Nee, de maan wordt Donald en de planeten worden Jezus en de apostelen ipv die heidense goden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 05:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
En daarna de planeten e.d. natuurlijk. The Moon of America, Mars of America.
Google past zijn beschrijvingen aan verschillende landen aan, in de VS is het 'Gulf of America'.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik werp net een blik op Google Maps, en er staat nog steeds Golf van Mexico, met daaronder tussen haakjes Golf van Amerika.
Als China nu roept dat ze vanaf heden de VS land of fools noemen verwacht ik eigenlijk toch niet dat de Amerikaanse techreuzen dat ook doen, jij wel?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Google past zijn beschrijvingen aan verschillende landen aan, in de VS is het 'Gulf of America'.
Het was me al langer bekend dat Google Maps de namen op de kaarten aan verschillende landen aanpast.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:57 schreef luxerobots het volgende:
Google past zijn beschrijvingen aan verschillende landen aan, in de VS is het 'Gulf of America'.
In de Verenigde Staten is het alleen Gulf of America.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het was me al langer bekend dat Google Maps de namen op de kaarten aan verschillende landen aanpast.
Maar als je nu in de Verenigde Staten Google Maps raadpleegt, staat er dan alleen Gulf of America, of staat er dan nog tussen haakjes Gulf of Mexico onder?
Ik heb even op Bing gekeken en hoe ze daar met bepaalde namen omgaan, niet alleen Golf van Mexico / Golf van Amerika, maar ook andere namen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:14 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga overstappen naar Bing. Daar het nog wel nog gewoon zoals het hoort:
Zullen we allemaal net doen of we hierdoor verrast zijn of ligt dan de ironie er te dik op?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |