SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goed bezig roos!!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Net door de regen mn kind naar school gebracht en zo door de regen naar tandarts
De leef![]()
![]()
Mja je moet ze zelf in elkaar zetten en opwarmen .....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
¤4.75 voor 4 hotdogs in dit pakket, tegenwoordig kost een verse bij hema 1 hotdog ¤3,00
Zie nu het plaatje op de verpakking![]()
![]()
![]()
Zit er zo'n Ikea-achtige handleiding bij om uit te leggen hoe je ze in elkaar moet zetten?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:38 schreef maily het volgende:
[..]
Mja je moet ze zelf in elkaar zetten en opwarmen .....![]()
![]()
Een soort bouwpakketquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:38 schreef maily het volgende:
[..]
Mja je moet ze zelf in elkaar zetten en opwarmen .....
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Plaatje gezien?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit er zo'n Ikea-achtige handleiding bij om uit te leggen hoe je ze in elkaar moet zetten?![]()
![]()
![]()
Zellufquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
Maar die hotdog zijn wel lekker van de hema![]()
![]()
Nee ik verkeer graag in zalige onwetendheid
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik ga naar tandarts want ik heb pijn. Tandarts onderzoekt maakt fotos. Kan niks vinden. Je gebit ziet er goed uit. 50 euro lichter en ik ben geen steek verder. Heb wel hotdogs nu.![]()
Geniet van de hotdogs dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:16 schreef roos94 het volgende:
Ik ga naar tandarts want ik heb pijn. Tandarts onderzoekt maakt fotos. Kan niks vinden. Je gebit ziet er goed uit. 50 euro lichter en ik ben geen steek verder. Heb wel hotdogs nu.
Hopelijk is de pijn snel over, je weet iig nu wel dat het geen gaatje is.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Raaarrrr ....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:16 schreef roos94 het volgende:
Ik ga naar tandarts want ik heb pijn. Tandarts onderzoekt maakt fotos. Kan niks vinden. Je gebit ziet er goed uit. 50 euro lichter en ik ben geen steek verder. Heb wel hotdogs nu.
Eet smakelijk!![]()
![]()
Vind ik ook. Ze zegt na het vullen van diep gaatje kan er pijn ontstaan. Het is ook die kies waar pijn zit. Heb in september gaatje gevuld. Dan krijg ik nu toch opeens niet pijn.. naja ze zegt je gebit ziet er prachtig uitquote:![]()
Griepje in aantochtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:16 schreef roos94 het volgende:
Ik ga naar tandarts want ik heb pijn. Tandarts onderzoekt maakt fotos. Kan niks vinden. Je gebit ziet er goed uit. 50 euro lichter en ik ben geen steek verder. Heb wel hotdogs nu.![]()
hema hotdog kit?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:16 schreef roos94 het volgende:
Ik ga naar tandarts want ik heb pijn. Tandarts onderzoekt maakt fotos. Kan niks vinden. Je gebit ziet er goed uit. 50 euro lichter en ik ben geen steek verder. Heb wel hotdogs nu.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb al paar weken pijn zwijnquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vandaar dat je tandpijn hebt, niffo, je weerstand is nu kut waardoor je dat voelt, drerrie![]()
ben wel viesdik genoeg om alle 4 hotdogs van die kit in een keer op te etenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Niks afwachten zegt ze. Ze ziet niks ze zegt ik kan niks doenquote:
:')![]()
Ik had sinds vorige week griep zemmelquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Omdat je griep had, varken![]()
Dat laatste is wel mooiquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet geweldig. Maar tegelijk verliefd.![]()
![]()
Sinterklaas is jaaaarig waaaakkkkkeeeerrrrrrquote:
Sleep hem uihuit zijn bed
Zet hem aan zijn tafel
Met koffie, versgezet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef maily het volgende:
[..]
Sinterklaas is jaaaarig waaaakkkkkeeeerrrrrr
Zet hem aan zijn tafel
Met koffie, versgezet![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Zit idd aan de koffiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef maily het volgende:
[..]
Sinterklaas is jaaaarig waaaakkkkkeeeerrrrrr
Zet hem aan zijn tafel
Met koffie, versgezet
Dat houdt elkaar een beetje in evenwicht?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet geweldig. Maar tegelijk verliefd.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Straks lunchen ontbijten met moeder en een stukje wandelen wrs:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja wel een beetjequote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:42 schreef maily het volgende:
[..]
Dat houdt elkaar een beetje in evenwicht?
Ik ontbijt met brood of havermoutquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Straks lunchen ontbijten met moeder en een stukje wandelen wrs![]()
![]()
Gezellieeeequote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Straks lunchen ontbijten met moeder en een stukje wandelen wrs![]()
bij de hema?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Straks lunchen ontbijten met moeder en een stukje wandelen wrsUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Ja, omdat je voordat je griep had een kutweerstand had, coďtale foutquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik had sinds vorige week griep zemmelsinterklaaskapoentje
![]()
Gewoon thuis. En dan gaat ze zeggen dat ik moet opruimen wat ik dan wel ga doenquote::')sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:38 schreef hemarookworst het volgende:
ben wel viesdik genoeg om alle 4 hotdogs van die kit in een keer op te eten
Ook lekker!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik regelmatig warm met eten van vorige avond![]()
![]()
Verliefd zijn is veel leukerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet geweldig. Maar tegelijk verliefd.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Is het zeker. Zolang het ook van de andere kant komt.quote::')![]()
Helpt ze dan ook een handje mee?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon thuis. En dan gaat ze zeggen dat ik moet opruimen wat ik dan wel ga doenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja, anders is het kutquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is het zeker. Zolang het ook van de andere kant komt.
@Harrie zie, weer wat haat-liefde
Iedereen mag toch bij jou komen eten?quote:
Zo lang ze een handje meehelpen
It could have been much worse, but it should have been better 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Anders zou ik me nog rotter voelenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, anders is het kut
@:Harrie zie, weer wat haat-liefde:')![]()
Ja, ik ken hetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Anders zou ik me nog rotter voelen![]()
Maar vooralsnog zijn de voortekenen positief voor jou
Niet iedereenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen mag toch bij jou komen eten?
Zo lang ze een handje meehelpen![]()
![]()
![]()
En dat doe je dan ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon thuis. En dan gaat ze zeggen dat ik moet opruimen wat ik dan wel ga doen![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Jawel.quote:Gelukkig welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ken het![]()
Maar vooralsnog zijn de voortekenen positief voor jou
Ja, maar ik heb hier zelf nog genoeg op te ruimen.quote:
Ik heb ook visite nodig!
Wisselen we het afquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hier zelf nog genoeg op te ruimen.
Ik heb ook visite nodig!![]()
![]()
ik zie hetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, anders is het kut
@:Harrie zie, weer wat haat-liefde![]()
Idemquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb net heerlijk gepoept, zo net voor de pauze![]()
Het is dus gewoon heel normaal om een haat-liefde verhouding met de liefde te hebbenquote:
Was je lekker je beef aan het jerken ja?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Same, op een klein zakje beef jerky na die ik net gehaald heb.
Was wel lekker.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Is jouw dag en beetje te doen tot nu toe?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Was wel lekker.:')![]()
Ga maar @roos94 achterna en eet maar een hema hotdogquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Was wel lekker.Uw ADH vitamine Worst
Lekker de meat beatenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was je lekker je beef aan het jerken ja?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was je lekker je beef aan het jerken ja?![]()
![]()
![]()
Eerst naar de tandarts!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga maar @:Roos94 achterna en eet maar een hema hotdog![]()
![]()
Wat druk en chaotisch, met wat onverwachte dingen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is jouw dag en beetje te doen tot nu toe?
Ik probeer wat structuur te krijgen en ben wat aan het opruimen en schoonmaken hier.
Daarzo?![]()
![]()
Jepquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is dus gewoon heel normaal om een haat-liefde verhouding met de liefde te hebbenhet is me inmiddels duidelijk wat je bedoelde
![]()
![]()
Vrouwen bepalen seksueel grensoverschrijdend gedrag VAAK op basis van aantrekkelijkheid van de man!
Van threads
Hier een voorbeeld:
Twee dames op de middelbare school bij mij in de klas gingen klagen over dat onze economie docent een vieze griezel en pedo is, omdat hij altijd dichtbij ze kwam en soms lichtjes aanraakte. Daarna stelde ik de vraag “en meneer Wielaerd dan(gymdocent) hij doet precies hetzelfde.”
Ze reageerden met “ja maar hij is focking lekker hij mag wel meer dan dat doen.”They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Zit nog aan mijn ochtendkoffie. Zo maar eens mijn keuken opruimenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat druk en chaotisch, met wat onverwachte dingen.
Ik probeer wat structuur te krijgen en ben wat aan het opruimen en schoonmaken hier.
Daarzo?:')![]()
Water is natquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vrouwen bepalen seksueel grensoverschrijdend gedrag VAAK op basis van aantrekkelijkheid van de man!
Van threads
Hier een voorbeeld:
Twee dames op de middelbare school bij mij in de klas gingen klagen over dat onze economie docent een vieze griezel en pedo is, omdat hij altijd dichtbij ze kwam en soms lichtjes aanraakte. Daarna stelde ik de vraag “en meneer Wielaerd dan(gymdocent) hij doet precies hetzelfde.”
Ze reageerden met “ja maar hij is focking lekker hij mag wel meer dan dat doen.”![]()
Luxe. Ik moet de hele week werken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
morgen vrij, heerlijk dat niet werken op de woensdag
Ik ben ook zo'n ouwe griezelquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van threads
Hier een voorbeeld:
Ze reageerden met “ja maar hij is focking lekker hij mag wel meer dan dat doen.”![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Andersom geldt dat voor mannen waarschijnlijk net zo, een lelijke gnoom weren ze vast ook eerder af dan een mooie damequote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van threads
Hier een voorbeeld:
Ze reageerden met “ja maar hij is focking lekker hij mag wel meer dan dat doen.”It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Every hole is a goalquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Andersom geldt dat voor mannen waarschijnlijk net zo, een lelijke gnoom weren ze vast ook eerder af dan een mooie dame![]()
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Lovelyquote:
Assiequote:
Amyquote:
Jussiequote:![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
In het Dodetopicspel, zo spannend en vrij,
Waar de woorden dansen, als een levendig verhaal erbij.
Een spel van strategie, met elke zet die je doet,
Wie zal er overleven? Wie gaat eraan in zijn moed?
Met vrienden aan tafel ontstaat er altijd strijd,
Bij elk geheim dat verschijnt is niemand meer veilig.
Lachen en gieren om wat iedereen zegt;
Maar let goed op! De doden wachten echt!
De spanning stijgt terwijl de rollen zich ontvouwen,
Welk tactisch meesterbrein kan hier gaan winnen zonder te verhullen?
Dus kom samen voor plezier tijdens dit spannende festijn,
Het Dodetopicspel laat ons nooit alleen maar fijn!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: