En omdat je geld teveel hebtquote:Op maandag 6 januari 2025 11:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier staat ie vandaag op 20. Gewoon, omdat het kan.
Living la vida loca!quote:Op zondag 5 januari 2025 20:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Vandaag heel de dag verwarming op 17 gezet, genoten
Nee, anders staat ie op 18. Maar vandaag, wegens familieomstandigheden, de gewone temperatuur.quote:
Het is sowieso debiel dat we in deze tijd moeten creperen. Het moet zijn "omdat je geld hebt" en niet te veel. 21e eeuw en we creperen omdat energie te duur is.quote:
Vertelquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:40 schreef Leandra het volgende:
22 beneden.
Zonnetje erop, zal straks wel 23 zijn.
Geen idee wat te vertellen? De verwarming slaat gewoon aan als de thermostaat dat vraagt?quote:
Inderdaad, ik heb m'n thermostaat nu al een week daarop staan en ik voel vrij weinig verschil met 19 graden.quote:
Wat doe je in een tent??quote:Op maandag 27 januari 2025 19:24 schreef BlackLining het volgende:
Ik lig in een tent, dus ik vermoed 7° net als buiten
Vrijwillig?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:24 schreef BlackLining het volgende:
Ik lig in een tent, dus ik vermoed 7° net als buiten
Jazeker. Is lekker joh.quote:
Moet je wel een thermostaat voor hebbenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:41 schreef core2duo het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)gst-van-heel-europa/
We zijn het braafste jongetje van de klas
Dat Nederlanders zich niet voldoende inspannen voor duurzaamheid, wat men weleens leest, is veruit onwaar.
Hier overigens 21,5°C in de woonkamer.
quote:Op maandag 3 februari 2025 21:41 schreef core2duo het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)gst-van-heel-europa/
We zijn het braafste jongetje van de klas
Dat Nederlanders zich niet voldoende inspannen voor duurzaamheid, wat men weleens leest, is veruit onwaar.
Hier overigens 21,5°C in de woonkamer.
Gestopt met serieus nemen.quote:„Je zou het misschien niet zeggen met de huidige gasprijzen. Toch is het zo. Droge, frisse lucht opwarmen kost namelijk minder energie dan vochtige lucht verwarmen.
Hier ook nog houtkachel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:18 schreef Managarm het volgende:
21.6, houtkachel aan. Het is half zonnig maar waterkoud.
Half zonnig gaat niet samen met waterkoudquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:18 schreef Managarm het volgende:
21.6, houtkachel aan. Het is half zonnig maar waterkoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |