Nee terwijl ik hem wél de beste wensen heb gestuurdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:04 schreef Caland het volgende:
Rond oud en nieuw nog een DM gehad met de beste wensen
TS behoort duidelijk niet tot zijn vrienden. @:ggmm jij wel?
Misschien is @tong80 je per abuis vergeten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee terwijl ik hem wél de beste wensen heb gestuurd
Wtf
Dat moet haast welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is @:tong80 je per abuis vergeten.
Hij heeft 20 minuten geleden nog op zijn fb gepost zie ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:35 schreef Nielsch het volgende:
waar is @:tong80 gebleven?
hij heeft na 15 december niets meer gepost, daarvoor uiteraard dagelijks
is er iets gebeurd?
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Sadquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee terwijl ik hem wél de beste wensen heb gestuurd
Wtf
moet jij wetenquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik vond de FOK! servers al zo snel de laatste tijd.
Heb even een maandje tot 10 geteld.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:35 schreef Nielsch het volgende:
waar is @:tong80 gebleven?
hij heeft na 15 december niets meer gepost, daarvoor uiteraard dagelijks
is er iets gebeurd?
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Loopt dat topic nog. Van die estafette met stok zonder finish ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:04 schreef Grotetijd het volgende:
Gebeurt er hier niet al-tijd wel iets met Tong? Hij heeft het door z'n onnodige one-liner diaree altijd aan de stok met iemand.
Als ik iemand met opzet vergeet is dat niet per abuis.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is @:tong80 je per abuis vergeten.
Mooi. Kunnen we nu weer verder ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:48 schreef Ridocar het volgende:
Ik mis 'm niet hoor. Het is dat ik dit topic voorbij zie komen, maar anders had ik er nul aandacht aan besteed.
Wie ben jij nou weerquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:05 schreef Evangelion het volgende:
AIN'T IT FUNNY HOW IT IS?
YOU NEVER MISS IT TILL IT'S GONE AWAY
Pardonquote:
Tel tot 10 Tong, tel tot 10.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet
Het was genot zolang het duurde
Dat moet best lastig zijn, dat FOK! niet meer om jou draait.quote:
Bedankt voor de kick. Kun je dat dagelijks blijven doen ? Alvast bedankt. Truste..............quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:26 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat moet best lastig zijn, dat FOK! niet meer om jou draait.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:57 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, Tong80 is inderdaad een unieke persoonlijkheid! Hij heeft zo'n herkenbare stijl en weet echt de aandacht te trekken. Wat vind je het leukst aan hem? Zijn humor of misschien zijn scherpe opmerkingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |