Weten we meteen de reden, lui varken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al even niet meer naar de gym geweest maat. En deadliften is al helemaal lang geleden
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag door mijn rug gegaan. Ook heel pijnlijk
Wij moeten straks alweer op het veld voetballen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:36 schreef Caland het volgende:
Het is zaterdagochtend en niemand wordt gespaard hier
Heerlijk man. Ik heb de hoop een beetje verloren dat ik dit seizoen nog op het veld staquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij moeten straks alweer op het veld voetballen.
Ik vind dit eigenlijk wel wat te koud, ben wel wat een mietje wat dat betreft.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk man. Ik heb de hoop een beetje verloren dat ik dit seizoen nog op het veld sta
Ik vond dit altijd wel perfect, alles boven de 20 graden trek ik juist niet zoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk wel wat te koud, ben wel wat een mietje wat dat betreft.
Maar als ik jou dan hoor dan ben ik blij dat ik kan ballen.
En terwijl je die posts aan het tikken was, was ik bezig met een lekkere blonde Duitse stoot ballen. Zo hebben we allemaal onze eigen hobby's.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:51 schreef KingRoland het volgende:
heb mij weer eens laten gaan in POL @:flitsbezorger
Vieze moffenhoer!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:15 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
En terwijl je die posts aan het tikken was, was ik bezig met een lekkere blonde Duitse stoot ballen. Zo hebben we allemaal onze eigen hobby's.
Ho ho, ik heb in meerdere landen gewerkt en gewoond en ik heb mij altijd aangepast aan de lokale gebruiken (srs)! Maar mijn Nederlandse accent is bijna verdwenen uit mijn Duits, dus zo ver zit je er niet naast.quote:
Broodje knak.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Iets Italiaans.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bovver mag vaag doen.quote:
avgquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wanneer was je gestopt?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
avg
Ik ben weer aan het sporten dus ik eet weer gezond!
Geniet er lekker van maat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Spaghetti Carbonara is het geworden!
In het warme Barcelona.
heb je na zo'n wilde nacht niet behoefte aan een avondje bank?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:25 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Geniet er lekker van maat.
Even currywurst en pommes op straat gegeten voordat ik verder ga naar een huisfeestje @:Drizzt_DoUrden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |