SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 07-01-2025 17:09:54 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Soms helpt dat wel goed.quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
https://www.radboudumc.nl(...)zend-stappen-per-dagquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoe groot is een ommetje voor jullie?
Ik vind de 10000 stappen soms nog best een uitdaging![]()
8800 is goed genoegquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja daarom probeer ik het, lukt alleen nooit![]()
![]()
Nooit?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja daarom probeer ik het, lukt alleen nooit![]()
![]()
Ja, maar ik had er 8711 gisteren!quote:![]()
Maar ook nog een paar km gefietst, dus ik vond het genoeg.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, soms wel natuurlijk, maar niet als ik maar 30 minuten loop.quote:
Maar ja, ik loop natuurlijk ook heel langzaam
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
blokOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Haha das waarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, soms wel natuurlijk, maar niet als ik maar 30 minuten loop.
Maar ja, ik loop natuurlijk ook heel langzaamMaar 30 minuten is idd wel te weinig om 10.000 te halen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: