SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Met kussentjes?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:10 schreef Ama het volgende:
Straks weer heerlijk in mijn warme bed liggen.
hoe is je keuken?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:10 schreef Ama het volgende:
Straks weer heerlijk in mijn warme bed liggen.
ik heb er 3quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon twee hoofdkussens ja, geen andere onzin.
Uhuh, een 'verspreking' ...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dimmy voelde CL en toen wilde Krekkie ook voelen, maar typte CE ipv CL
Ik 4quote:
Terwijl je waarschijnlijk gewoon weer een 10 hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
Loop met knikkende knieën weg van het tentamen. Ik heb niet het idee dat de angst veel beter wordt.
maar nu het is geweest kan je er niks meer aan veranderen toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
Loop met knikkende knieën weg van het tentamen. Ik heb niet het idee dat de angst veel beter wordt.
Ja een oneven aantal kussens voelt verkeerd ofzoquote:
snap ik ook wel..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een oneven aantal kussens voelt verkeerd ofzo
Ik slaap vaak met noch een even noch een oneven aantal kussensquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een oneven aantal kussens voelt verkeerd ofzo
Oh nee, deze niet. Want ik heb weer zoveel zitten twijfelen dat ik niet alles heb kunnen maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl je waarschijnlijk gewoon weer een 10 hebt
tenzij ej wat anders als kussen gebruikt: dat ligt toch hartstikke klote?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
oh 0 is blijkbaar toch even...
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
524 kcal verbrand met de work-out van vanavond. Er was een spelelement in verwerkt en blijkbaar word ik dan fanatiek. Persoonlijk record, mijn longen roken nu nog naffs.
Mag ik een muffin @:Nattekat ?
stand: +1000kcalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |