Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Beetje britt gevoelquote:Op maandag 6 januari 2025 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Jemig Senna wat een stom mokkel ben je toch.
Ja godsamme dat werd tijd , dat dooie mormel heeft lang genoeg de lullen uit de boom gekekenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:53 schreef wolffie het volgende:
Kijk dat vind ik nou leuk Demi gaat los😁
Daar zeg je eens wat, dat heeft hij idd ooit gezegd. Maar die twee lullen best vaak met elkaar tot in de vroege uurtjes, dat zag er wel uit dat ze een klik hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:26 schreef kater1 het volgende:
Nou, ik heb zo mijn bedenkingen over de kus. Michali kwam binnen met een en al afkeer van El Che. Ook een beetje raar als je iemand nooit echt gezien hebt. En zijn manier van het ultieme El Che pesten is Demi versieren. Dus het zou erg vervelend voor Demi zijn dat ze hem echt leuk vind maar dus alleen maar gebruikt wordt.
Hij heeft het in het begin tegen zowat iedereen gezegd. Dus die lange gesprekken met Demi vertrouwde ik ook al nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zeg je eens wat, dat heeft hij idd ooit gezegd. Maar die twee lullen best vaak met elkaar tot in de vroege uurtjes, dat zag er wel uit dat ze een klik hebben
Ja scherp dat was ik helemaal vergeten, maar dan ben je wel een onwijze eikel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:31 schreef kater1 het volgende:
[..]
Hij heeft het in het begin tegen zowat iedereen gezegd. Dus die lange gesprekken met Demi vertrouwde ik ook al niet
Ja precies.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja scherp dat was ik helemaal vergeten, maar dan ben je wel een onwijze eikel.
En ze hangt er ook vol in hè. Er is geen wegkomen bij voor hem. Het was een kwestie van wachten op de juiste man want de behoefte was er wel blijkbaar.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. Miegalie hep beet![]()
[ afbeelding ]
Zegt ie maagtransplantatie voor de top 5quote:Op maandag 6 januari 2025 23:57 schreef freaky40 het volgende:
Lekker voor de Vossen 2x winst en een zure stampvoetende kleuter die Fleuris heet had het nakijken, 'Oh yeaaah!'
Ik het Deem van harte, ze heeft er idd lang op moeten wachten ze kan nu lekker los met een échte ventquote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:45 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
En ze hangt er ook vol in hè. Er is geen wegkomen bij voor hem. Het was een kwestie van wachten op de juiste man want de behoefte was er wel blijkbaar.
Ze is nog nooit volledig los gegaan op een echte ventquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik het Deem van harte, ze heeft er idd lang op moeten wachten ze kan nu lekker los met een échte vent
Ze lijkt klaar om oerhollands uit elkaar te worden getrokken. En ik hoop dat Che mag meegenieten van de ketsgeluiden tegen haar billen, terwijl Migeili haar achterlangs pakt, aan haar haren trekt en ze in de haaien slaapkamer "geef me straf papi" kreunt. Er is immers nog een bedje vrij daar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is nog nooit volledig los gegaan op een echte vent
Dus meer dan dit zal het niet worden
Ik heb niet dat gevoel. Denk dat Michali serieus Demi leuk vindt en oprecht is. Vind het ook wel een leuk stel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:26 schreef kater1 het volgende:
Nou, ik heb zo mijn bedenkingen over de kus. Michali kwam binnen met een en al afkeer van El Che. Ook een beetje raar als je iemand nooit echt gezien hebt. En zijn manier van het ultieme El Che pesten is Demi versieren. Dus het zou erg vervelend voor Demi zijn dat ze hem echt leuk vind maar dus alleen maar gebruikt wordt.
Hij heeft dit ook tegen Demi gezegd, op de slaapkamer. Toen zei ze nog lachend dat Jason dat ook wat overdreven deed om El Che te pesten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:26 schreef kater1 het volgende:
Sowwwwquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:29 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Ze lijkt klaar om oerhollands uit elkaar te worden getrokken. En ik hoop dat Che mag meegenieten van de ketsgeluiden tegen haar billen, terwijl Migeili haar achterlangs pakt, aan haar haren trekt en ze in de haaien slaapkamer "geef me straf papi" kreunt. Er is immers nog een bedje vrij daar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]Wel eindelijk 2025 daar, hier zitten we al weer bijna in de kort broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
We gaan nog even verderquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:38 schreef Soury het volgende:
Vervelend wijf, heel drama maken en dan zeggen maar maakt niet uit. En weer door zeiken, en weglopen
Je kunt ook een SL gaan kijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben snel klaar met een hele uitzending Floor&Sen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |