ja ik heb ook nog niet veel stream gekeken geen idee echt waar het aan ligt, ben op Netflix House aan het bingen en ja trekt me nu even meer dan om te gaan streamen, denk dat de groep mijn nog niet zo erg liggen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb dat ieder jaar eigenlijk, maar dit jaar ook meer. Al komt dat ook omdat ik minder tijd heb om te kijken vooralsnog.
Heb je dat andere jaren ook niet in het begin?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik heb ook nog niet veel stream gekeken geen idee echt waar het aan ligt, ben op Netflix House aan het bingen en ja trekt me nu even meer dan om te gaan streamen, denk dat de groep mijn nog niet zo erg liggen.
Maak je nog een nwe TV?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat andere jaren ook niet in het begin?
Of ik een nieuwe tv maak?quote:
nee toen zat ik wel op dag 2 wel al meer op de stream en ook in het forumquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat andere jaren ook niet in het begin?
Ja @Paul kaapte mij. Hij had geen geduld om 2 minuten te wachtenquote:
Helaas, als ik kon deed ik het voor jequote:Op donderdag 9 januari 2025 22:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Doe mij er ook een, 72 inch graag.
Je hebt gelijk.. de TV was ook nixanquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja @:paul kaapte mij. Hij had geen geduld om 2 minuten te wachten
Dus ben maar naar de SC gegaan
dacht dat je vergeten wasquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja @:paul kaapte mij. Hij had geen geduld om 2 minuten te wachten
Dus ben maar naar de SC gegaan
Binnen 1 minuut kapen, we zitten niet in DTSquote:
Tot morgen Joycequote:Op donderdag 9 januari 2025 22:07 schreef Joyce-43 het volgende:
ja ik ga weer even Bingen, tot morgen![]()
fijne avond nog
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas, als ik kon deed ik het voor je
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]en nou mag ik geen complimenten meer geven
Het is net begonnenquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Moet zeggen dat ook deze editie van BB mij weer wat tegenvalt,
Ze doen hun best er wel iets meer van te maken maar het blijft een beetje tam en lam.
Je kan ze veel meer spellen laten doen voor eten etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |