SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Zometeen heel dit topic vol met alleen maar smileys:')![]()
Ongelooflijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zometeen heel dit topic vol met alleen maar smileys![]()
Bel de wouten!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!!sinterklaaskapoentje
![]()
Er waren wel maanden waar dit spel blijkbaar niet werd gespeeldquote::')![]()
Lekker rustig welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er waren wel maanden waar dit spel blijkbaar niet werd gespeeld![]()
Dat is gelukkig alweer een tijdje geleden.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van Mikeytt![]()
![]()
Echt hequote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van Mikeyttsinterklaaskapoentje
![]()
![]()
quote:
Maar de pret was van korte duur, ik moet nu naar de winkel. Dus de rust keert weer terug.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Rust?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar de pret was van korte duur, ik moet nu naar de winkel. Dus de rust keert weer terug.![]()
Ja, ik ben weer weg.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Volgend maand komt ze weer op tvquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Jussiequote:kom binnen in smileydiapoep zie ik
Ja er draait iemand doorquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jussiekom binnen in smileydiapoep zie ik
![]()
![]()
Hey Lovelyquote:
Muis van slag zo te zien Ze kan wel snel bolken binnen de 3 tot 4 secquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De regels veranderen tijdens het spelquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoef niet per se elke dag..vind ik zelf haha
![]()
![]()
Nee nee.. 30 dagen kan nog steedsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
De regels veranderen tijdens het spel![]()
Komt ook door stomme weer
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tussen de middag hier zonnetje hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee nee.. 30 dagen kan nog steeds![]()
Komt ook door stomme weer![]()
![]()
Toen had ik geen tijdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Tussen de middag hier zonnetje hoor"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
sexy doen de hele dagquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Werk.quote:
Ik ben gisteren begonnen met mn goede voornemen om heen of terug te lopen. Gister was terug lopen, dus morgen heen, en dan s avonds terug op mn fiets die nog op het werk staat
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ah ok..goede voornemen welen een slim idee om je fiets te laten staanquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Werk.
Ik ben gisteren begonnen met mn goede voornemen om heen of terug te lopen. Gister was terug lopen, dus morgen heen, en dan s avonds terug op mn fiets die nog op het werk staat
Ja dat is wel irritant vergeet het soms ook.al kan je wel instellen dat je een melding krijgtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vond het niet handig dat je m steeds zelf moest aanzetten. Vergat ik elke keer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik al twee vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik laat m'n telefoon wel stappen tellenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dat is wel irritant vergeet het soms ook.al kan je wel instellen dat je een melding krijgt![]()
![]()
euhhh dat was wel je target om het iedere dag te doenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoef niet per se elke dag..vind ik zelf haha
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Werk.
Ik ben gisteren begonnen met mn goede voornemen om heen of terug te lopen. Gister was terug lopen, dus morgen heen, en dan s avonds terug op mn fiets die nog op het werk staat![]()
![]()
![]()
Spelregels zijn veranderdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
euhhh dat was wel je target om het iedere dag te doen![]()
![]()
Niet ziedendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat kan ook..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik laat m'n telefoon wel stappen tellen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
1,50 gelopen pasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
True maar moet wel zin hebben en ik ga niet als het regentquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
euhhh dat was wel je target om het iedere dag te doen
Automatischquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik laat m'n telefoon wel stappen tellen![]()
![]()
Helpt die app je niet door je buiten te schoppen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
True maar moet wel zin hebben en ik ga niet als het regent![]()
Niet echt neequote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:24 schreef maily het volgende:
[..]
Helpt die app je niet door je buiten te schoppen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoe groot is een ommetje voor jullie?
Ik vind de 10000 stappen soms nog best een uitdaging
Goed hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:25 schreef maily het volgende:
[..]
Nou joepie.
En hoe is het met je weegschaal?
Lekker Pokémon go downloaden en pokémon vangen tijdens een wandeling.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gisteren nog gedaan!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker Pokémon go downloaden en pokémon vangen tijdens een wandeling.
30 min soms 40 min of 60 minquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoe groot is een ommetje voor jullie?
Ik vind de 10000 stappen soms nog best een uitdaging"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: