Gwn vind ik grappig.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waarom schrijf je gristenen in plaats van christenen?
Wat is daar grappig aan danquote:Op maandag 6 januari 2025 19:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Gwn vind ik grappig.
Van die mensen die de tv uitzetten op zondag, niet naar buiten behalve naar de kerk. En lange rokken om stigmatiserend te zijn
Als jij dingen gaat beweren mag je het ook onderbouwen.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
De gelinkte artikelen zijn gewoon Google hits van hoog aangeschreven media. Dat ik dit soort reacties krijg vind ik dan persoonlijk debiel.
Maar each to his own.
Dat is overal aan de hand waar liberaal links een tijdje geregeerd heeftquote:Op maandag 6 januari 2025 19:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Alles is duur door de hoge inflatie en er kan een handelsoorlog met Trump aankomen.
Dat is wat ik even zo lees waarom mensen niet tevreden zijn.
Wat doet hij dan?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:07 schreef Discombobulate het volgende:
Trudeau is echt één van de engste personen die er zijn. Blij dat ie weg gaat.
Trudeau is net zo extreem en gevaarlijk als Poetin, maar dan op een totaal andere manier.
Eensquote:Op maandag 6 januari 2025 18:02 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik mis de optie "Boeit me geen reet" in de poll
Oh Ja erg zeg, sneuneus.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Gwn vind ik grappig.
Van die mensen die de tv uitzetten op zondag, niet naar buiten behalve naar de kerk. En lange rokken om stigmatiserend te zijn
Ja, dat je een teringhekel aan autochtoon Nederland hebt weten we al.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Gwn vind ik grappig.
Lange rokken vindt hij eng maar ingepakte moslimvrouwen helemaal geweldig natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dat je een teringhekel aan autochtoon Nederland hebt weten we al.
O is dat het.....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dat je een teringhekel aan autochtoon Nederland hebt weten we al.
Bij een substantieel deel van links is het altijd bon ton geweest om Christenen te bashen en de Islam heilig te verklaren.quote:
Het laatste wat je moet geloven is het volk.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Met een 33% 'approval rating' ben ik bang dat de inwoners van Canada daar anders over denken
Ach op een gegeven moment zijn mensen er een keer op uitgekeken. Dat is ook wel prima. En blijkbaar heeft zijn economische beleid ook zijn beste tijd gehad. Prima om dan eens een ander te willen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het laatste wat je moet geloven is het volk.
Kijk naar NL de afgelopen jaren. Waar Rutte ineens slecht was (terwijl het heel goed ging) en daarna het volk gaat stemmen op racisten en populisten.
Dus nee wat het volk denkt moet je geen waarde aan hechten.
Precies, kan je beter een STERKE LEIDER zoals Putin hebben. Die heeft namelijk het beste voor met zijn volk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het laatste wat je moet geloven is het volk.
Kijk naar NL de afgelopen jaren. Waar Rutte ineens slecht was (terwijl het heel goed ging) en daarna het volk gaat stemmen op racisten en populisten.
Dus nee wat het volk denkt moet je geen waarde aan hechten.
Huh? Waar haal je deze onzin nou weer vandaan?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies, kan je beter een STERKE LEIDER zoals Putin hebben. Die heeft namelijk het beste voor met zijn volk.
Toch?
Ja, of ze lopen blindelings achter Hamas aan in hun emotie en hun haat tegen Joden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Huh? Waar haal je deze onzin nou weer vandaan?
Ik zeg alleen dat je de emoties van mensen totaal niet serieus hoeft te nemen hierin.
Mensen trappen overal in en stemmen op een blinde haat tegen bv buitenlanders (zie NL bv) of andere dingen die ze zelf persoonlijk voelen.
Niets is gebaseerd op feiten.
Nee, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, of ze lopen blindelings achter Hamas aan in hun emotie en hun haat tegen Joden.
Je weet dondersgoed waar ik op doel vriend.
Interessant om te lezen dat ik een hypocriet ben terwijl ik boerka's net zo hard niks vind, alleen omdat ik wat schreef over de biblebelt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lange rokken vindt hij eng maar ingepakte moslimvrouwen helemaal geweldig natuurlijk.
Weet niet of dit een blunder was..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:20 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn favoriete Trudeau blunder
Die ouwe denkt eindelijk krijg ik waardering voor mijn daden
Blijkt het een Oekraïense neo nazi te zijn![]()
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |