SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 07-01-2025 17:09:54 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Soms helpt dat wel goed.quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
https://www.radboudumc.nl(...)zend-stappen-per-dagquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoe groot is een ommetje voor jullie?
Ik vind de 10000 stappen soms nog best een uitdaging![]()
8800 is goed genoegquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja daarom probeer ik het, lukt alleen nooit![]()
![]()
Nooit?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja daarom probeer ik het, lukt alleen nooit![]()
![]()
Ja, maar ik had er 8711 gisteren!quote:![]()
Maar ook nog een paar km gefietst, dus ik vond het genoeg.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, soms wel natuurlijk, maar niet als ik maar 30 minuten loop.quote:
Maar ja, ik loop natuurlijk ook heel langzaam
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
blokOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Haha das waarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, soms wel natuurlijk, maar niet als ik maar 30 minuten loop.
Maar ja, ik loop natuurlijk ook heel langzaamMaar 30 minuten is idd wel te weinig om 10.000 te halen
![]()
Luilak Niet wandelen en nu ook al niet pratenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Das schrikken hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dan is de mooie zomer voorbij en gaat het vooral regenen en koud worden.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik had er 8711 gisteren!![]()
Maar ook nog een paar km gefietst, dus ik vond het genoeg.![]()
![]()
Druk.. ziekenhuis, Duitsland.. terug want motorolie was leeg.. weer naar Duitsland, tandarts, volgende maand krijg ik mijn prothese, even langs mijn oude werk.. jobcoach op bezoek gehad, telefonisch overleg met verpleegkundige ivm epilepsie van vrouw en kan nu voor het eerst vandaag ff een kwartiertje zittenquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Pfoe, dat kan je idd wel een druk dagje noemenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Druk.. ziekenhuis, Duitsland.. terug want motorolie was leeg.. weer naar Duitsland, tandarts, volgende maand krijg ik mijn prothese, even langs mijn oude werk.. jobcoach op bezoek gehad, telefonisch overleg met verpleegkundige ivm epilepsie van vrouw en kan nu voor het eerst vandaag ff een kwartiertje zitten![]()
![]()
Ja lekker hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
R.I.P DTS.![]()
Hoe was jouw dag, Jus?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Pfoe, dat kan je idd wel een druk dagje noemenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
En morgen weer ziekenhuis, boodschappen, ziekenhuis, auto ff wassen van binnen en buitenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Pfoe, dat kan je idd wel een druk dagje noemenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
De kinderkamer is klaar?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En morgen weer ziekenhuis, boodschappen, ziekenhuis, auto ff wassen van binnen en buiten
* gebrokenglas heeft niet alles meegekregen van de afgelopen tijd dus stelt gewoon maar de vragen...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beetje thee drinken, beetje trein reizen, beetje overleggen, beetje niksen, wat bolken af en toe....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, die is helemaal af, we moeten de laatste dingetjes nog wel halen zoals slaapzakjes en wikkeldoekenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De kinderkamer is klaar?
* gebrokenglas heeft niet alles meegekregen van de afgelopen tijd dus stelt gewoon maar de vragen...Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mooi, en een zorg minder.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, die is helemaal af, we moeten de laatste dingetjes nog wel halen zoals slaapzakjes en wikkeldoeken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat iddquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beetje thee drinken, beetje trein reizen, beetje overleggen, beetje niksen, wat bolken af en toe....En jouw dag ggg?
![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, naar kantoor gereist, koffie gedronken, een paar meetings gehad, koffie gedronken, soms nog een bakkie erbij, toen een middagwandelingetje, nog meer koffie gedronken, ten slotte nog een bakkie gepakt en toen weer op huis aan. En nu zit ik lekker thuis.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kleine alweer iets gegroeid of weet je dat nog niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat mag ook wel want zorgen zijn er genoegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je nog niet bolk moequote:
Met een bakkiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, naar kantoor gereist, koffie gedronken, een paar meetings gehad, koffie gedronken, soms nog een bakkie erbij, toen een middagwandelingetje, nog meer koffie gedronken, ten slotte nog een bakkie gepakt en toen weer op huis aan. En nu zit ik lekker thuis.
Ja ongelovelijk hè, wat een doorzettingsvermogen, die man....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ehhh. Even denken... Ja inderdaad, ik heb wel degelijk een kop koffie gepakt hier thuis.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O, dan moet je er snel mee stoppen, voordat het je helemaal verveeltquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo, ik kon bolken, maar niet zo intensief als JKquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ongelovelijk hè, wat een doorzettingsvermogen, die man....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O je staat al weer ver boven aan zie ik. Je kan best een beetje rustiger doen als je zelf zou willen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zellufquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dan moet je er snel mee stoppen, voordat het je helemaal verveelt![]()
![]()
* gebrokenglas mompelt wat en neemt een slok koffie.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja preciesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je staat al weer ver boven aan zie ik. Je kan best een beetje rustiger doen als je zelf zou willen.![]()
![]()
Dit zijn nog eens leuke prijsjes
HEEMSKERK - De winnaar van de hoofdprijs van de oudejaarstrekking van de Staatsloterij heeft zich gemeld. Het (halve) lot was gekocht bij CIGO Gelukszaak Bekker in Heemskerk.
Er zijn nu twee winnaars van ieder 15 miljoen euro belastingvrij die zich hebben gemeld bij de Staatsloterij. Het tweede halve lot, met lotnummer DR 16223, werd verkocht in de gemeente Bladel (Noord-Brabant). Omdat de winnaar uit Bladel online meespeelde, was hij/zij al bekend.
https://www.telegraaf.nl/(...)-op-rekening-gestortWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen hebben we weer een echo, vandaag was weer hartje luisteren, zag er deze keer prachtig uit.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kleine alweer iets gegroeid of weet je dat nog niet?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is ook geweldig, ben benieuwd naar de echo van morgenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Morgen hebben we weer een echo, vandaag was weer hartje luisteren, zag er deze keer prachtig uit.
Hoe is het met stoppen met roken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat goed, morgen gesprek met een coach in het ziekenhuis, das de tweede afspraakquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook geweldig, ben benieuwd naar de echo van morgen
Hoe is het met stoppen met roken?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Netjes, en je vrouw ook?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gaat goed, morgen gesprek met een coach in het ziekenhuis, das de tweede afspraakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed bezigquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gaat goed, morgen gesprek met een coach in het ziekenhuis, das de tweede afspraak![]()
![]()
Netjes, als je maar een goede stok achter de deur hebt dan komt het vast goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
de kleine heb ik op facebook zij werd morgen 40
bij de videos zijn ze 20 gewezen![]()
![]()
Goodjobquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gaat goed, morgen gesprek met een coach in het ziekenhuis, das de tweede afspraak![]()
Komen ze bij jou in de buurt optreden?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn van slowenien, gaan ook weer optreden nach nach 16 jaren zijn ze weer samen gekomen![]()
nee misschien in oostenrijk deze jaar irgendwoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Komen ze bij jou in de buurt optreden?![]()
Mien toentjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh het zou wel leuk zijn als je er heen kan gaanquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee misschien in oostenrijk deze jaar irgendwo![]()
![]()
oostenrijk is niet zo kleinquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh het zou wel leuk zijn als je er heen kan gaan![]()
Wat is mooier dan n hoeske mit n mooi lapke grond
Wat is beter dan de kunstmis, ja, dat wait ie da's strontThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En de slakken lach mie oetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mien waikachilde bonenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze man hequote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Moar da gift al'maal niks, want wie hold van mekaar!![]()
Alles goud tochThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben de king king king van de campingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Holadihee holadiehoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Moar da gift al'maal niks, want wie hold van mekaar!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van grunngers naar twentsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moebolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DeemtersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is jaman eigenlijk bekend buiten DeventerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dacht ik wel terecht ook welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou wel kunnen slapen nu, maar doe ik maar niet anders ben ik vannacht nog vroeger wakkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is ook niks idd. Dan nog maar even volhoudenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou wel kunnen slapen nu, maar doe ik maar niet anders ben ik vannacht nog vroeger wakker![]()
![]()
Ja zal wel moeten, zal mij zelf wel wakker houden met bolkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is ook niks idd. Dan nog maar even volhouden
Ja mij niet bolkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zal wel moeten, zal mij zelf wel wakker houden met bolken![]()
![]()
okquote:
Ik heb nog nooit zo genotenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoop dat je genoten hebt gisteren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alice who the fuck is aliceThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo genoten
MooizoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
Da's een website voor nerds, begrijp ik uit de naam?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:58 schreef mario390 het volgende:
nerderl. iptv werkt al tweede dag niet,30 euro weggegooid, 15 mails vandaag gezendet
Dan moeten daar wel genoeg mensen zitten die het probleem zo voor je kunnen oplossen.![]()
Dit is het momentoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Naar linksquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben de king king king van de camping![]()
Oprotten nuquote:![]()
R.I.P DTS.![]()
nee nederland hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's een website voor nerds, begrijp ik uit de naam?
Dan moeten daar wel genoeg mensen zitten die het probleem zo voor je kunnen oplossen.![]()
Totaal niet empathisch nonde juThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het dak dat gaat eraf.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
F5They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niks mis meequote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:11 schreef ToT het volgende:
1
[..]
[ afbeelding ]
Die is een beetje doof aan het worden van het rukken.![]()
Lekker hoor, zou ik ook wel kunnen..kak ook een beetje inquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Net weer liggen slapen. Gaaaap"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
fl 7,50....
Ja, wij Prijzen Hem steeds meer!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Deze man kent z'n klassiekersquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
fl 7,50....
Ja, wij Prijzen Hem steeds meer!![]()
![]()
Meer routine is wel beter voor je gemoedsrust en lichamelijke welbevinden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Net weer liggen slapen. Gaaaap![]()
![]()
Zullen we vroeg naar bed gaan?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker hoor, zou ik ook wel kunnen..kak ook een beetje in![]()
![]()
ja maar die vlindersquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Meer routine is wel beter voor je gemoedsrust en lichamelijke welbevinden.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik weet het maar ik weet ook dat een middagdutje er niet voor zorgt dat ik s avonds niet kan slapenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Meer routine is wel beter voor je gemoedsrust en lichamelijke welbevinden.:')![]()
Dat scheelt wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik weet ook dat een middagdutje er niet voor zorgt dat ik s avonds niet kan slapen
Maar rust, reinheid en regelmaat.....jeweetz.
Heb ik ook nooit wat aan gevonden, maar het scheelt wel.![]()
nouja, des te eerder is het zaterdag!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik weet ook dat een middagdutje er niet voor zorgt dat ik s avonds niet kan slapen![]()
![]()
En hoe sneller de dagen gaan, hoe sneller je oud en grijs bent en hoe eerder je dood gaat.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
nouja, des te eerder is het zaterdag!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Heb wel redelijk regelmaat. Moet wel weer vroeger op staan straks waarschijnlijk en dat is even wennen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat scheelt wel.
Maar rust, reinheid en regelmaat.....jeweetz.
Heb ik ook nooit wat aan gevonden, maar het scheelt wel.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
nouja, des te eerder is het zaterdag!
:')![]()
Ahhhh beter!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb wel redelijk regelmaat. Moet wel weer vroeger op staan straks waarschijnlijk en dat is even wennen.![]()
![]()
we tellen nu alleen maar af naar zaterdag voor @sinterklaaskapoentjequote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoe sneller de dagen gaan, hoe sneller je oud en grijs bent en hoe eerder je dood gaat.![]()
Alcohol is kankerverwekkend, en dat zou volgens experts op etiketten moeten staan
https://www.rtl.nl/nieuws(...)pakking-moeten-staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Ja duurt langquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef maily het volgende:
[..]
we tellen nu alleen maar af naar zaterdag voor @:sinterklaaskapoentje:')sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Al wel een slof condooms ingeslagen voor het komende weekend?
:')![]()
Yup, was ook op de Frontpage. Ik zei al: straks heb je een luxe fles Champagne om iets te vieren, en dan zie je een plaatje van een compleet verkankerde lever er op staan met reusachtige letters: "DRINKERS GAAN SNELLER DOOD!!!"quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
Alcohol is kankerverwekkend, en dat zou volgens experts op etiketten moeten staan
https://www.rtl.nl/nieuws(...)pakking-moeten-staansinterklaaskapoentje
![]()
Altijd weer die expertsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)pakking-moeten-staan:')![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, was ook op de Frontpage. Ik zei al: straks heb je een luxe fles Champagne om iets te vieren, en dan zie je een plaatje van een compleet verkankerde lever er op staan met reusachtige letters: "DRINKERS GAAN SNELLER DOOD!!!"
♡♡♡♡![]()
quote:quote:Op zondag 5 januari 2025 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja zie @:JustinK, kwart over is de tijd!![]()
![]()
Klassiekerquote:
Ali knipper twee keer met je ogen als je gedwongen bent dit te doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Uhmm ja ik moet er vandoorquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Okee okee, een normaal formaat pakje dan?:')![]()
ik heb veel loodvervuiling gehad dus
NWS / Europeanen dommer door loodvervuiling tijdens Romeinse RijkWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja, maar jij zei dat het kwart voor was, dat heb ik nu onthouden. Je gaat je mening toch niet weer wijzigen?quote:
![]()
Mini-ToT hier nu ineens: "Roken met een apparaat, ga je daar dood van?"
- "Je bedoelt vapen? Waar heb je dat gezien?"
"Hier op je verjaardagsfeestje deed iemand dat."Damn!
![]()
![]()
owwwww hou hem in de gaten hoor!!!!!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar jij zei dat het kwart voor was, dat heb ik nu onthouden. Je gaat je mening toch niet weer wijzigen?![]()
Het is kwart over, maar dat hield ik laatst niet vol, dus ging ik al om (iets over) kwart voor.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar jij zei dat het kwart voor was, dat heb ik nu onthouden. Je gaat je mening toch niet weer wijzigen?
Zo moeilijk is het toch allemaal niet?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Uhmm ja ik moet er vandoor![]()
!
![]()
Hopelijk geen leeftijdsgenootjequote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:20 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:20 schreef ToT het volgende:
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:22 schreef maily het volgende:
[..]
hopelijk waren er geen leeftijdsgenootjes op het feestje van @:ToTWe genoeg die zich zo gedragenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zitten hier niet in DTS, voor zover ik weet!![]()
![]()
Trekken mensen zich niets van aan. Dat zie je wel bij die fotos op rookwaarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, was ook op de Frontpage. Ik zei al: straks heb je een luxe fles Champagne om iets te vieren, en dan zie je een plaatje van een compleet verkankerde lever er op staan met reusachtige letters: "DRINKERS GAAN SNELLER DOOD!!!"Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd weer die ontkenners 😉quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Altijd weer die expertsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iets met verslavendquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Trekken mensen zich niets van aan. Dat zie je wel bij die fotos op rookwaar![]()
Ja zolang je er aan zit blijf je ontkennen. Net als met drankquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet voor iedereen verslavend, maar daar spelen weer andere dingen mee (hoort erbij, stoer doen, groepsdruk, etc)quote:![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wanneer je deel neemt aan het Dodetopicspel wees dan op uw hoede het kan verslavend zijn
quote:Er op klikkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik klik dit niet eens aan.
Dit is zo te zien bij d'r VMBO opgenomen?![]()
![]()
Waarom zeg je dit, nu heb ik ook geklikt!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:34 schreef ToT het volgende:
Okee okee, ik klik het toch ff aan, en Mini-ToT gelijk: "What the heeeeeeeeck?!?"![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit, nu heb ik ook geklikt!![]()
![]()
![]()
Geen woord aan gelogenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:38 schreef ToT het volgende:
"Aliens zijn eigenlijk altijd in hun blootje!"
Goeie conclusie van Mini-ToT!![]()
![]()
Nee ik doe het nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Klikkerdeklik
Het ging over poep en @hemarookworstquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Klikkerdeklik![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is geen alien!quote:
Maar nu snap ik wel waarom deze gelijk op stel en sprong verliefd is geworden!
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is geen alien!
Maar nu snap ik wel waarom deze gelijk op stel en sprong verliefd is geworden!
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: