SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt voor deze reminder, ik wilde het nog even ontkennen
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Echt hequote:Op zondag 5 januari 2025 18:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Bedankt voor deze reminder, ik wilde het nog even ontkennen![]()
Jij zin om weer aan het werk te gaan?quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hey Moon
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oeh, ik heb 4 of 5 vergaderingen gepland staanquote:Op zondag 5 januari 2025 18:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Heb morgen nog dagke vrij genomme!
morgen kunnen we lekker na werk onder het dekentje BB kijken schattiepattiequote:Op zondag 5 januari 2025 18:09 schreef Shii het volgende:
Vorige week ook gewoon gewerkt dus ik zit al in het ritme.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ALles goedquote:
*Patattiequote:Op zondag 5 januari 2025 18:09 schreef Paul het volgende:
[..]
morgen kunnen we lekker na werk onder het dekentje BB kijken schattiepattie![]()
Bij een winkel waar ze gordijnen verkopenquote:Op zondag 5 januari 2025 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die strips daarvoor, waar kun je die ergens krijgen?
Ik heb er hier 2 liggen, maar da's niet genoeg.![]()
![]()
Heyquote:
Maar voor jou is het misschien wel elke dag maandag?quote:🌛🌜🌚🌚🌛🌜
Paulquote:
Nee het is nu lekker zondag , relaxdag!quote:Op zondag 5 januari 2025 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar voor jou is het misschien wel elke dag maandag?🌛🌜🌚🌚🌛🌜
![]()
Hoi Amy![]()
![]()
O dat is fijn om te horen, houden zo.quote:Op zondag 5 januari 2025 18:10 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja met mij gaat het heel goed! met jou dan?
Met mij ook alle okeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We zeggen geen U hier alleen tegen mij ok?quote:Op zondag 5 januari 2025 18:10 schreef Paul het volgende:
[..]
vanaf morgen krijg u het druk met modererenLach met een schone bips![]()
Ja als jij komt zekerquote:Op zondag 5 januari 2025 18:10 schreef Paul het volgende:
[..]
vanaf morgen krijg u het druk met modereren
Hihi, ik bedoelde vanwege je naamquote:Op zondag 5 januari 2025 18:11 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nee het is nu lekker zondag , relaxdag!![]()
Hoi Amy
Dankjewelquote:Op zondag 5 januari 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn om te horen, houden zo.
Met mij ook alle okeben ook enorm blij
fijn dat met jou ook oke gaat!![]()
U hier?quote:Op zondag 5 januari 2025 18:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We zeggen geen U hier alleen tegen mij ok?![]()
![]()
Ik heb andere plannen.quote:Op zondag 5 januari 2025 18:09 schreef Paul het volgende:
[..]
morgen kunnen we lekker na werk onder het dekentje BB kijken schattiepattie![]()
![]()
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat snap ik, hopelijk blijft het ook zo. Gun je dat zo ergquote:Op zondag 5 januari 2025 18:12 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dankjewelben ook enorm blij
fijn dat met jou ook oke gaat!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Makkerquote:Op zondag 5 januari 2025 18:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze man snapt het universum![]()
![]()
sorry mevrouwquote:Op zondag 5 januari 2025 18:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We zeggen geen U hier alleen tegen mij ok?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: