quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:46 schreef WitteIris het volgende:
[..]
25d is toch de creativiteitsvraag?
Wie verslaat:Ja ha ha ha ha, ik had ook al geprobeerd iets moois te verzinnen en wilde al een verzoek bij de gemeente indienen om het een officiële bijnaam te laten maken!SPOILER: 25dOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo mooi als die van jullie was het niet. Mocht ik echt r(e=a)delöös worden dan ga ik nog wel even aan de gang, Misschien kunnen we er met z'n allen, op Carlo na dan, een creativiteitsvraag van maken
Hebben ze bij de AIVD straks ook wat om te lachen toch?
[ Bericht 0% gewijzigd door CathyCathy op 09-01-2025 23:48:20 (dikke vingers) ]
Als je hem wel hebt opgelost, kan je nog prima tijd verdoen met creatief worden. Ik denk dat deze twee samen, goed zijn voor de vierde plek met 151 punten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:47 schreef CathyCathy het volgende:
[..]
Ja ha ha ha ha, ik had ook al geprobeerd iets moois te verzinnen en wilde al een verzoek bij de gemeente indienen om het een officiële bijnaam te laten maken!
Maar zo mooi als die van jullie was het niet. Mocht ik echt r(e=a)delöös worden dan ga ik nog wel even aan de gang, Misschien kunnen we er met z'n allen, op Carlo na dan, een creativiteitsvraag van maken
Hebben ze bij de AIVD straks ook wat om te lachen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CarloGPT 😆quote:Op donderdag 9 januari 2025 00:31 schreef Beerrend het volgende:
[..]
In de top 10 zitten meestal ook stervelingen. Of is iemand hier soms een hallucinerend taal model? Komen daar Carlo's hint vandaan
Als je dat moet vragen, zijn ze waarschijnlijk fout, want de laatste twee stappen bij 7d zijn het makkelijkst.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:30 schreef llamalama het volgende:
Zou ik bij iemand mogen nagaan of mijn tussens en tussentussens bij 7d goed zijn?
Ja alles wat ik zeg is kunstmatig!quote:
SPOILER: 22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:07 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ja alles wat ik zeg is kunstmatig!Je hints zijn wel matig, en kunst XDSPOILER: 22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:37 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Je hints zijn wel matig, en kunst XD
SPOILER: 7aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:39 schreef CarloV het volgende:
[..]Matig neem ik terug haha. Heb je onderSPOILER: 7aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoveel tijd over dat je gewoon van dit soort grapjes alvast klaar legt?![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:44 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Matig neem ik terug haha. Heb je onderJa ik begin straks aan mijn bingokaart voor je volgende opmerkingenSPOILER: 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoveel tijd over dat je gewoon van dit soort grapjes alvast klaar legt?![]()
Vooruit, die prijs gun ik je welquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:47 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ja ik begin straks aan mijn bingokaart voor je volgende opmerkingen
Ik doelde ook op de prijs voor de volle bingokaart hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:07 schreef CarloV het volgende:
[..]
Dat ik niks beters te doen heb, betekent niet direct dat ik klaar ben
Die heb ik weer even moeten herformatteren na deze opmerking!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:11 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Ik doelde ook op de prijs voor de volle bingokaart hoor
Oh, dus zó win je bingo! Gewoon je kaart aanpassen nadat de ballen al gevallen zijn...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:32 schreef CarloV het volgende:
[..]
Die heb ik weer even moeten herformatteren na deze opmerking!
Ja men denkt altijd dat het een geluksspel is, maar men vergeet dat er ook gewoon een strategie is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:18 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Oh, dus zó win je bingo! Gewoon je kaart aanpassen nadat de ballen al gevallen zijn...
Terwijl iedereen gewoon lekker loopt te bingoën, loop jij een beetje 4D te scharten qua strategie zeker.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:24 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ja men denkt altijd dat het een geluksspel is, maar men vergeet dat er ook gewoon een strategie is.
Breng ze nou niet op ideeën. Ik was juist zo blij met de makkelijke schartpuzzel dit jaar. Mijn teamgenoot kon hem daardoor veel sneller oplossen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:04 schreef Beerrend het volgende:
[..]
... 4D te scharten ....
Misschien een leuk idee voor een puzzel van volgend jaar
Scharten op een Klein bottle lijkt me wel grappig, maar ik kan nog niet eens schaken, dus neequote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:04 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Terwijl iedereen gewoon lekker loopt te bingoën, loop jij een beetje 4D te scharten qua strategie zeker.
Misschien een leuk idee voor een puzzel van volgend jaar
Na twee weken vastlopen had ik daar geen zin meer in. Ik ben geen top 10 kandidaat en mag blij zijn als ik in de bovenste helft zit, en het moet wel leuk blijvenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:16 schreef WitteIris het volgende:
En bij die vraag is het leuke er juist aan dat je tussentijds niet weet of je deelantwoorden goed zijn. Hij wordt wel heel makkelijk als je die kunt controleren tussendoor.
Wel een zeer vermakelijke puzzel naar mijn mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |