SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Met kussentjes?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:10 schreef Ama het volgende:
Straks weer heerlijk in mijn warme bed liggen.
hoe is je keuken?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:10 schreef Ama het volgende:
Straks weer heerlijk in mijn warme bed liggen.
ik heb er 3quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon twee hoofdkussens ja, geen andere onzin.
Uhuh, een 'verspreking' ...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dimmy voelde CL en toen wilde Krekkie ook voelen, maar typte CE ipv CL
Ik 4quote:
Terwijl je waarschijnlijk gewoon weer een 10 hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
Loop met knikkende knieën weg van het tentamen. Ik heb niet het idee dat de angst veel beter wordt.
maar nu het is geweest kan je er niks meer aan veranderen toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
Loop met knikkende knieën weg van het tentamen. Ik heb niet het idee dat de angst veel beter wordt.
Ja een oneven aantal kussens voelt verkeerd ofzoquote:
snap ik ook wel..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een oneven aantal kussens voelt verkeerd ofzo
Ik slaap vaak met noch een even noch een oneven aantal kussensquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een oneven aantal kussens voelt verkeerd ofzo
Oh nee, deze niet. Want ik heb weer zoveel zitten twijfelen dat ik niet alles heb kunnen maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl je waarschijnlijk gewoon weer een 10 hebt
tenzij ej wat anders als kussen gebruikt: dat ligt toch hartstikke klote?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
oh 0 is blijkbaar toch even...
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
524 kcal verbrand met de work-out van vanavond. Er was een spelelement in verwerkt en blijkbaar word ik dan fanatiek. Persoonlijk record, mijn longen roken nu nog naffs.
Mag ik een muffin @:Nattekat ?
stand: +1000kcalquote:
Ja, ik zit nu aan een restje chips.quote:
Nee. Misschien niet goed voor mijn lichaam, maar ik vind het soms gewoon fijner liggen dan met kussen en ik lig meestal op mijn rug...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
tenzij ej wat anders als kussen gebruikt: dat ligt toch hartstikke klote?
Niet te druk om maken, kun je nu toch niets meer aan wijzigenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee, deze niet. Want ik heb weer zoveel zitten twijfelen dat ik niet alles heb kunnen maken.
De vorige keer had ik 90% van wat ik had gemaakt gewoon goed, maar niet genoeg gemaakt voor een voldoende.
Wat is een 'restje' chipsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu aan een restje chips.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu aan een restje chips.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
De grap is dat ik daarvoor dus therapie heb. Maar door feestdagen etc al meer dan een maand geen afspraak gehad. Los van dat ik dan niet verder kom, krijg je dan precies allerlei inleverdeadlines en zo. Dus ik ben nu een wrak, en lig al weken wakker van het piekeren.
Oke kirby.quote:
Die 90 gram is dan de kwart van de zak toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke kirby.
Een kwart van een 90 gram chips zakje
Ja want de rest is luchtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die 90 gram is dan de kwart van de zak toch?
Ik ga er vanuit dat er ongeveer 90 gram in zit, omdat dit op de verpakking staat.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die 90 gram is dan de kwart van de zak toch?
Minus de lucht.quote:
Damnquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
524 kcal verbrand met de work-out van vanavond. Er was een spelelement in verwerkt en blijkbaar word ik dan fanatiek. Persoonlijk record, mijn longen roken nu nog naffs.
Dat is toch 1 hap en weg danquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er ongeveer 90 gram in zit, omdat dit op de verpakking staat.
quote:
Hopelijk gaan wat voldoendes helpen. Misschien niet met het spannings-gevoel maar wel met het luisteren/opvolgen van dat gevoelquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
De grap is dat ik daarvoor dus therapie heb. Maar door feestdagen etc al meer dan een maand geen afspraak gehad. Los van dat ik dan niet verder kom, krijg je dan precies allerlei inleverdeadlines en zo. Dus ik ben nu een wrak, en lig al weken wakker van het piekeren.
Ja, ik hoef ook niet veel chips, dan vind ik het niet meer lekker.quote:
Van alle instareels die er zijn, moet je bij deze aan mij denken?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DEfi8QTMCIl
Wat voor spel was het?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Cardio en kracht, ik haat cardio uit de grond van mijn hart, maar als ik klaar ben is het toch wel erg lekker![]()
Ben je nog gaan intervallen?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
Komt vast goedquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
Supergoed dat je toch gegaan bentquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor spel was het?![]()
Ja! Ik had het bijna opgegevenwant koud en geen zin maar ik dacht ook 'alsof je ooit wel in hebt, gewoon gaan!!' en toen snel gegaan
En na vijf minuten bezig zijn vind ik het fijn, zo stom dat die drempel om te gaan vaak blijft en je niet 'leert' dat het je eigenlijk altijd goed doet
Yes, ik heb mijn fitbit, maar ik doe ook een hartslagmeter van de sportschool zelf om, die is verbonden met de ipad van daar en dan kan de trainer aangeven hoeveel KCAL ik verbrand hebquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:38 schreef Crack_ het volgende:
Sport jij met een sporthorloge 4ebe? Zo ja, hoeveel let je daar op?
Dan ligt jehoofd toch scheef?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik slaap vaak met noch een even noch een oneven aantal kussens![]()
Was het een her?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee, deze niet. Want ik heb weer zoveel zitten twijfelen dat ik niet alles heb kunnen maken.
De vorige keer had ik 90% van wat ik had gemaakt gewoon goed, maar niet genoeg gemaakt voor een voldoende.
Als je niet goed je best doet, heb je in totaal 40 burpeesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou voor de 10 Burpees gaan![]()
Ik ben gewend te verliezen...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je niet goed je best doet, heb je in totaal 40 burpees
Ik heb vandaag geen muffinsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Supergoed dat je toch gegaan bent![]()
![]()
![]()
![]()
We hadden 4 blokken met cardio (Fiets, roeien, ski en S-force) gecombineerd met kracht. Je zit dan in een groepje van 2. 1 iemand gaat 5 minuten cardio doen en de andere persoon gaat krachtoefeningen doen.
Degene die van dat blok de meeste meters heeft gemaakt, heeft 'gewonnen' en hoeft geen 10 burpees te doen.
Dus persoon 1 heeft 1000 meter geroeid, dan moet persoon 2 meer dan 1000 meter roeien om te winnen.
Chips is echt mijn zwakte qua snacks, vreet een zak meestal in 1 keer op als ik een film zit te kijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik hoef ook niet veel chips, dan vind ik het niet meer lekker.
Ik heb 3x gegeten van die 90 gram chips
WATquote:
Geen marathonambities meer?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb al bijna 3 maanden niet meer gesport. los van het werk dan...![]()
Heeft een fitbit zelf geen hartslagmeter?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yes, ik heb mijn fitbit, maar ik doe ook een hartslagmeter van de sportschool zelf om, die is verbonden met de ipad van daar en dan kan de trainer aangeven hoeveel KCAL ik verbrand heb
Same, zoooooo lekkerrrrquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chips is echt mijn zwakte qua snacks, vreet een zak meestal in 1 keer op als ik een film zit te kijken
Euh ja, of bitterballiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van alle instareels die er zijn, moet je bij deze aan mij denken?
Oh! Bewust niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb al bijna 3 maanden niet meer gesport. los van het werk dan...![]()
Hoe vaak ga je gemiddeld hardlopen per week? Die drempel he ...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moest S-force opzoeken, ohja.. dat ding![]()
En dit klinkt echt als steeds vijf minuten álles geven. Blijkt ook wel uit je kcalverbruik
wel echt stuk leuker dan gewoon cardio hoor
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAT
En net nu ik vanavond zo mijn best heb gedaan![]()
Van hoeveel gram?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chips is echt mijn zwakte qua snacks, vreet een zak meestal in 1 keer op als ik een film zit te kijken
3x per weekquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je gemiddeld hardlopen per week? Die drempel he ...![]()
Ja, haat aan de S-Forceweet ook nooit of ik het goed doe, terwijl dat niet zo moeilijk is. Klopt, die 5 minuten is dan ook echt explosief
Ja, normale cardio is dan wel wat saai, zo'n spelelement maakt fanatiek. Al herken ik dat niet zo van mezelf, meestal heb ik geen drang om te winnen
Boerderijchips is echt heeerrrlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van hoeveel gram?![]()
Nahhh ik vind die boerderijchips echt zo superlekkernomnomnom.. daarom haal ik het ook niet zo vaak
En ik vergeet ook vaak dat ik snacks heb..
Komt door die 400 gram aan groente
quote:
Jawel, ik kan ook diverse workouts selecteren. Maar Fitbit registreert minder kcal verbruikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeft een fitbit zelf geen hartslagmeter?
Hartslag is waar ik vooral op let. Kcal is wel een leuk weetje maar verder niet zo heel relevant hier
[..]
Same, zoooooo lekkerrrr
quote:
Daarom koop ik het nooitquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt, het is de ouderdomquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
3x per week![]()
volgens mij raakte mijn lichaam ook wel eens in de war van dat ding. Dat je even error hebt en echt moet herpakken. De S-force doet me ook beetje denken aan die traploopmachine. Tering die is ook zo shit
![]()
![]()
Misschien ben je hier ook wel best goed in?Of het is de ouderdom
Snap ik.maar goed mijn zus heeft zeven keer over calculus gedaan dus het is geen ramp als je het niet haaltquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan volgend jaar nog twee keer proberen als het mis gaat.
Maar iedere onvoldoende die ik nu haal gaat de stress voor de andere tentamens alleen maar erger maken.
Misschien een 10kquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Geen marathonambities meer?
Ja eens hoor... ik koop het 1x in de 3 maanden ofzo ? Dan blijft het een echte traktatie en ik vind het lekkerder dan andere chips.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Boerderijchips is echt heeerrrlijkmaar ik vind het te duur voor hoe snel ik het opeet
soms probeer ik het maar yeaaaa no.
Beetje ja en nee. Ik ben vaak gewoon moe door het werk. Daar beweeg ik sws voldoende. Ik fiets ook vaak best op tempo. Natuurlijk soms op een e-bike, maar lang niet altijd..quote:
Zoveel keer mag ik het niet proberen gok ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap ik.maar goed mijn zus heeft zeven keer over calculus gedaan dus het is geen ramp als je het niet haalt
Oh hmm, maar welk kcalverbruik is dan meer accuraatquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, ik kan ook diverse workouts selecteren. Maar Fitbit registreert minder kcal verbruik
Mijn fitbit zegt nu ook: "Probeer een lichtere activiteit. Je herstelscore is gemiddeld, maar je hebt de laatste tijd je grenzen opgezocht. Cardiotraining met een lage intensiteit zoals fietsen of wandelen, kan de doorbloeding verbeteren en het herstel bevorderen."
OK, mag ik dat zelf bepalen Fitbit?![]()
Mijn harstlag was gemiddeld 129 bpm, maar mijn hartslag is nooit zo heel hoog tijdens de training, dat zei de trainer ook al. Wat is jouw gemiddelde hartslag?
10km is een lekkere afstandquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien een 10k
een HM zie ik gewoon niet zitten. Zeker niet dit jaar waar er ook een verhuizing bij komt..
Dat laatste is gewoon slim, heb je meer winstquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eens hoor... ik koop het 1x in de 3 maanden ofzo ? Dan blijft het een echte traktatie en ik vind het lekkerder dan andere chips.
Vandaar dat ik zoveel koopzegels heb, met zulke dure aankopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
Mocht iemand zich afvragen hoe het zit met mijn supportsysteem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ook wel begrijpelijk, volgens mij beweeg je genoeg inderdaadquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beetje ja en nee. Ik ben vaak gewoon moe door het werk. Daar beweeg ik sws voldoende. Ik fiets ook vaak best op tempo. Natuurlijk soms op een e-bike, maar lang niet altijd..
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
Mocht iemand zich afvragen hoe het zit met mijn supportsysteem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan dat verbruik ook niet altijd volgen neequote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh hmm, maar welk kcalverbruik is dan meer accuraat. Kan dat verbruik sowieso niet altijd volgen. Soms is het veel meer maar weet niet goed waarom? Is niet dat mn hartslag dan per se hoger was ofzo
heb wel eens opgezocht wat de ideale hartslag tijdens het sporten zou zijn. Zoveel procent van je maximale hartslag blabla, maar dat is hier echt heel laag?
Wil wel het gevoel hebben dat ik sport.. Maar misschien refereert je fitbit daar ook naar?
![]()
Dat klinkt inderdaad laag, is je conditie dan niet gewoon super goed?Mijn ehh gemiddelde is iets hoger
tussen 150 - 160 meestal met max van 180 ongeveer
jij trapt ze liever de stront in?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:13 schreef UitStraling het volgende:
Waarom knuffels krijgen voor falen?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook kusjes voor jou wij gaan nu slapen
[ afbeelding ]
ik vind dat jij behoorlijk faalt ligt ook in ieders perceptie natuurlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:42 schreef UitStraling het volgende:
Dood hoeft nu ook weer niet als je faalt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:44 schreef Karzai het volgende:
nou nog een muziekje dan, ik kan morgen uitslapen
quote:Calling women ‘household objects’ now permitted on Facebook after Meta updated its guidelines
quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:07 schreef sacha het volgende:
• Het gesprek nam een onverwachte wending toen een gebruiker ('bitterbal') meldde dat zijn 'vreugdewater' gebroken was, wat leidde tot speculaties over de komst van een baby.
uhmmmmquote:Op woensdag 8 januari 2025 01:22 schreef CherryLips het volgende:
Geslachtsverandering voor bitterbal dus. De ware reden waarom hij in Thailand is.
Nee ben een blij balletjequote:Op woensdag 8 januari 2025 03:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh, wil je geen frikandelletje worden?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 03:31 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een ban tot 11 voor mijn favo fb group
k had een post gedeeld van een thaise fb group van een westerse dief die geld had gestolen van een local. Met camerabeelden.quote:
Beschuit met muisjesquote:De allereerste jongen van 2025 zijn geboren in Diergaarde Blijdorp. Begin januari zijn er Antilliaanse wandelende takken uit hun eitjes gekomen. Dat gebeurde in het Natuurbehoudscentrum van de dierentuin.
https://www.ad.nl/rotterd(...)FSfsMVwWlo0iFeefRr9Q
Wel beter om het zo vroeg te hebben, dan heb je het maar gehadquote:Op woensdag 8 januari 2025 07:24 schreef DeZwabber het volgende:
Wachten op de bus naar de tandarts. Goed begin van de dag is een verstandskies laten trekken om acht uur.
En al met al is het beter dan met de spits in het OV moeten reizenquote:Op woensdag 8 januari 2025 07:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel beter om het zo vroeg te hebben, dan heb je het maar gehadAls het pas om 17.00 uur zou zijn zit je jezelf de hele dag op te vreten
duh, beetje mensen verlinkenquote:Op woensdag 8 januari 2025 04:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k had een post gedeeld van een thaise fb group van een westerse dief die geld had gestolen van een local. Met camerabeelden.
nou dat is blijkbaar opruiend
en jij wilde hem erbij naaienquote:Op woensdag 8 januari 2025 04:06 schreef bitterbal het volgende:
En alle westerse locals van dit eiland zitten in deze group dus dacht misschien kent iemand hem
roddelbalquote:Op woensdag 8 januari 2025 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hij was al gesnapt maar ja misschien wist iemand wie het was
Klaag bij de werkplekbeheerder.quote:Op woensdag 8 januari 2025 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is koud op mijn thuiswerkplek.
Ze heet toch gewoon bitterbal?quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:07 schreef sacha het volgende:
Online Forum Discussie: Vreugdewater, Durianen en Pokebowls
• Een online forumdiscussie op 7 januari 2025 draaide om uiteenlopende onderwerpen, te beginnen met een opgewarmde pokebowl die door een gebruiker als 'koud' werd bestempeld.
• Het gesprek nam een onverwachte wending toen een gebruiker ('bitterbal') meldde dat zijn 'vreugdewater' gebroken was, wat leidde tot speculaties over de komst van een baby.
• De discussie evolueerde vervolgens naar een vergelijking van de toekomstige baby met verschillende vruchten, waaronder een zure citroen en een durian, waarbij de geur en smaak van de durian uitgebreid werden bediscussieerd.
• De onaangename geur van de durian leidde tot grappen over het verbod ervan in het openbaar vervoer en hotels, wat de humoristische toon van de conversatie verder versterkte.
• Naast de discussie over de durian en de baby, werd er ook gesproken over knolselderij en de verschillende manieren waarop het bereid kan worden, wat aantoont dat het gesprek verschillende richtingen uitging.
• De prijs van Bon Bon Bloc chocolade werd besproken, waarbij gebruikers hun verbazing uitspraken over de gestegen prijzen van zowel Bon Bon Bloc als M&M's.
• Uiteindelijk eindigde de conversatie met een grap over de AI-samenvatting van de dag, die waarschijnlijk zou gaan over de gebroken 'vreugdewater', de verwachting van een zure citroen of durian, en de diverse andere onderwerpen die ter sprake kwamen.
ja maar domme AI postsquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heet toch gewoon bitterbal?
Op een rubberbootje de oceaan opduwen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dieven hebben we hier geen zin in
Hear hear!quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op een rubberbootje de oceaan opduwen.
Nou, nou scholquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ja maar domme AI posts
dan heb je echt niks beters te doen als je dat inricht en kan je beter vertrekken als user
Wie wilt er nou op vakantie als je mag werkenquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
7 jaar geleden was ik in Siena. Wat ben ik blij dat ik vandaag de hele dag in Teams mag doorbrengen.
Ik vind die ontwikkeling soms gewoon eng.quote:
Sssssssssssssss sss ssssss ss. Sssss sss sss, ssssssss sssss ss!!! Ssssss? Ssss ss sss s s ssssssssquote:
Ssss.... sss ssssss sss sssssssss.... sssssss!!!quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sssssssssssssss sss ssssss ss. Sssss sss sss, ssssssss sssss ss!!! Ssssss? Ssss ss sss s s ssssssss
quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ssss.... sss ssssss sss sssssssss.... sssssss!!!
sssssssamen lachenquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
slangen onder elkaar, altijd gezellie
Hebben ze geen Teams in Sienna?quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
7 jaar geleden was ik in Siena. Wat ben ik blij dat ik vandaag de hele dag in Teams mag doorbrengen.
Kop op joh, het is niet zo dat je zo meteen om 09:00 je eerste openhart operatie van de dag uit hebt te voeren.quote:
Ja, alleen hebben mensen daar net hun huisje staan.quote:
Maar kattenquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:34 schreef bitterbal het volgende:
Als iemand aan je vraagt wanneer je een kat neemt, denken ze dan dat je nooit meer een relatie gaat krijgen?
Kan. Maar dan zou het eerder zijn: wanneer neem je zes katten?quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:34 schreef bitterbal het volgende:
Als iemand aan je vraagt wanneer je een kat neemt, denken ze dan dat je nooit meer een relatie gaat krijgen?
aaah bij 1 kat is er nog hoopquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan. Maar dan zou het eerder zijn: wanneer neem je zes katten?
Heb je het nu al opgegeven bij de surfboys?quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:34 schreef bitterbal het volgende:
Nee ik nog niet maar iemand vroeg het net aan mijquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je het nu al opgegeven bij de surfboys?
Je hebt er psychisch wel meer aan dan aan surfboys.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind ze wel steeds schattiger worden
Ja ik mis ook een beetje de quasi spitsvondige moraal van dit verhaal.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, alleen hebben mensen daar net hun huisje staan.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op een rubberbootje de oceaan opduwen.
Een rivier is er meestal eerder dan een huis.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, alleen hebben mensen daar net hun huisje staan.
Kattenquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind ze wel steeds schattiger worden
Katten en boeken, niks anders nodigquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die van mij ligt nu lepeltje lepeltje![]()
In Limburg hebben ze daar wel eens last van.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een rivier is er meestal eerder dan een huis.
Zou raar zijn anders, sta je op, gordijnen open "godverdomme een rivier in mijn tuin"
brrquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:53 schreef datismijnmening het volgende:
Nog 7 minuten dan moet ik echt de kou in![]()
Word je hard van.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:53 schreef datismijnmening het volgende:
Nog 7 minuten dan moet ik echt de kou in![]()
Zo vond ik ooit een mooi schattig huisje met kwekveel grond tussen de zomer- en winterdijk en stelde ik de onnozele vraag waarom de woonkamer op de bovenverdieping lag.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Limburg hebben ze daar wel eens last van.
Mijn dochter van 13 moet dagelijks een half uur heen en terug fietsen. ‘s ochtends om 7:30 in regen/sneeuw en vind het niet eens erg.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Grote brrrrr![]()
Gelijk naar de douche rennen
Maar het is voorbijquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:51 schreef DeZwabber het volgende:
Zo, dit was het betere klus en breekwerk
Ik voel de vwrdoving tot onder m'n oog.
Verschil tussen een prinsesje en een erwt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn dochter van 13 moet dagelijks een half uur heen en terug fietsen. ‘s ochtends om 7:30 in regen/sneeuw en vind het niet eens erg.
De hagelsteen tussen de sneeuwvlokjesquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn dochter van 13 moet dagelijks een half uur heen en terug fietsen. ‘s ochtends om 7:30 in regen/sneeuw en vind het niet eens erg.
Al met al duurde het zo'n 50 minuten. Laatste 20 minuten continue boor en breekwerk. Moest wat bot weg en de kies moest gesplitst worden.quote:
Feest. Die tijd heb ik gehad en ik ben er niet bijzonder nostalgisch naarquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik moest 14 km heen en 14 km terug fietsen, start om 7.00 uur als ik het eerste uur moest beginnen. Op het einde supergetraind en kon dat binnen 3 kwartier (wel met wind mee).quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik trap er niet inquote:
Blauw?quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
De lucht heeft een rare kleur vandaag
Whehehequote:
Wat voor en wat erbij?quote:
hier heeft het niet gevrorenquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehehe![]()
![]()
Er ligt wel ijs op het dak en mijn schoen zal wel diepgevroren zijn
quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had vanochtend een recalcitrante banaan
Ik kan schaatsen op het dakquote:
Hij wilde niet geslacht worden (begrijpelijk)quote:
Die zijn kleiner gewordenquote:
heb je hem toch je wil kunnen opleggen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan schaatsen op het dak
[..]
Hij wilde niet geslacht worden (begrijpelijk)
quote:
Ja, hij zit nu in mijn havermoutslobberquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je hem toch je wil kunnen opleggen?
Ik bedoel dat het buiten mooi is. Ik blijf mooi binnenquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehehe![]()
![]()
Er ligt wel ijs op het dak en mijn schoen zal wel diepgevroren zijn
Ja, binnen is het ook mooiquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het buiten mooi is. Ik blijf mooi binnen
Ik lig nog en het is heerlijk warmquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil weer terug naar bed.
Vanavond eerder gaan slapen.
Is echt 10 miljoen miljard keer onschuldiger dan wat er uit jouw toetsenbord komt, meneer knaksapquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:38 schreef UitStraling het volgende:
Havermoutslobber
HeT iS noG geeN TieN uUr
quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Al met al duurde het zo'n 50 minuten. Laatste 20 minuten continue boor en breekwerk. Moest wat bot weg en de kies moest gesplitst worden.
ik ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh heb wel zin in knakworstjes eigenlijk
Heb je die daar?quote:
quote:
Ik ben een verwende kut, want ik woonde op 3 minuten lopen. En mijn vader had me bij zulke afstanden gebrachtquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest 14 km heen en 14 km terug fietsen, start om 7.00 uur als ik het eerste uur moest beginnen. Op het einde supergetraind en kon dat binnen 3 kwartier (wel met wind mee).
quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een verwende kut, want ik woonde op 3 minuten lopen. En mijn vader had me bij zulke afstanden gebracht
Oh, dan misschien eieren met SPEKquote:
Dat welquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dan misschien eieren met SPEK
En windstil, dus het blijft ook hangen.quote:
Oh, die wind heb ikquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En windstil, dus het blijft ook hangen.
CornEtto's niet gezien maar magnum wel jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:09 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, hebben ze daar ook magnums en cornEtto's?
Cornholioquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:09 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, hebben ze daar ook magnums en cornEtto's?
'Nope.'quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
De traumahelikopter had er geen zin in kennelijk.
[ afbeelding ]
Daar ben ik net mee begonnen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
JAAAA SEIZOEN 6 VAN WHAT WE DO IN THE SHADOWS STAAT OP DISNEY+
Vlieg maar terug. Was even een schrikmomentje.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Er is ook een film vanquote:
Was toch gewoon de hik. Ze zijn al weer thuis:quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
Vlieg maar terug. Was even een schrikmomentje.
laat maar, is al doodquote:
quote:
Uit het raampje kijkend: "Nee, dat wordt toch niets meer. Tschüss!"quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
"What We Do in the Shadows" is available on Netflix, but only in certain countries. This is because streaming rights for movies and TV shows are often restricted by region due to licensing agreements.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook leukMaar nergens te streamen geloof ik.
Sorry, was mn lunch thuis vergetenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Was toch gewoon de hik. Ze zijn al weer thuis:
[ afbeelding ]
Ik zou die niet op de muur doen tho.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:21 schreef Ama het volgende:
![]()
Zo meeste tegels zitten al op de muur.Alleen de wc vloer nog.
Dus nergens te streamen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
"What We Do in the Shadows" is available on Netflix, but only in certain countries. This is because streaming rights for movies and TV shows are often restricted by region due to licensing agreements.
En apple tv.
Haha dat zijn andere tegeltjes.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou die niet op de muur doen tho.
Anderhalf uur?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:21 schreef datismijnmening het volgende:
Bam! In recordtijd de deur uit
Maar das niet de filmquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Staat op Gisnepkruisje
En 1 t/m 5 op Prime zo te zien.
Nee kloptquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook leukMaar nergens te streamen geloof ik.
Had ik vroeger, toen werd ik gekickt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je geen VPN voor je netflix? Wat ouderwets.
Dat is de seriequote:Op woensdag 8 januari 2025 10:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Staat op Gisnepkruisje
En 1 t/m 5 op Prime zo te zien.
Ja, ik heb wat posts gemist zie ik. Ik dacht dat het over het laatste seizoen van de serie ging.quote:
De serie kijk ik op primequote:Op woensdag 8 januari 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De BBC zendt hem soms 's avonds laat uit, zo heb ik hem ook gezien.
Als het moet, dan moet hetquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze smilie heb ik niet voor niets.Als je echt wil lukt het.
Naja voorlopig nog wel.
Van netflix of de vpn?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik vroeger, toen werd ik gekickt.
Het ging over de serie, ik heb daarom mijn bericht aangepastquote:
Hallo Brein. Ik heb hier een illegale IPTV gebruiker gevonden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Het ging over de serie, ik heb daarom mijn bericht aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |