij zijn de meeste beschuldigingen ofwel volledig onverfieerbare beweringen, al dan niet voorzien van suggestieve filmpjes zonder context, of soms complete onzin. Zie bijvoorbeeld eerder in dit topic waar in een discussie over vermeende incompetentie (intussen ook ontkracht) als argument wordt aangehaald dat het het hoofd van de LAFD een vrouw is die met een vrouw getrouwd is. Dat vind ik redelijk bizar.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je mag het best aanwijzen en benoemen hoor als er fouten zijn gemaakt waardoor de uitwas nu erger is geworden.
Waarom niet?
Het kan anders en moet ook anders!quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:47 schreef recursief het volgende:
[..]
Ga je gang, maar ik vind het niet heel kies. Daarbij zijn de meeste beschuldigingen ofwel volledig onverfieerbare beweringen, al dan niet voorzien van suggestieve filmpjes zonder context, of soms complete onzin. Zie bijvoorbeeld eerder in dit topic waar in een discussie over vermeende incompetentie (intussen ook ontkracht) als argument wordt aangehaald dat het het hoofd van de LAFD een vrouw is die met een vrouw getrouwd is. Dat vind ik redelijk bizar.
Dat maakt niet gelijk dat ze ongeschikt is nee. Totaal eens met die strekking.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:47 schreef recursief het volgende:
[..]
Ga je gang, maar ik vind het niet heel kies. Daarbij zijn de meeste beschuldigingen ofwel volledig oncontroleerbaar, of soms complete onzin. Zie eerder in dit topic waar in een discussie over vermeende incompetentie (intussen ook ontkracht) als argument wordt aangehaald dat het het hoofd van de LAFD een vrouw is die met een vrouw getrouwd is. Dat vind ik redelijk bizar.
En zelfs hier van zullen mensen zeggen: Fox is rechts, Cali is links, dus koren op de molen van Fox om Californie's bestuur en keuzes af te schieten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het kan anders en moet ook anders!
Bekijk deze YouTube-video
Iemand met 22 jaar ervaring binnen allerlei ranken binnen de brandweer die daar de leiding krijgt?quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat maakt niet gelijk dat ze ongeschikt is nee. Totaal eens met die strekking.
Echter is dat dei gelul van de laatste jaren wel gericht op de 'juiste' mix van verschillende mensen, huidskleuren, geaardheid en achtergronden, ipv de juiste mix van capaciteiten.
In oa brandweer zou ik ook niet een commandant willen hebben die daar zit omdat het een zwarte lesbo is oid, maar dat hij/zij/whatthefuckever daar zit omdat diegene gewoon goed in zijn werk is. Daar wringt de schoen mbt dei. Niet de beste persoon voor de functie wordt gekozen, maar diegene die qua diversiteit nodig is om het zooitje zo divers mogelijk te maken.
Dan krijg je dit.
Dat is wel heel makkelijk he...quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:50 schreef Frutsel het volgende:
Gouverneur van Florida kreeg ook bakken kritiek dat hij zijn FEMA hulpverleners naar North Carolina had gestuurd vanwege een orkaan, niet beseffende dat amper twee weken later Florida zelf zwaar getroffen werd.
Geen idee over de werkelijke achtergrond van diegene, klinkt mij als een prima persoon voor die functie.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Iemand met 22 jaar ervaring binnen allerlei ranken binnen de brandweer die daar de leiding krijgt?
Ik leen even wat Momo eerder al hier had neergezet:quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat maakt niet gelijk dat ze ongeschikt is nee. Totaal eens met die strekking.
Echter is dat dei gelul van de laatste jaren wel gericht op de 'juiste' mix van verschillende mensen, huidskleuren, geaardheid en achtergronden, ipv de juiste mix van capaciteiten.
In oa brandweer zou ik ook niet een commandant willen hebben die daar zit omdat het een zwarte lesbo is oid, maar dat hij/zij/whatthefuckever daar zit omdat diegene gewoon goed in zijn werk is. Daar wringt de schoen mbt dei. Niet de beste persoon voor de functie wordt gekozen, maar diegene die qua diversiteit nodig is om het zooitje zo divers mogelijk te maken.
Dan krijg je dit.
quote:As a 22-year veteran of the LAFD, Chief Crowley has proven her credibility and character by promoting through the ranks. She served as a Firefighter, Paramedic, Engineer, Fire Inspector, Captain I, Captain II, Battalion Chief, Assistant Chief, Deputy Chief, Chief Deputy, and Fire Chief.
She has gained valuable experience in both field assignments on emergency apparatus and administrative duty in multiple areas within the Department. Before her appointment, she served as a Chief Officer for nine years as the Commander of Battalion 13 (South Los Angeles), Battalion 6 (San Pedro), the Professional Standards Division, Fire Prevention and Public Safety Bureau, and Administrative Operations.
Vlak voor de verkiezingen in 2024 werd dat hele FEMA al genoemd in de verkiezingscampagne.quote:
Even in de context: Ik trek haar hier niet in twijfel, ik trek het dei in twijfel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:54 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik leen even wat Momo eerder al hier had neergezet:
[..]
Op wkn hangen progrsieve woke klimaat idealisten rond die proberen feitelijk te praten over zaken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het gebeurd elk jaar, doe niet alsof dit nieuw is. Misschien wat vaker in WKN komen
Dan is het geen nieuws meer en kan het topic wel dicht.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het gebeurd elk jaar, doe niet alsof dit nieuw is. Misschien wat vaker in WKN komen
Oeh dat klinkt als iets voor mijquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Op wkn hangen progrsieve woke klimaat idealisten rond die proberen feitelijk te praten over zaken.
Het is dan wel makkelijk van Trump en Musk om te roepen dat het de schuld is van de gouverneur van Californíe maar ze willen zelf ook alles op de schop gooien en maar 25% dekken ipv de huidige 75%?quote:Currently, FEMA aid covers at least 75% of the cost of major disasters, but Project 2025’s proposals would reduce that share to as little as 25%.
Maar wat bedoel je dan met "Dan krijg je dit" ? Door wat krijg je wat? Bezuinigingen zijn door City Council en burgemeester gedaan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Even in de context: Ik trek haar hier niet in twijfel, ik trek het dei in twijfel.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Op wkn hangen progrsieve woke klimaat idealisten rond die proberen feitelijk te praten over zaken.
Project2025 is noch Trump, noch Musk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is dan wel makkelijk van Trump en Musk om te roepen dat het de schuld is van de gouverneur van Californíe maar ze willen zelf ook alles op de schop gooien en maar 25% dekken ipv de huidige 75%?
Het komt ze nu goed uit en het bekt vast lekker, maar dit is natuurlijk kolder als je weet dat ze zelf ook flink willen snijden. Neemt niet weg dat ze mogelijk best valide argumenten hebben waarom er fouten gemaakt zouden zijn of waarom watermanagement verkeerd was. Maar dat weet ik niet
Uiteindelijk is het ook aan de staten zelf om maatwerk te vinden voor hun problemen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is dan wel makkelijk van Trump en Musk om te roepen dat het de schuld is van de gouverneur van Californíe maar ze willen zelf ook alles op de schop gooien en maar 25% dekken ipv de huidige 75%?
Het komt ze nu goed uit en het bekt vast lekker, maar dit is natuurlijk kolder als je weet dat ze zelf ook flink willen snijden. Neemt niet weg dat ze mogelijk best valide argumenten hebben waarom er fouten gemaakt zouden zijn of waarom watermanagement verkeerd was. Maar dat weet ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |