SPOILER: 4597-4576Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dood topic genot.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 13 januari 2025 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren een poging gedaan tot aantonen dat zelfs de ultieme lijstjesnerd die daarnaast IT'er is, een wiskundige studie heeft gedaan en als grootste hobby bordspellen heeft toch een poging kan doen tot socializen, maar vandaag weer naar de orde van de dag: Nummers in semi-willekeurige volgorde neerzetten die af en toe wel ergens op slaat.
4600 Kaoma - Lambada
Ja, een van de minder fijne zomerhits. Echt wel te vaak gehoord en er is iets met de stemmen in dit liedje. Het kan niet elke dag feest zijn, natuurlijk. En ja, we zullen wel nooit weten waar dat zebrahondje nou voor is. Van 1999 tot 2003 stond dit erin, 731 was de hoogste positie.
4599 Yes - Close To The Edge
Volgens mij is dit de laagste in mijn lijst die wel eens lijsten als de MuMeladder en de Verrukkelijke 500 heeft gehaald. De mening dat het een goed nummer is, is echter totaal niet unaniem, ik lees geregeld dat dit vervelende priegelprog is en gisteren nog hoorde ik ook hier een daar wat klachten. Ik ben best wel van de progrock en Yes heeft 2 echt prima Top 2000-klassiekers gebracht naast de Trevor Horn-plaat, maar deze is het niet voor mij. Ik word hier heel zenuwachtig van. Het nummer bestaat uit vier delen. Het laatste deel vind ik prima, maar, deel 1 en 3 zijn nogal chaotisch en dat kan mijn brein blijkbaar niet aan. In 2000 stond dit er al in, maar daarna moest Yes vier jaar op het strafstoeltie plaatsnemen - het hoorde niet in de Top 2000 extreem oude stijl. In 2005 kwam men daarop terug, maar het nummer zal vast vaak 'toevallig' in de nacht hebben gezeten en werd vaak in korte versie gedraaid. Wel jaren rond plaats 600, maar tussen 2015 en 2018 gingen er 1000 plaatsen af. Dat is al jaren de regio voor deze plaat.
4598 Racing Cars - They Shoot Horses Don't They?
Een zaagnummer van Britse makelij. Dit is wat mij betreft echt veel te traag. Zang is prima, maar het is softrock van de meest slaapverwekkende soort. In 1999 stond dit op 1673 en in 2001 en 2002 was dit goed voor en plekje bij de onderste 100.De grootste schok is toch wel dat er al zoveel nummers geweest waren voordat DC Lewis kwam. Zou Lunchmoney trouwens zijn kleinzoon zijn?SPOILER: 4597-4576Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dood topic genot.All Day I Dream About Stemlijsten
Klopt, maar het is wel door dreetje (en later een van de miljoen miljard musicals) dat dat gestegen is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 03:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kleine Jongen heeft verder natuurlijk weinig met Dreetje te maken, die was toen nog lang niet geboren.
Haha de voorbeelden die jij noemt zijn niet best, maar ben wel met Mex eens dat er veel erger in de lijst te vinden is.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb toch ook nog wel een aantal platen die bij mij sowieso bij de onderste 50 zouden staan niet langs zien komen. In ieder geval:
Meau - Dat Heb Jij Gedaan
Maaike Ouboter - Dat Ik Je Mis
Claudia de Breij - Mag Ik Dan Bij Jou
Eigenlijk alles in de categorie Nederlandstalige vrouwelijke emoterreur trekt Mex duidelijk beter dan ik.
Oh, en Auto Vliegtuug van Rowwen Heze staat ook nu al sowieso een paar honderd plaatsen te hoog. Als die gast het woord 'boot' probeert uit te spreken denk ik dat hij aan het kotsen is geraakt van teveel Brand bier en moet ik zelf ook bijna kotsen.
3 van de 4 komen denk ik binnen 2 weken wel langs ja, eentje staat bij mij wel nog nét iets hogerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Haha de voorbeelden die jij noemt zijn niet best, maar ben wel met Mex eens dat er veel erger in de lijst te vinden is.
quote:Op maandag 13 januari 2025 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren een poging gedaan tot aantonen dat zelfs de ultieme lijstjesnerd die daarnaast IT'er is, een wiskundige studie heeft gedaan en als grootste hobby bordspellen heeft toch een poging kan doen tot socializen, maar vandaag weer naar de orde van de dag: Nummers in semi-willekeurige volgorde neerzetten die af en toe wel ergens op slaat.
4600 Kaoma - Lambada
Ja, een van de minder fijne zomerhits. Echt wel te vaak gehoord en er is iets met de stemmen in dit liedje. Het kan niet elke dag feest zijn, natuurlijk. En ja, we zullen wel nooit weten waar dat zebrahondje nou voor is. Van 1999 tot 2003 stond dit erin, 731 was de hoogste positie.
4599 Yes - Close To The Edge
Volgens mij is dit de laagste in mijn lijst die wel eens lijsten als de MuMeladder en de Verrukkelijke 500 heeft gehaald. De mening dat het een goed nummer is, is echter totaal niet unaniem, ik lees geregeld dat dit vervelende priegelprog is en gisteren nog hoorde ik ook hier een daar wat klachten. Ik ben best wel van de progrock en Yes heeft 2 echt prima Top 2000-klassiekers gebracht naast de Trevor Horn-plaat, maar deze is het niet voor mij. Ik word hier heel zenuwachtig van. Het nummer bestaat uit vier delen. Het laatste deel vind ik prima, maar, deel 1 en 3 zijn nogal chaotisch en dat kan mijn brein blijkbaar niet aan. In 2000 stond dit er al in, maar daarna moest Yes vier jaar op het strafstoeltie plaatsnemen - het hoorde niet in de Top 2000 extreem oude stijl. In 2005 kwam men daarop terug, maar het nummer zal vast vaak 'toevallig' in de nacht hebben gezeten en werd vaak in korte versie gedraaid. Wel jaren rond plaats 600, maar tussen 2015 en 2018 gingen er 1000 plaatsen af. Dat is al jaren de regio voor deze plaat.
4598 Racing Cars - They Shoot Horses Don't They?
Een zaagnummer van Britse makelij. Dit is wat mij betreft echt veel te traag. Zang is prima, maar het is softrock van de meest slaapverwekkende soort. In 1999 stond dit op 1673 en in 2001 en 2002 was dit goed voor en plekje bij de onderste 100.Nu al de vliegerSPOILER: 4597-4576Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dood topic genot.![]()
Volgende karaoke doe ik hem gewoon weer hoor![]()
Is gewoon een lief jaren 60 liedje inderdaad. Niet veel bijzonders, maar m.i. moet er nog veel slechters komen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:27 schreef MielMonteur het volgende:
Winchester Cathedral is gewoon goed
Heb het teruggeluisterd en wel echt kitsch hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:19 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Is gewoon een lief jaren 60 liedje inderdaad. Niet veel bijzonders, maar m.i. moet er nog veel slechters komen.
Heb het ook weer eens opgezet (was jaren geleden dat ik het gehoord had), ik snap de irritatie wel. De uitvoering is slechter dan het liedje. En het liedje is niet veel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:11 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Heb het teruggeluisterd en wel echt kitsch hoor.
Maar wel een leuk beeld voor een nostalgiecyclus, zoals we nu nog 60's inspired muziek horen.
SPOILER: 4572-4551Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wel het laatste blokje waarbij ik echt denk 'ughhh'. Hierna komt er nog wel een hoop matigheid, maar niet meer veel nummers waarbij ik heel snel wegzap als het op mijn autoradio komt. Zo af en toe zit er nog wel een tussen, want soms vind je een nummer slecht maar komisch en soms werkt het juist op je zenuwen en die afweging is niet 1 op 1 in zo'n lijstje te vangen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het lachen om pure bagger is geweest ja, dat zijn nu incidentele nummers die ik om redenen niet zo vervelend vind als de meesten. We komen nu bij irrelevante oude meuk en irrelevante hitjes en nummer 26 van artiest x, het is net de top 2000quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:09 schreef Tussle266 het volgende:
Als de jeugd lucht krijgt van je mening over Oceaan dan zou ik maar vast een ander nummer en adres regelen. Verder voelt dit wel als het begin van een hele lange fase van misschien wel 1500 nummers die qua kwaliteit heel dicht bij elkaar gaan liggen, denk ik?
Dat, maar het is ook gewoon dat het elk. jaar. weer. zo vaak gedraaid wordt rond de kersttijd. Ik ben iets van twee weken voor eerste kerstdag al helemaal klaar met dat nummer. Een van de weinige nummers waar bij de eerste noten al een enorme dosis irritatie bij mij wordt opgewekt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:14 schreef Eightyone het volgende:
Mariah Carey traint m'n zapreflexen iig goed, jaar na jaar.
Als dat jaarlijkse filmpje van haar weer verschijnt, met dat zowat als een dreigement klinkende "it's tíííí-hííííme" (je hoeft er niet eens naar te zoeken om er tegenaan te lopen, het komt gewoon in luchtige lulprogramma's op tv), druk ik zowat een kussen tegen m'n hoofd van ellende.
Gemaakte blijheid, inderdaad. Vreselijk, dat gejubel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |