quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Voor het zingen de kerk uit?quote:
Oosten en een instrument klaarquote:Op maandag 6 januari 2025 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
redactie dacht beide een muziekinstrument dus een match?
Zij houdt wel van blazenquote:
Ja…..quote:Op maandag 6 januari 2025 20:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Voor het zingen de kerk uit?
Gelukkig is er dan Edwin als troostquote:Op maandag 6 januari 2025 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Weggestolen als kind en daarna hier dakloos, dan heb je wel echt pech
Samen springen, arme meid.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:03 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan Edwin als troost
Ding dingquote:Op maandag 6 januari 2025 20:04 schreef Felagund het volgende:
Deze valt op mannen toch? Of komt hij uit Limburg?
Wachten op wat is je lievelingsdier en kleur genotquote:Op maandag 6 januari 2025 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
broers zussen vraag en het voorgerecht staat nog niet eens op tafel. Alarm alarm
Roodbont of zwartbont?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:07 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Wachten op wat is je lievelingsdier en kleur genot
Ze is zijn antidepressivaquote:Op maandag 6 januari 2025 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij kan wel eens opfleuren van haar
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:12 schreef Benny het volgende:
Deze man lijkt op Bill van "Wie is het?!"
Ze moeten hem het concept tondeuse eens uitleggenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:14 schreef Dutch_view het volgende:
Apart figuur die Dimitri, om de 3 weken naar de kapper met z'n kale klets
Doe het zelf dan.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:17 schreef Poefbank het volgende:
Ik gun die griet een leuke kerel. Dat ze maar eens goed uitelkaar getrokken mag worden.
Die Aniek? Die zou echt superknap zijn met 10 kilo minder boh.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:17 schreef Poefbank het volgende:
Ik gun die griet een leuke kerel. Dat ze maar eens goed uitelkaar getrokken mag worden.
Kerel noemt haar de hele tijd "meisje" ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:32 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een gekibbel tussen deze twee
Tiny en Lau achtige toestanden
En een plofkopquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:41 schreef Dutch_view het volgende:
Deze jongen heeft hele bijzondere wenkies
Was dat die kale man?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:57 schreef Dutch_view het volgende:
Loodgieter die meer naar zijn bord kijkt dan naar zijn date
Al geef ik hem mss geen ongelijk
Enige die ik kans geef is dit koppel met 9 maanden verschil.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:09 schreef Dutch_view het volgende:
Ik weet niet wat het is vanavond, maar er zit totaal geen kleur of smaak aan de kandidaten
Nee
Nee
Nee
Nee
Alvast voor straks
Dat vonden ze zelf gelukkig wel!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:17 schreef Dutch_view het volgende:
Deze humor is zo niet leuk![]()
![]()
Heel snel vergeten deze aflevering
Die waren echt superleuk om te kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:18 schreef Dutch_view het volgende:
aah de Fok!-ers zijn dus een stelletje![]()
dat ontplofte kapsel doet het hem ook niet.quote:
Zou het bij een sollicitatie niet aan hem aanraden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:29 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat ontplofte kapsel doet het hem ook niet.
O, filmacademie, laat maar.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:30 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Zou het bij een sollicitatie niet aan hem aanraden.
Commentaar op woordgrappen zelfs, teleurstellend.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:36 schreef Evangelion het volgende:
En dan commentaar hebben op de humor van anderen
En toch zit ie daar, hahaquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:38 schreef Dutch_view het volgende:
Deze langharige tekkel kan echt niet
Past niet op een krukje aan de bar?quote:
Daar lijkt het wel op, mis alleen de prullenbak nog.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hij deed me denken aan Oscar uit Sesamstraat.
Maar die heeft geen snor. Gewoon vacht.
Vies als je iemands mond niet kan zienquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hij deed me denken aan Oscar uit Sesamstraat.
Maar die heeft geen snor. Gewoon vacht.
vond het er niet zo netjes uit zien. Wist ook niet dat die dingen er tegenwoordig nog in zatenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:50 schreef cherrycoke het volgende:
ik had die elastiekjes van de beugel niet in gedaan voor de date, eventueel na het eten in doen ofzo.
Ik heb ze ook gehad, helaas hebben de 4 omhulsels van de beugel mijn 4 kiezen kapot gemaakt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:51 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
vond het er niet zo netjes uit zien. Wist ook niet dat die dingen er tegenwoordig nog in zaten
Heel afstandelijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:53 schreef Dutch_view het volgende:
Die haais lijken me niet echt een chemie hebben
Dat was schijnbaar ook nog veel meer eerst.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was schijnbaar ook nog veel meer eerst.
Is een actquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:57 schreef DKUp het volgende:
Hij kijkt ook heel eng.
Wel een aardige jongen.
Dat kan, zien we steeds vaker gebeurenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:57 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Is een act
Snijdt je keel door in je slaap
een keer is leuk, twee keer wellicht ook maar bij de derde keer heb ik het wel gezien in een pretparkquote:
Matig opgelet, welke van de twee?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:59 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk is het een mets vrienden en vriendinnen van de show
Christen
Oh oh oh
Bijna goed, ze hangt de jurken op in de Hema.quote:
Ze heeft er ook een aangedaan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bijna goed, ze hangt de jurken op in de Hema.
En natuurlijk een meegenomen voor de date.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bijna goed, ze hangt de jurken op in de Hema.
wie?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:00 schreef DKUp het volgende:
Teamleider bij de HEMA
Victor: Leuk toch!?
Vaas of een fluit @:Mortax
Zou wel een bijzonder antwoord voor de haais zijn!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een Efteling abonnement.
En jij?
Een abo op Meiden van Holland, ik kom er elke dag…
It’s all in the familyquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:10 schreef Dutch_view het volgende:
wow 12 broers en zussen
Was te verwachten in een sterk Christelijk dorp
Zij stelt nu wel de vraag.quote:
vooruitziende blikquote:
Mocht alleen even op schoot zitten bij de dominee.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:17 schreef DKUp het volgende:
Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers
Ja die krijgt haar paaldanskunsten niet te zien.quote:
Zal wel een Phillip(s) als match krijgen.quote:
Een Hoi?quote:
Stukje inclusiviteitquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:41 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom doen er altijd zoveel nichten mee aan deze show.
Alles voor de bonus budgettenquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:41 schreef Hyaenidae het volgende:
18% van de samenleving is niet hetero, da's ook best wel veelquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:41 schreef Hyaenidae het volgende:
bij lang leve de liefde zie je ze nooitquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
18% van de samenleving is niet hetero, da's ook best wel veel
Gelukkig maar, zou raar zijn als er twee ridders gingen zwaard vechten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bij lang leve de liefde zie je ze nooit
ik ben het ook nog steeds anderhalf jaar nadat ik heb meegedaan, wel 45 kilo afgevallenquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:44 schreef Dutch_view het volgende:
Pepijn tot nu toe altijd single geweest
En zal ook altijd zo blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |