Hey 3 badeendjes voor het douchenquote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
Voor al jullie ongelovigen :
[ afbeelding ]
@JustinKquote:Op maandag 6 januari 2025 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2025 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is datquote:Op maandag 6 januari 2025 12:59 schreef pullup het volgende:
Eend kan nu ook buiten gaan staanGratis douche weer
Ja maar...quote:
Toch protesteer ik.quote:
Dank voor uw begrip.quote:
Dat nou ook weer niet maar ik ken jou een beetje ondertussen.quote:
oh jee dit klinkt ernstigquote:Op maandag 6 januari 2025 14:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet maar ik ken jou een beetje ondertussen.
Het is positief bedoeld.quote:
Ik heb last van alles. Is dat ook goed?quote:
Stukje achteruit gefietst net.quote:
Nee, dat is niet goed, nu oplossen graagquote:Op maandag 6 januari 2025 15:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb last van alles. Is dat ook goed?
Hoezo chips, waar zijn je goede voornemens?quote:Op maandag 6 januari 2025 15:20 schreef maily het volgende:
[..]
De chips waaiden zowat uit mijn boodschappenkar![]()
#tasvergeten
Dus je gaat surfen zo?quote:Op maandag 6 januari 2025 15:39 schreef chufi het volgende:
Het water, hier in de gracht, golft hier de wal op
Ik heb nog wel een plank voor je liggen.quote:
Welke goede voornemens?quote:Op maandag 6 januari 2025 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo chips, waar zijn je goede voornemens?
hET IS NU DONKER...quote:Op maandag 6 januari 2025 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een plank voor je liggen.
Jaquote:
Die zijn lekker binnen gebleven. Voordeel was dat ik nu ook niet hoefdequote:
Moet dat?quote:Op maandag 6 januari 2025 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit wat met jou he
Watjes zijn het, pure watjesquote:Op maandag 6 januari 2025 17:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn lekker binnen gebleven. Voordeel was dat ik nu ook niet hoefde
Moeten niet, maar het zou wel fijn zijn tochquote:Op maandag 6 januari 2025 17:13 schreef maily het volgende:
[..]
Moet dat?
En wie zegt dat dat MIJN chips waren?
Niet.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten niet, maar het zou wel fijn zijn toch
Jij zei dat
Jouw boodschappenkar, dus jouw chips.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
Niet.
DE chips waaiden bijna uit mijn boodschappenkar.
De boodschappenkar is eigendom van de appiequote:Op maandag 6 januari 2025 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jouw boodschappenkar, dus jouw chips.
Of je moet ze gejat hebben, dan zijn ze nog van de winkel
Dus ook die nam je zomaar meequote:Op maandag 6 januari 2025 17:58 schreef maily het volgende:
[..]
De boodschappenkar is eigendom van de appie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast niet jouw auto als ik het verhaal tot zover volgquote:
Nee chippiesquote:Op maandag 6 januari 2025 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
Vis iemand?
https://www.nu.nl/313132/(...)nse-vissersboot.html
Kook ook even voor mij en mijn parkiet.quote:
Ik heb Mexicaanse wrappies gemaaktquote:Op maandag 6 januari 2025 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kook ook even voor mij en mijn parkiet.
Nooit gehad, is dat een beetje te vreten?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb Mexicaanse wrappies gemaakt
En al op![]()
Zeker.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nooit gehad, is dat een beetje te vreten?
Weet je hoe lekker goed Mexicaans eten is?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nooit gehad, is dat een beetje te vreten?
Nee want ik kan mij niet herinneren dat ik het gegeten heb.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker goed Mexicaans eten is?![]()
Er wordt ineens zoveel duidelijkquote:Op maandag 6 januari 2025 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee want ik kan mij niet herinneren dat ik het gegeten heb.
https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3Dquote:Op maandag 6 januari 2025 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee want ik kan mij niet herinneren dat ik het gegeten heb.
Ik had naar Den Haag moeten verhuizenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Ik vind ze tegenwoordig in Amsterdam ook matig helaasquote:Op maandag 6 januari 2025 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had naar Den Haag moeten verhuizen
Hier zit er gewoon geen
Idd, keus genoeg en ook een paar goede in de buurt.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had naar Den Haag moeten verhuizen
Hier zit er gewoon geen
Das nog erger ja, matig Mexicaans etenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind ze tegenwoordig in Amsterdam ook matig helaas
Ik zag hetquote:Op maandag 6 januari 2025 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nog erger ja, matig Mexicaans eten
Die link van jou begon ook al met Taco Mundo
No bueno!quote:Op maandag 6 januari 2025 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag het
Dat is wel een drama tent![]()
Soort Starbucks van het Mexicaanse eten
Nee inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2025 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast niet jouw auto als ik het verhaal tot zover volg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Latertje.. Hutspot met gehaktballen en jus!
Eet smakelijk dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste stapjes naar buiten gedaan.
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Precies. Nu even:quote:
hmm voetmassagequote:Op maandag 6 januari 2025 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Precies. Nu even:
[ afbeelding ]
Daar ging ie hoorquote:Op maandag 6 januari 2025 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb zo'n voetmassagebad. Dat is soms ook wel lekker.quote:
O jaaa die staat hier ook, alleen klinkt het alsof een vliegtuig opstijgt en de draaidingetjes draaien niet meerquote:Op maandag 6 januari 2025 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voetmassagebad. Dat is soms ook wel lekker.
tijd voor een nieuwe ....quote:Op maandag 6 januari 2025 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
O jaaa die staat hier ook, alleen klinkt het alsof een vliegtuig opstijgt en de draaidingetjes draaien niet meer
Ze mag bij mij in het voetenbadje.quote:
heb je in ieder geval warm waterquote:Op maandag 6 januari 2025 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze mag bij mij in het voetenbadje.
Zit ook verwarming in dus het water blijft lekker warm.quote:
Heet!quote:
Handig, paar eieren erbij en dan heb je ook een lekker gekookt eitje.quote:
Ik kook mijn eieren liever niet in voetenwaterquote:Op maandag 6 januari 2025 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Handig, paar eieren erbij en dan heb je ook een lekker gekookt eitje.
Ik sla ook graag over.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kook mijn eieren liever niet in voetenwater
extra aromaquote:
Jij mag als eerste proeven.quote:
Die ken ik niet.quote:
Het is kaas wat je schraapt, tete de moinequote:
Die moet ik dan ook maar eens proberen.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is kaas wat je schraapt, tete de moine
Zonder kunnen we de dag niet beginnen.quote:
Zo is dat!!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zonder kunnen we de dag niet beginnen.
Proberen of ik vandaag naar de winkel kan want mijn koffie is op.quote:
Oh ja koffie is wel een dingquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Proberen of ik vandaag naar de winkel kan want mijn koffie is op.
Succes!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Proberen of ik vandaag naar de winkel kan want mijn koffie is op.
Eerste levensbehoefte.quote:
Dank je, als lopend niet gaat dan kruip ik wel.quote:
Alles voor de koffie!!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, als lopend niet gaat dan kruip ik wel.
quote:
Dat wordt waggelenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, als lopend niet gaat dan kruip ik wel.
Het is meer de "angst" voor onverwachte situaties. Ik kan niet snel aan de kant gaan mocht er een brommer ofzo ineens de hoek om scheuren ofzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:24 schreef maily het volgende:
[..]
Alles voor de koffie!!
Je bent sterker dan je denkt! 💪
Ze moeten maar een sloot graven naar de supermarkt zodat ik er naar toe kan zwemmen.quote:
Loop je met krukken? Of met een rollator?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is meer de "angst" voor onverwachte situaties. Ik kan niet snel aan de kant gaan mocht er een brommer ofzo ineens de hoek om scheuren ofzo.
Ik heb nog een loopkruk en ik zat er idd wel aan te denken om die maar te pakken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:34 schreef maily het volgende:
[..]
Loop je met krukken? Of met een rollator?
Dan zien de mensen al dat je wat minder mobiel bent.
En dan een tas die je kruiselings over je schouder kunt dragen. Zodat je je andere hand vrij hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een loopkruk en ik zat er idd wel aan te denken om die maar te pakken.
Ik zal jou kruislings...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:38 schreef maily het volgende:
[..]
En dan een tas die je kruiselings over je schouder kunt dragen. Zodat je je andere hand vrij hebt.
Nog beter! Die rugzak.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal jou kruislings...
Ik heb een rugzak voor de boodschappen.
Dank je, ik bedenk mij net dat ik ook nog een rugzak heb die je ook als trolley kan gebruiken.quote:
Leuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, ik bedenk mij net dat ik ook nog een rugzak heb die je ook als trolley kan gebruiken.
Die heb ik ook, maar ik heb m altijd op mn rug ..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, ik bedenk mij net dat ik ook nog een rugzak heb die je ook als trolley kan gebruiken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:50 schreef StevenHyde het volgende:
Gewoon Picnic (of een andere dienst) superbadeend. Straks val je en ben je verder van huis.
Goedemorgen nog trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:53 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Die suggestie is natuurlijk niet zo goed voor mijn motivatie.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:50 schreef StevenHyde het volgende:
Gewoon Picnic (of een andere dienst) superbadeend. Straks val je en ben je verder van huis.
Goedemorgen nog trouwens.
Hoppaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die suggestie is natuurlijk niet zo goed voor mijn motivatie.
Je kan het!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar je bent allang weer terug toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die bovenste hadden wij ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:43 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze bestellen eend
Ik heb die ook gehadquote:
Brings back memories.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:43 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze bestellen eend
Daar kon je goed mee slaan.quote:
Nog niet, ik denk dat ik morgen ga.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:09 schreef StevenHyde het volgende:
Al boodschappen in huis superbadeend? Of moeten we nog een slag om de arm houden?
Dat gaat nog wat worden zonder koffiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, ik denk dat ik morgen ga.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden zonder koffie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, ik denk dat ik morgen ga.
Jij vermoedde al zoiets?quote:
quote:
Ik ben al oud dus ben het soewieso met je eensquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die tekenfilms van vroeger... Die zijn toch echt beter als die van nu.
Die tekenaars waren ook echt geweldig met expressies.. fantasie.. nou ja.. alles eigenlijk.
Tom en Jerry. De Ducks, Popeye, Roadrunner.
Of ben ik nu oud
[ afbeelding ]
Ja beidequote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die tekenaars waren ook echt geweldig met expressies.. fantasie.. nou ja.. alles eigenlijk.
Of ben ik nu oud
[ afbeelding ]
We hebben beeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We hebben beeld
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja, jij bent oudquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of ben ik nu oud
[ afbeelding ]
Ik kijk soms nog SpongeBob, dat vind ik stiekem best leuk...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:34 schreef StevenHyde het volgende:
Ja was mooi. Al vond ik later Cartoon Network met Cow and chicken, Dexter, Johny Bravo, etc ook steengoed nog. Daarna is het minder geworden imo.
Ja dat is de laatste tekenfilm die ik intensief als volwassen man heb gekeken ja :$ Zelfs op dag 1 naar de bioscoop gegaan met vrienden voor de filmquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kijk soms nog SpongeBob, dat vind ik stiekem best leuk...![]()
Ja daar werd ook nog behoorlijk wat werk in gestoken vaak en ik heb daar ook nog met plezier naar gekeken, qua animatie wel wat minder imoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:34 schreef StevenHyde het volgende:
Ja was mooi. Al vond ik later Cartoon Network met Cow and chicken, Dexter, Johny Bravo, etc ook steengoed nog. Daarna is het minder geworden imo.
Daar ken ik een andere versie van, toen vlogen zijn schoenen en meer onderdelen van de man in het rond.quote:
Is ook erg leuk, de Simpsons ook wel maar dat is allemaal wat braver geworden helaas.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:55 schreef StevenHyde het volgende:
Owja en Family Guy is qua humor ook dikke prima
2 stupid dogs, terrible thunder lizzards...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:34 schreef StevenHyde het volgende:
Die sla ik graag over. Maar ik weet dat het idd gebeurd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ken ik een andere versie van, toen vlogen zijn schoenen en meer onderdelen van de man in het rond.
En vergeet Homer nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:55 schreef StevenHyde het volgende:
Owja en Family Guy is qua humor ook dikke prima
Courage was ook pricelessquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 stupid dogs, terrible thunder lizzards...
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn ook een hoop disney filmpjes in en vlak voor WO2 gemaakt,
die zijn,
laten we het anders noemen![]()
Disney werd ook ingezet om anti-nazi en Japannersfilmpjes te maken als propaganda.quote:
Iedereen werd daarvoor ingezetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Disney werd ook ingezet om anti-nazi en Japannersfilmpjes te maken als propaganda.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
Je zal toch in 1940 maar dit gemaakt hebben al .......
Bekijk deze YouTube-video
En hoe the fuck is dit nog steeds zo relevant?
I Tawt I Taw a Puddy Tatquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:15 schreef StevenHyde het volgende:
Haha over oude tekenfilms gesproken. Tweety was er niet zo goed vanaf gekomen.
Tweety had wel een spraakgebrek.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft iemand die natte bende uit de TT nou al opgeruimd?
Dat zou jij toch doen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft iemand die natte bende uit de TT nou al opgeruimd?
Kreeg meteen het stemmetje in mijn hoofd,toen ik het zinnetje lasquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tweety had wel een spraakgebrek.
Stemmetje van Mel Blanc.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kreeg meteen het stemmetje in mijn hoofd,toen ik het zinnetje las
Spreekt jouw parkiet ABN?quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tweety had wel een spraakgebrek.
Ze neemt een voorbeeld aan mij dus wat denk je?quote:
Ah ok..quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze neemt een voorbeeld aan mij dus wat denk je?
Nog niet dat staat morgen op de planning.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:17 schreef StevenHyde het volgende:
Is de supereend al voorzien van nieuwe boodschappen?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet dat staat morgen op de planning.
Je bent buiten geweest?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moest wel naar een andere winkel toe dus dat was een goede oefening.
Ik moest wel.quote:
Het was duidelijk een keuze, niets moetquote:
Onder sommige dingen kom je niet onderuit.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was duidelijk een keuze, niets moet
Maar heb je nu koffie gescoord?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onder sommige dingen kom je niet onderuit.
Je bent niet dood, dus dan moet je naar de belastingdienst zijn geweestquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onder sommige dingen kom je niet onderuit.
Om huurtoeslag aan te vragen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent niet dood, dus dan moet je naar de belastingdienst zijn geweest
Levensgevaarlijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om huurtoeslag aan te vragen natuurlijk.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rode kool, puree en stoofvleesch
Het was voor mij ook nieuw hier hoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die moest ik Googlen
Smakelijk!
Bizar ja.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heel Los Angeles brand af..
De burgermeester heeft 'vergeten' de waterbekkens te vullen...en zit nu in Ghana
Half het materieel is aan de Oekraïne geschonken
En de Brandweercommendante vind Woke shit belangrijker dan brandjes blussen...
Man man man
Das fijn.. want dat is totaal doorgeslagen.. Gelukkig is ondertussen bijna iedereen het zat.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bizar ja.
Met de term 'woke'heb ik niets.
snel hoorde ikquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
Het giet hier, ben benieuwd hoe snel het omslaat in sneeuw.
Alle rijkeluisvillas branden wegquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heel Los Angeles brand af..
De burgermeester heeft 'vergeten' de waterbekkens te vullen...en zit nu in Ghana
Half het materieel is aan de Oekraïne geschonken
En de Brandweercommendante vind Woke shit belangrijker dan brandjes blussen...
Man man man
Yup, maar ook veel bos geloof ik...quote:
Mooi zo'n land he, waar het echt alleen maar om geld gaatquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yup, maar ook veel bos geloof ik...
Ik lees ook dat de brandverzekering bij heel veel mensen daar kort hiervoor eenzijdig door de verzekeringmij opgezegd is.
Blijft een raar land
Meestal is de tekst die men er mekkerend omheen plaatst ook even goed om te negerenquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bizar ja.
Met de term 'woke'heb ik niets.
Lekkerquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rode kool, puree en stoofvleesch
Inderdaad, misplaatst modewoordquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Meestal is de tekst die men er mekkerend omheen plaatst ook even goed om te negeren
Wat was afgelopen jaar eigenlijk het woord van het jaar? Van Dale doet zoiets toch?quote:
Woke is al 4 jaar op rij het meest misplaatste woord in ieder gevalquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat was afgelopen jaar eigenlijk het woord van het jaar? Van Dale doet zoiets toch?
Lekker, het was vandaag best prima weer ook.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag lekker over het strand gewandeld
Ik denk ..ik zoek het ff op.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Woke is al 4 jaar op rij het meest misplaatste woord in ieder geval
Lekker hoor! Hier was het de hele dag prachtig zonnig weer, daar ook?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker. Ik ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
Nice, het was er ook top weer voor denk ikquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De kerstboomstam van Aoibhin smaakte prima hoor
Het wordt tijd voor mooi weerquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk ..ik zoek het ff op.
Wat blijkt.. Ze hebben het afgeschaft ... Het woord beviel niet![]()
Het geeft de tijd wel mooi weer
Moet eerlijk bekennen dat ziet er uit als een Masterpiecequote:Op woensdag 8 januari 2025 19:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Een foto zegt meer dan woorden
[ afbeelding ]
Het was lekker strandweerquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker hoor! Hier was het de hele dag prachtig zonnig weer, daar ook?
Goh, wat toevalligquote:
Ah dankjewelquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ziet er uit als een Masterpiece
Echt fijn jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De dagen worden alweer langer
En het was vandaag de hele dag droogquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De dagen worden alweer langer
Zelfs het gele ding daarboven weer eens gespotquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het was vandaag de hele dag droog
Heul nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het was vandaag de hele dag droog
Hier wel, ik ging vanavond nog even een blokje om, volgens de app zou het regenen, maar het is gewoon droog geweest.quote:
Er is wel een kinderwoord van het jaarquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk ..ik zoek het ff op.
Wat blijkt.. Ze hebben het afgeschaft ... Het woord beviel niet![]()
Het geeft de tijd wel mooi weer
En hier is het ondertussen wit buitenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier wel, ik ging vanavond nog even een blokje om, volgens de app zou het regenen, maar het is gewoon droog geweest.
Mazzelaar, nog geen sneeuw gezien dit jaar, beetje hagel gisterenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hier is het ondertussen wit buiten
Dat ziet er leuk uitquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
Voor Amsterdammerts en geschiedenisfreaks
https://historiek.net/tv-serie-verhaal-van-amsterdam/170705/
Klagen dat je geen sneeuw ziet terwijl je overwinterde in Frankrijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Mazzelaar, nog geen sneeuw gezien dit jaar, beetje hagel gisteren
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hier is het ondertussen wit buiten
Ja ik ga gewoon begin volgende maand weerquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klagen dat je geen sneeuw ziet terwijl je overwinterde in Frankrijk
Interessant. Wil ik ook wel zien.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
Voor Amsterdammerts en geschiedenisfreaks
https://historiek.net/tv-serie-verhaal-van-amsterdam/170705/
Yo Bro! Ik ga helemaal Rizzler doordat Skibidi dat Glamoour wijf van me Bruh in Ohio totaal de Sigma heeft gedaan in die Slay!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Er is wel een kinderwoord van het jaar![]()
"De eindstrijd ging tussen de woorden Bro, Sigma, Slay, Bruh, Glamour, Ohio, Rizzler en Skibidi"
Wat is dat nou weer voor ontaalquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Er is wel een kinderwoord van het jaar![]()
"De eindstrijd ging tussen de woorden Bro, Sigma, Slay, Bruh, Glamour, Ohio, Rizzler en Skibidi"
Aight bro!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yo Bro! Ik ga helemaal Rizzler doordat Skibidi dat Glamoour wijf van me Bruh in Ohio totaal de Sigma heeft gedaan in die Slay!
Ik heb net een week met wat 20ers in een huis gezetenquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets maar dan wat vlakker
[ [url=https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_lossless,ret_img,w_800/https://www.insidehimalay(...)-Trek.png]afbeelding[/url] ]
"En ze vinden het belangrijk, zegt Tuinman, dat het van henzelf is: “Je merkt gewoon dat ze een eigen taal willen, om een beetje af te bakenen: ‘Dit is van ons!’. En kinderen vinden het grappig dat leraren en ouders het niet altijd begrijpen.”"quote:
Ziet er wel uit als Limburgquote:
Mooi uitzicht heb je.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets maar dan wat vlakker
[ [url=https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_lossless,ret_img,w_800/https://www.insidehimalay(...)-Trek.png]afbeelding[/url] ]
Er ligt hier 1 heuvel, en blijf blij als ik die weer ziequote:
Gewoon toelaten....quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
"En ze vinden het belangrijk, zegt Tuinman, dat het van henzelf is: “Je merkt gewoon dat ze een eigen taal willen, om een beetje af te bakenen: ‘Dit is van ons!’. En kinderen vinden het grappig dat leraren en ouders het niet altijd begrijpen.”"
bruh-is-het-kinderwoord-van-het-jaar-2024
Hey Pullupquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:43 schreef pullup het volgende:
Goedenavond Dot, bij jou sneeuwt het vast ook nog niet
Ja ik geloof dat Marc de enige is die de klos isquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Pullup![]()
Heb even het gordijn omhoog gedaan om te kijken.
En je hebt gelijk, het sneeuwt niet hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |